Consello Escolar

Calendario eleccións integrantes Consello Escolar do CEIP Campomaior de Ordes.

Estimadas familias:

No documento adxunto podedes consultar o calendario de actuacións para os distintos procedementos na ELECCIÓN DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR  neste curso 2022 (DOG, 30/09/2022).

CIRCULAR INFORMATIVA: Instrucións da votación para a elección de representantes das nais-pais-titores/as legais.

Estimadas familias:
Recordámosvos que o vindeiro martes, 23/11/2021; en horario de 16:30 a 19:30 horas celebrarase na SALA DE USOS MÚLTIPLES do centro a votación para a elección de representantes das naos-pais-titores/as legais.

Compartimos a CIRCULAR INFORMATIVA coas instrucións do procedemento.

RELACIÓN DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS NO SECTOR DE PAIS E NAIS DE ALUMNOS/AS PARA O CONSELLO ESCOLAR

No seguinte anexo poderedes consultar a relación de candidaturas para a elección dos representantes de pais e nais do alumnado no Consello Escolar do centro.

"CIRCULAR: ELECCIÓNS DOS REPRESENTANTES DE NAIS, PAIS E TITORES LEGAIS AO CONSELLO ESCOLAR"

No seguinte documento adxunto pódese consultar toda a información.

Prema AQUÍ para a súa consulta.

Sorteo Xunta Electoral- Eleccións ao Consello Escolar

Estimados pais/nais: