XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA NOVO ALUMNADO

ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Proceso de admisión curso 2024-25

Nesta sección hai documentación relativa ao proceso de admisión para o curso 2024-25.

• Vacantes curso 2024-25:

o   Antes do 1 de marzo: publicación dos postos escolares vacantes no taboleiro do centro.

POSTOS ESCOLARES VACANTES CURSO 2023-24

Calendario de Admisión curso 2024-2025 no CEIP Campomaior

Reserva de praza- Curso 2024-2025

O alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición (neste caso, no IES Maruxa Mallo), para os efectos de RESERVA DE PRAZA neste, deberá presentar no centro de orixe (CEIP Campomaior) ou a través da aplicación “admisionalumnado” o formulario normalizado ED550A (Anexo I e Anexo I-bis) entre os días 15 de xaneiro e 5 de febreiro de 2024.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva a través destas tres opcións:

• Informáticamente e presentala de xeito manual no centro, desde a páxina web do centro (mais abaixo podese descargar o formulario) ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) no menú: Solicitudes - Reserva – Crear

LISTAXE DEFINITIVA ADMISIÓN DO ALUMNADO CURSO 2023-2024

Listaxe provisional de admitidos para o curso 2023/2024

Informámosvos que xa podedes consultar as listaxes provisionais de admitidos en Centros elixidos como prioritarios (alumnos de 3 anos ou que cambian de centro).

Xornada de portas abertas para novo alumnado