Skip to Content

RECOLLIDA VALES MATERIAL ESCOLAR | Horarios

HORARIOS RECOLLIDA VALES MATERIAL

Na imaxe anexa podedes ver o calendario e horarios de recollida dos vales de material de Ed. Primaria que acabamos de publicar na páxina web do centro (http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipbarouta/node/229)

  • Non é preciso cita previa, pero só se pode acceder ao recinto escolar por este motivo e no horario indicado. A entrada farase respectando a distancia de seguridade e desinfectando as mans no acceso ao edificio. Se houbese xente no interior do edificio recollendo o seu vale de material a espera farase na porta.
  • Agradecese que traiades un bolígrafo propio para asinar a recollida do vale de material e así non ter que compartir con outras persoas.
  • As familias con irmás/áns en diferentes cursos/ciclos de Ed. Primaria, poderán recoller todos os vales na quenda asignada que mellor lles acaia.

 

Grazas pola vosa comprensión e colaboración.

ASEMBLEA VIRTUAL DE CENTRO | Luns, 7 de setembro de 2020

 

Mañá, luns día 7 as 16h30 

ASEMBLEA VIRTUAL DE CENTRO na que explicaremos as medidas incluídas no noso Plan de Adaptación á situación #COVID19 e resolveremos todas as dúbidas que haxa sobre o inicio de curso.

 

Farémola na plataforma que usamos na Aula Virtual: #Webex. Se tedes dúbidas podedes consultar as seguintes instrucións picando aquí: https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipbarouta/aulavirtual/mod/page/view.php?id=461

 

Recordade que vos podedes conectar cun teléfono móbil, tablet ou ordenador.

RESUMO | Plan de Adaptación á Situación COVID-19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Axudas Material e Fondo Libros | Lista DEFINITIVA

Desde hoxe está publicada no taboleiro interior de anuncios do colexio a LISTA DEFINITIVA DA SOLICITUDE ED330B AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E LIBROS. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

Non hai cambios a respecto da LISTA PROVISIONAL PUBLICADA O luns día 7 de xullo de 2020

 

LEMBRADE

  1. Esta axuda é só para o alumnado de Ed. Primaria, non para Ed. Infantil.
  2. O alumnado de 1º e 2º EP non forma parte do Fondo Libros, sí da convocatoria "Axudas Libros" (en caso de ser beneficiarios/as da axuda, recibirán un cheque nominativo para a compra de material e, de ser o caso, outro para libros de texto)
  3. O alumnado de 3º EP opta á convocatoria de Libros do Fondo do Colexio e ao cheque de material. Este ano os libros deste curso pódense cambiar (faise o cambio cada 6 anos) polo que compraremos ese material novo en setembro.
  4. O alumnado de 4º EP non usará libro de texto polo, optará á axuda de material escolar.
  5. O alumnado de 5º e 6º EP non terá libro de texto, formará parte do programa de Educación Dixital da Consellería "E-DIXGAL", e disporá en setembro dun ordenador persoal en réxime de cesión. Optarán ao cheque de axuda para o material escolar.
  6. O reparto de cheques para axuda a material escolar, así como o das Axudas Libros e as existencias novas do Fondo Libros, repartirase en setembro, unha vez feita a adscrición do profesorado (primeiro Claustro do ano académico no que se asigna cada mestra/e a unha titoría)

 

As persoas que presentastes a solicitude de maneira telemática, podedes consultar a resolución a través da aplicación.

 

Axudas Material e Fondo Libros | LISTA PROVISIONAL

Desde hoxe está publicada no taboleiro interior de anuncios do colexio a LISTA PROVISIONAL DA SOLICITUDE ED330B AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E LIBROS. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

 

