LIBROS E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2021/2022

No seguinte enlace pódese consultar toda a información sobre os libros e o material didáctico establecido para os distintos niveis.

LIBROS E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2021/2022

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Curso escolar 2021-2022

Procedemento ED330B

ORDE do 6 de maio de 2021 (DOG do 20)

Enlace á Orde no Diario oficial de Galicia

Para presentación electrónica, entre nesta aplicación: FONDOLIBROS.

Para presentación presencial: utilice os Anexos I e II da Orde da convocatoria.

Máis información na sede electrónica da Xunta de Galicia

Proceso de reclamación de cualificacións finais e da decisión de promoción

O seguinte documento é unha modificación das Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia, na que se establece o proceso de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións sobre a promoción de alumnas e alumnos.

DOCUMENTO

Plan de actuación individualizado para supostos de ensino a distancia

Poñemos a disposición de toda a comunidade educativa o Plan de actuación individualizado para supostos de ensino a distancia, que foi presentado e aprobado polo Consello Escolar.

PLAN DE ACTUACIÓN

RESERVA DE PRAZA PARA TRANSPORTE E/OU COMEDOR

Comunícase que está aberto o prazo para a RESERVA DE PRAZA PARA TRANSPORTE E/OU COMEDOR ESCOLAR NO VINDEIRO CURSO 2021-22.

O prazo de entrega da SOLICITUDE que se acompaña será do 12 ó 23 de abril inclusives. Poderán enviala escaneada ó correo electrónico do centro: "ceip.antonio.carpintero@edu.xunta.gal" ou entregala no centro persoalmente ou, mellor, a través do alumnado.

ENQUISAS BIBLIOTECA

Para axudarnos a mellorar o Proxecto Lector do noso centro só tedes que cubrir as seguintes enquisas antes do 28 de marzo. Moitas grazas pola vosa colaboración!

ENQUISA FAMILIAS SOBRE OS HÁBITOS DE LECTURA

ENQUISA ALUMNADO BIBLIOTECA ESCOLAR

Servizos mínimos na folga xeral de mulleres do 8 de marzo

O vindeiro luns 8 de marzo está convocada unha folga xeral para todas as mulleres traballadoras de Galicia.

No documento adxunto indícanse os servizos mínimos establecidos no noso centro.

DOCUMENTO SERVIZOS MÍNIMOS