USO DE MÓBILES E OUTROS DISPOSITIVOS

Aquí podedes consultar a NORMATIVA sobre o uso de móbiles e dispositivos electrónicos.

RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS

Neste DOCUMENTO pódese consultar o proceso de reclamación das cualificacións finais do alumnado.

LIBROS E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2023-2024

No seguinte enlace pódese consultar toda a información sobre os libros e o material didáctico establecido para os distintos niveis.

Libros e material didáctico para o curso 2023-2024

Fondo de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar no curso 2023/2024

No seguinte documento pódese consultar a información:

Poden realizar a petición de maneira electrónica ou de forma presencial:

PRESENTACIÓN ELECTRÓNICA: FONDOLIBROS.

PRESENTACIÓN PRESENCIAL: ANEXOS I e II

Admisión de alumnado 2023/2024

Ábrese o prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado de cara ao vindeiro curso, dende o 1 ao 20 de marzo, ambos inclusive.

Se o desexan tamén poden informarse e realízala a través da aplicación da Xunta.

CIRCULAR INFORMATIVA

SOLICITAR A ADMISIÓN ONLINE

DOCUMENTACIÓN PARA FORMALIZAR A ADMISIÓN-MATRÍCULA PARA O CURSO 2022/2023

Composición do Consello Escolar despois da renovación parcial

Publícase a nova composición do Consello Escolar do centro, logo da renovación parcial resultado das eleccións producidas no pasado mes de novembro.

DOCUMENTO