ANPA

ANPA Albor:

A nosa ANPA está poñendo en marcha a súa páxina web. Velaquí tedes o enlace

Se precisades poñervos en contacto con eles/as dispoñedes dos sequintes e-mails:

E-mail para comunicacións en xeral:

anpa@anpaalbor.com

E-mail para o envío de xustificantes

xustificantes@anpaalbor.com

Mércores  presencialmente de 16:00 a 18:00

Mércores e Xoves telefónicamente de 16:00 a 18:00

Descarga aquí a circular informativa.

Os pais e nais da ANPA trasladan as súas queixas a unha deputada do BNG

O periódico A Opinión recolle hoxe o feito de que o ANPA Albor recibíu a visita dunha deputada do BNG a quen lle trasladaron as súas queixas sobre o estado das instalacións do centro.

Unha rampa de acceso pola zona de primaria, renovar a obsoleta instalación eléctrica ou dispoñer dun patio cuberto de maior tamaño para os días de chuvia son algunhas delas.

Información sobre o servizo de comedor.

- Todos aqueles usuarios/as do comedor que non desexen continuar en xuño teñen que dar aviso ao número de teléfono de Arume como moi tarde o 25 de maio.

- Todos os que queiran reservar praza para o mes de setembro no comedor, deberán facer o pago da cuota na conta bancaria da ANPA máis o seguro correspondente: 15€/neno-a; 24€/2 nenos-as ou máis; Seguro 6€/neno-a. Hai que levar o xustificante de pago e a inscripción á ANPA no seu horario habitual (mércores e xoves de 16-18).

- Os alumnos/as que precisen inscribirse no programa CÓXEGAS no mes de setembro deben comunicalo á ANPA.

Exhibición de actividades extraescolares.

ANPA ALBOR comuícalles que a semana próxima terán lugar as exhibicións das actividades seguintes:

- Venres 25 de amio: Teatro. 17h.

- Luns 28 de maio: Ballet, 6:45; Guitarra. Natación 16:30-15:15 no Club do Mar.

- Mércores 30 de maio. Loita 16:15; Patíns.

- Martes 5 de xuño. Baile moderno. 17h.

Remate das actividades extraescolares.

ANPA ALBOR informa que as actividades extraescolares rematan o día 31 de maio. Nos últimos días de cada actividade terá lugar unha xornada de exhibición das mesmas que se informará mediante nota ou por medio do profesor responsable.

Así mesmo recordar, que, a partir do 1 de xuño os nenos/as usuarios do comedor, deben recollerse como hora límite ás 16:00h.

No mes de xuño non dispoñemos de biblioteca, para todos os que precisen o PROGRAMA CÓXEGAS, que será unha actividade dispoñible de luns a venres de 16-18h. O prazo de inscripción serán os días 15 e 16 de maio. Tanto na ANPA como na conserxería poderase recoller a inscipción. O custo son 15€ por neno/a e debertá aobarse na conta da ANPA e atraelo nos días indicados xunto coa solicitude. Os becados están exentos de pago.

Cheque de subvención do comedor.

ANPA ALBOR infórmalles que todo aquel que fose usuario/a do comedor durante o curso 2015/2016, poderá pasar a recoller, a partir de hoxe día 3 de maio polo local da ANPA, o cheque subvención do comedor.

Recordámoslles que o horaro da ANPA é os mércors e xoves de 16:00 a 18:00h.

Romaría de fin de curso organizada pola ANPA.

O día 16 de xuño a ANPA do colexio organiza  a romaría de fin de curso.

II Festa das ANPAS da escola pública.

O próximo 12 de maio a Federación de Anpas invítanos á II Festa das ANPAS da escola pública" que terá lugar no albergue de Gandarío. É totalmente gratuita en horario de 10:30-18:00h.

Máis información e inscripcións na ANPA. Data límite 19 de abril.

Progama de conciliación familiar CÓXEGAS

Comunicamos que está aberto o prazo para inscribirse no programa CÓXEGAS. Os interesados/as deberán pasar pola ANPA do colexio durante estes días. A actividade comezará o 11 de setembro.

Para máis información, poderémosvos atender na ANPA os martes, mércores e xoves de 16-18h.

Campamenos de Verán 2017