LEMBRADE

  1. Esta axuda é só para o alumnado de Ed. Primaria, non para Ed. Infantil.
  2. O alumnado de 1º e 2º non forma parte do Fondo Libros, sí da convocatoria "Axudas Libros" (en caso de ser beneficiarios/as da axuda, recibirán un cheque nominativo para a compra de material e, de ser o caso, outro para libros de texto)
  3. O alumnado de 3º opta á convocatoria de Libros do Fondo do Colexio e ao cheque de material. Este ano os libros deste curso pódense cambiar (faise o cambio cada 6 anos) polo que compraremos ese material novo en setembro.
  4. O alumnado de 4º non usará libro de texto polo, optará á axuda de material escolar.
  5. O alumnado de 5º e 6º non terá libro de texto, formará parte do programa de Educación Dixital da Consellería "E-DIXGAL", e disporá en setembro dun ordenador persoal en réxime de cesión. Optarán ao cheque de axuda para o material escolar.
  6. O reparto de cheques para axuda a material escolar, así como o das Axudas Libros e as existencias novas do Fondo Libros, repartirase en setembro, unha vez feita a adscrición do profesorado (primeiro Claustro do ano académico no que se asigna cada mestra/e a unha titoría)

 

As persoas que presentastes a solicitude de maneira telemática, podedes consultar a resolución a través da aplicación.

 

Contra a presente LISTA PROVISIONAL hai 48h de prazo de reclamación. O xoves día 10 publicarase a LISTA DEFINITIVA

 

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA 2020/2021 | Novo Alumnado

 

 

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA | Novo Alumnado

PRAZO: 1 ao 10 de xullo

HORARIO: 10h00 a 13h00

 


 

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

Ver Anexos 

- Formulario de Matrícula

- Solicitude de Transporte Escolar

- DNI das persoas proxenitoras (fotocopia)

- Libro de vacinas (fotocopia)

- Tarxeta Sanitaria

- 3 fotografías tamaño carné (co nome escrito no reverso)

 

 

 

 

Vídeo RICARDO CARVALHO CALERO | Letras Galegas 2020

 

Bo día!

Desde o EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA temos o pracer de presentarvos o vídeo homenaxe a RICARDO CARVALHO CALERO realizado coas achegas do alumnado. Agardamos que o gocedes tanto coma nós.

Muito obrigad@s!

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO | Lista DEFINITIVA

Publicada a LISTA DEFINITIVA DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2020/2021 no taboleiro interior de anuncios do colexio. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

 

Dada a incomodidade que a consulta presencial pode ocasionar para as familias, máis na situación de Alerta Sanitaria por COVID19, querémosvos trasladar os seguintes datos para a vosa información:

 

  • 4º EI. A totalidade de solicitudes presentadas foron admitidas. Non houbo ninguén que solicitase admisión para 4º EI que non obtivese praza.
  • 5º EI. Presentáronse 2 solicitudes pero só había unha praza vacante
  • 1º EP. Presentáronse 2 solicitudes pero non había vacantes, polo que non obteñen praza ningunha das solicitudes presentadas
  • 3º EP. Presentáronse 2 solicitudes pero non había vacantes, polo que non obteñen praza ningunha das solicitudes presentadas
  • 5º EP. Presentouse unha solicitude que obtén praza
  • 6º EP.  Presentouse unha solicitude que non obtén praza por non haber vacante para o curso

 

PRAZO DE MATRÍCULA PARA ALUMNADO ADMITIDO: 1 ao 10 de xullo

 

ALUMNADO NON ADMITIDO

Enviaremos toda a documentación á Comisión de Escolarización quen vos contactará para a asignación de praza noutro centro 

ADMISIÓN ALUMNADO 2020/2021 - Publicación Lista Provisional

 

 

Desde hoxe está publicada a LISTA PROVISIONAL DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2020/2021 no taboleiro interior de anuncios do colexio. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

 

Dada a incomodidade que a consulta presencial pode ocasionar para as familias, máis na situación de Alerta Sanitaria por COVID19, querémosvos trasladar os seguintes datos para a vosa información

 

  • 4º EI. A totalidade de solicitudes presentadas foron admitidas. Non houbo ninguén que solicitase admisión para 4º EI que non obtivese praza.
  • 5º EI. Presentáronse 2 solicitudes pero só había unha praza vacante
  • 1º EP. Presentáronse 2 solicitudes pero non había vacantes, polo que non obteñen praza ningunha das solicitudes presentadas
  • 3º EP. Presentáronse 2 solicitudes pero non había vacantes, polo que non obteñen praza ningunha das solicitudes presentadas
  • 5º EP. Presentouse unha solicitude que obtén praza
  • 6º EP.  Presentouse unha solicitude que non obtén praza por non haber vacante para o curso

 

PRAZO DE RECLAMACIÓN

Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles, contados desde o seguinte ao da súa publicación.

 

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut