Proceso de reclamación de cualificacións finais e da decisión de promoción

O seguinte documento é unha modificación das Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia, na que se establece o proceso de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións sobre a promoción de alumnas e alumnos.

DOCUMENTO

Plan de actuación individualizado para supostos de ensino a distancia

Poñemos a disposición de toda a comunidade educativa o Plan de actuación individualizado para supostos de ensino a distancia, que foi presentado e aprobado polo Consello Escolar.

PLAN DE ACTUACIÓN

RESERVA DE PRAZA PARA TRANSPORTE E/OU COMEDOR

Comunícase que está aberto o prazo para a RESERVA DE PRAZA PARA TRANSPORTE E/OU COMEDOR ESCOLAR NO VINDEIRO CURSO 2021-22.

O prazo de entrega da SOLICITUDE que se acompaña será do 12 ó 23 de abril inclusives. Poderán enviala escaneada ó correo electrónico do centro: "ceip.antonio.carpintero@edu.xunta.gal" ou entregala no centro persoalmente ou, mellor, a través do alumnado.

ENQUISAS BIBLIOTECA

Para axudarnos a mellorar o Proxecto Lector do noso centro só tedes que cubrir as seguintes enquisas antes do 28 de marzo. Moitas grazas pola vosa colaboración!

ENQUISA FAMILIAS SOBRE OS HÁBITOS DE LECTURA

ENQUISA ALUMNADO BIBLIOTECA ESCOLAR

Servizos mínimos na folga xeral de mulleres do 8 de marzo

O vindeiro luns 8 de marzo está convocada unha folga xeral para todas as mulleres traballadoras de Galicia.

No documento adxunto indícanse os servizos mínimos establecidos no noso centro.

DOCUMENTO SERVIZOS MÍNIMOS

Admisión de alumnado para o curso 2021/2022

Ábrese o prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado de cara ao vindeiro curso, dende o 1 ata o 22 de marzo, ambos inclusive.

Se o desexan tamén poden informarse e realizala a través da aplicación da Xunta.

CIRCULAR INFORMATIVA

SOLICITAR A ADMISIÓN ONLINE do 1 ao 20 de marzo

VACANTES CURSO 2021/2022

DOCUMENTACIÓN PARA FORMALIZAR A ADMISIÓN-MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/2022

CALENDARIO "TEMPO DE MULLERES, MULLERES NO TEMPO 2021"

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega preparou este fermoso e orixinal calendario cósmico, no que observaremos os feitos máis importantes da vida do Universo na escala dun ano. Ademais cada mes aprenderemos xeniais frases de grandes mulleres.

CALENDARIO CÓSMICO