GRUPO PFFB (Carpintaría)

Carpintaria

COMUNICACIÓN E SOCIEDADE

A continuación tedes unha nova entrega de actividades en documentos adxuntos.

Cada semana engádense contidos novos, mirade sempre ó final dos ficheiros.

MODULO CIENCIA E MATEMÁTICA

Dado que a actual situación de confinamento vaise prolongar máis tempo do incialmente previsto, a partir desta semana publicaremos materiais na páxina web do centro. En todo momento deben ser entendidas como voluntarias non avaliables e co obxecto de reforzar os contidos xa vistos na clase. Estas propostas son suxestións para tratar de contribuír á construción de rutinas que favorezan a convivencia nestes complexos momentos. Sería ben que establecérades un horario semanal de traballo, adicándolle un tempo a cada área. Este material didáctico presenta diferentes niveis de dificultade, para adaptalo a diversidade do alumnado existente no centro, irase renovando semanalmente.

Cada semana engádense contidos novos, mirade sempre ó final dos ficheiros.

Podedes descargar os arquivos premendo en adxuntos.

Co fin de responder ás dúbidas ou suxestións que poidades ter podedes poñervos en contacto nos seguintes correo electrónico:

Ana Escariz Mariño:  anamatenavalon@gmail.com

Manuel Andrade Vallo: manolo.sociais@gmail.com

COMUNICACIÓN E SOCIEDADE ABRIL

Ola familias, axuntamos unha primeira entrega de propostas de actividades deste módulo para os vindeiros días.

A partir de agora e cunha periodicidade aproximada de dúas semanas iremos incorporando novas propostas.

Para calquera cuestión tedes os nosos correos para facer labores de titoría, así como o teléfono do orientador para calquera consulta máis inmediata.

Saúdos

O profesorado do módulo

Mercedes  Vaamonde e Manuel Andrade

PROGRAMAS FORMATIVOS DA FPB. INFORMACIÓN SOBRE SEGUIMENTO DAS AULAS A DISTANCIA

A situación  de confinamento prolóngase no tempo, o importante é a saúde. Esta situación leva a organizármonos para ir dando respostas a estes novos tempos que nos tocou vivir.

Familias, poderedes atopar a programacióne propostas de actividades dos ámbitos científico e matemático e comunicación e sociedade no bloque chamado ETAPA EDUCATIVA, en cada un dos talleres.

O profesorado destes ámbitos a fin de ofrecer unha titoría e seguimento do alumnado nas súas aprendizaxes proporciona estes correos electrónicos para a través deles resolver calquera dúbida e ofrecer un traballo de acción titorial e seguimento do alumnado.

Estes correos son:

ANA ESCARIZ MÓDULO CIENTÍFICO E MATEMÁTICO

anamatenavalon@gmail.com

MERCEDES VAAMONDE MODULO COMUNICACIÓN E SOCIEDADE

mercedesnavalon1@gmail.com

MANUEL ANDRADE MODULO COMUNICACIÓN E SOCIEDADE

manolo.sociais@gmail.com

Saúdos e coidádevos moito.

Construcción de mobles e módulos

Ola bo día, deixovos varios enlaces para repasar os mobles que facemos no taller a diario. Mirade con atención, como se van acoplando e as fases de construcción dos mesmos.

Saúdos.