ANPA

Blog ANPA

CONVOCATORIA ASAMBLEA ANPA . VENRES 15 DE MARZO

CARTA DE PRESENTACIÓN DA ANPA "BOLBORETA"

Blog da ANPA "Bolboreta"

Para visitalo preme na imaxe ou no enlace da parte superior da páxina

Nel atópase toda a información necesaria sobre o Plan Madruga, o Comedor,

o  uniforme do alumnado, as actividades extraescolares, ...

Teléfono de contacto coa ANPA: 669 712 807

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

A continuación vos deixamos as actividades extraescolares ofertadas para este curso e o formulario de inscripción -incluimos o Playing English coordinado pola FANPA-. O PRAZO PARA INSCRIBIRSE EN CALQUERA DELAS REMATA O VINDEIRO 22 DE SETEMBRO (excepto Natación, que remata o 17)

Para formalizar a inscripción, debedes acceder ao formulario correspondente (incluido a orde de domiciliacion SEPA) e envialos completamente cubertos por algún dos distintos medios dispoñibles:

*Se alguén precisa o formulario impreso, pode poñerse en contacto con nos no teléfono da ANPA ou por mail e farémosllo chegar

INCLUIMOS TAMÉN AS ACTIVIDADES DE NATACION (Beone Campolongo) E DE PATINAXE ARTÍSTICO (CPA Soutomaior). Nestes casos, a inscrición faise contactando directamente coa ANPA, por eso non atoparedes o formulario. Os que xa vos apuntastes estes días a través de whatsapp, non é necesario que fagades nada de momento.

Calquera dúbida, quedamos a vosa disposición

FOLLA INSCRICIÓN EXTRAESCOLARES

FOLLA INSCRICIÓN PLAYING ENGLISH