Remate das actividades extraescolares.

ANPA ALBOR informa que as actividades extraescolares rematan o día 31 de maio. Nos últimos días de cada actividade terá lugar unha xornada de exhibición das mesmas que se informará mediante nota ou por medio do profesor responsable.

Así mesmo recordar, que, a partir do 1 de xuño os nenos/as usuarios do comedor, deben recollerse como hora límite ás 16:00h.

No mes de xuño non dispoñemos de biblioteca, para todos os que precisen o PROGRAMA CÓXEGAS, que será unha actividade dispoñible de luns a venres de 16-18h. O prazo de inscripción serán os días 15 e 16 de maio. Tanto na ANPA como na conserxería poderase recoller a inscipción. O custo son 15€ por neno/a e debertá aobarse na conta da ANPA e atraelo nos días indicados xunto coa solicitude. Os becados están exentos de pago.

blog | by Dr. Radut