Taboleiro

CONVOCATORIA BOLSAS NEAE: do 30 de abril ao 13 de setembro

Xa se atopa aberto o plazo para solicitar as becas para Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

Recoméndase cubrir os impresos de forma telemática AQUÍ.

Prazo de presentación de solicitudes:

• do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024,  ambos inclusive.

Podedes atopar toda a información no seguinte documento:

25- N, o Campomaior contra a violencia de xénero

Autoría: Estrella Ferreiro

Ao longo desta semana o alumnado do CEIP Campomaior puxo en marcha distintas accións e actividades dende as aulas para conmemorar esta data e traballar conxuntamente para erradicar a violencia machista.

Magosto no Campomaior 2023

FAI CLIC NA IMAXE PARA VER O VÍDEO!!

VINDEIROS DÍAS NON LECTIVOS: 12 E 13 DE OUTUBRO

Información Comezo curso 2023-2024

Estimadas familias, no documento adxunto atoparedes información relativa ao comezo deste novo curso.

Asímesmo na imaxe seguinte podedes consultar o horario de entrada e saída do alumnado a partir do vindeiro luns, 11 de setembro.

Circular familias

Solicitude de Becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo