ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES Curso 2023 / 2024 - ANPA A BARQUIÑA

A ANPA A ABRQUIÑA informa sobre as actividades extraescolares que teñen preparadas para o curso 2023 /2024.

Todas as actividades extraescolares xestionadas desde a ANPA terán lugar no colexio, agás a actividade da piscina.

As prazas son limitadas en todas as actividades, polo que é preciso anortarse previamente para coñecer a demanda das mesmas entre as familias. AS PRAZAS OUTORGARANSE EN FUNCIÓN DA ORDE DE CHEGADA UNHA VEZ ABERTO O PRAZO DE INSCRICIÓN.

PARA ANOTARSE DEBERÁN ENVIAR UN CORREO ELECTRÓNICO A anpabarquina@gmail.com.

PRAZO DE INSCRIPCIÓN:
- Do VENRES 15 de setembro de 2023 as 00:00h (é decir, de xoves para venres) ata o 20 de setembro de 2023 ás 23:59h.

Tedes toda a información relativa ás actividades e a folla de inscrición nos adxuntos desta mensaxe.

ESCOLA de PAIS - ANPA A BARQUIÑA

Desde a ANPA do centro infórmase da actividade de escola de pais.

INFORMACIÓN ANPA "A BARQUIÑA" ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2022-2023

A ANPA "A BARQUIÑA" informa da proposta de actividades extraescolares organizadas por eles para o presente curso.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Comeza o plazo de inscrición o luns 19 de setembro e remata ó completar as plazas

Débese enviar a folla de inscrición ó correo electrónico: anpabarquina@gmail.com

FOLLA DE INSCRICIÓN NO ADXUNTO SITUADO NA PARTE INFERIOR

INGLÉS

30€/mes socios

Academia NILEX

Os horarios daranse en función

dos inscritos e idades

Prazas limitadas, darase

preferencia a:

- Orden de inscrición socios

- Orden inscrición na actividade.

PATINAXE

– Noia
A Coruña
Tlf.: 620643936 anpabarquina@gmail.com

Todos aqueles que se queiran facer socios da ANPA deberán facer o ingreso da cuota, que son 30€, deberedes de indicar no concepto NOME e APELIDOS DO NENO OU NENOS DA UNIDADE FAMILIAR.

Tamén é preciso que nos enviedes un correo electrónico a: anpabarquina@gmail.com co xustificante do ingreso indicando os datos dos nen@s: NOME, APELIDOS, IDADE, CURSO E TELÉFONO/S DE CONTACTO.

Número de conta para realizar o ingreso (ABANCA):

IBAN: ES83 2080 0301 2430 4000 8426

Lembrade que os 30€ son por familia, non por neno, e só unha vez ó ano.

prazo para realizar o ingreso da cota será o VENRES 30 DE SETEMBRO DE 2022

IMPORTANTE: os que non sexan socios non poderán disfrutar de campamentos organizados pola ANPA e as actividades extraescolares terán un precio incrementado.

Para calquer dúbida ou consulta poderán contactar a través do noso correo electrónico: anpabarquina@gmail.com ou a través de unha mensaxe privada en facebook: https://www.facebook.com/anpa.barquina

*ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES: Estamos á espera de concretar horarios e cuotas. En canto sepamos, farémovolo chegar a través do noso facebook:

e nesta mesma páxina do centro

Moitas gracias

ENQUISA COMEDOR ESCOLAR.

Boas tardes:

Desde  a ANPA do noso centro fannos chegar a seguinte información. Podedes descargar o impreso no documento adxunto.

ENQUISA COMEDOR-ANPA

MADRUGADORES / ANPA CURSO 2021-2022

A ANPA deste centro informa que o PLAN MADRUGA, para o curso 2021-2022, terá o mesmo horario que o curso pasado de 7:30h a 9:30h e comezará o 13 de setembro.

Para anotarse hai que cubrir o impreso que se pode descargar desde esta páxina, ou collelo no propio centro. Ademais é OBRIGATORIO entregar os certificados de traballo dos pais ou do pai/nai/titor/a que teña a garda e custodia no caso de pais separados.

DESCARGA DO DOCUMENTO no enlace da parte inferior desta información.

INFORMACIÓN ANPA

A asociación de pais/nais " A Barquiña" do ceip Plurilingüe A. Rodríguez Cadarso, informará a través deste medio e do alumnado das actividades ou xestións que realicen durante o curso,