BOLETÍN INFORMATIVO

No seguinte documento poden consultar a información básica sobre o curso 2022-2023.

BOLETÍN INFORMATIVO

Merendas Saudables

Despois do éxito do curso pasado, continuamos co proxecto Merendas Saudables, co que tratamos de fomentar unha alimentación saudable e consciente.

No seguinte documento, elaborado co asesoramento da nutricionista Adriana Fernández Vidal, amósase a distribución semanal das merendas e diversas propostas de receitas.

Bo proveito!

MERENDAS ESCOLARES SAUDABLES

PLAN DIXITAL

Publícase o Plan Dixital do centro, aprobado polo Consello Escolar o 29 de xuño de 2022 e que se implementará no vindeiro curso 2022-23.

PLAN DIXITAL

Comedor escolar curso 2022/2023

Comunícase que ten praza de comedor, para o vindeiro curso escolar 2022-2023, todo o alumnado que a solicitou.
O prazo para entregar no centro o modelo de autodeclaración será do 1 ao 8 de setembro, ambos incluídos.

Medidas de protección e seguridade, protocolo covid-19: ao respecto das medidas de protección e seguridade no contexto da Covid-19 nos comedores escolares dos centros de ensino non universitario de Galicia seguiranse as medidas en vigor en cada momento, de ser o caso, no protocolo de adaptación a este contexto.

1. INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

2. ANEXO II. MODELO DE AUTODECLARACIÓN

3. INSTRUCCIÓN 3/2022 DA SECRETARIA XERAL TÉCNICA

4. DECRETO 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares

Xornal 'O Muíño' 2021-2022

O CEIP Antonio Carpintero pecha o curso 2021-2022 coa 25 edición do xornal O Muíño, adicada aos Xogos Olímpicos e Paralímpicos.

Gran traballo de nenas, nenos e do Equipo de Dinamización Lingüística!

Agardamos que vos guste!

XORNAL O MUÍÑO

LIBROS E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2022-2023

No seguinte enlace pódese consultar toda a información sobre os libros e o material didáctico establecido para os distintos niveis.

Libros e material didáctico para o curso 2022-2023

Fondo de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar no curso 2022/2023

Xa se pode acceder a toda a información sobre o fondo de libros nos seguintes enlaces:

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 29 de abril de 2022 (DOG do 95)

Poden realizar a petición de maneira electrónica ou de forma presencial:

PRESENTACIÓN ELECTRÓNICA: FONDOLIBROS.

PRESENTACIÓN PRESENCIAL: ANEXO I e o ANEXO II

Máis información na SEDE ELECTRÓNICA da Xunta de Galicia

Manual de usuario para os cidadáns: MANUAL