Esquema de temas
Xeral
Creación de actividades didácticas en liña con ARDORA.
Tema 1
Tema 2
- PRESENTACIÓN:
- ESTRUCTURA E ORGANIZACIÓN:
- PROCESO AVALIATIVO:
Tema 3
- Descarga, instalación e configuración da aplicación
- Como punto de partida deberemos de descargar Ardora (Ardora é portable polo que non precisa de instalación, únicamente deberemos de descomprimir o arquivo procedente da web, tal e como se explica no titorial), teña presente que esto únicamente se fai no ordenador no cal traballe vostede, nos ordenadores que empreguen os seus alumnos únicamente deberá ter instalado a máquina virtual de Java.
Tema 4
BLOQUE I: Creando as primeiras actividades.
Neste primeiro bloque vamos a intentar expoñer as posibilidades de traballo que ten Ardora, é moi importante que preste especial atención a este primeiro módulo, xa que si aquí comprende a dinámica e o xeito de traballar con Ardora o resto do curso será moi doado de seguir.Xogos de palabras - SOPA DE LETRAS:
Relacionar - PALABRAS - 1 a 1Nesta actividade únicamente vamos a tratar no video titorial un parámetro que ainda non se traballou, os erros no desenvolvemento dunha actividade. O resto da creación da actividade é moi semellante ó xa visto.
Tema 5
BLOQUE II: Actividades con texto.
Ó igual que no primeiro Bloque, aquí vamos a seguir traballando con actividades nas que únicamente, como "materia prima" necesitamos texto e a nosa imaxinación de docentes. Son actividades tamén sencillas pero que poden presentar algunha característica que requira dunha pequeniña explicación.
- Relacionar - PALABRAS - Varios-Varios
- Xogos de palabras - ENCRUCILLADOS
- Xogos de palabras - DAMERO
- Gráficos estatísticos - LIÑAS E BARRAS
Tema 6
BLOQUE III: Completar - Matemáticas.
Neste bloque abordaranse as actividades de completar así como as máis específicas de matemáticas.
- Completar - TEXTOS (Seleccionando)
- Completar - TÁBOAS
- Xeometría - XEOPLANO
Tema 7
BLOQUE IV: Actividades con imaxes.
Posiblemente sexan as actividades nas que inxerimos un ou mais gráficos as que resulten máis atractivas e vistosas ó noso alumnado, neste módulo traballaremos este tipo de actividades así como o tratamento dos arquivos de imaxen para Ardora.
- Obtención de imaxes - Os arquivos JPG
- Actividades con gráfico - PANEL GRÁFICO
- Seleccionar - PUNTOS DUNHA IMAXEN
- Actividades con gráfico: COLOREAR SEGÚN LENDA
Tema 8
BLOQUE V: Actividades con audio e video
Ardora permite en varias das súas actividades a posibilidade da inclusión de arquivos de audio e video, neste bloque vamos a ver este tipo de actividades así como a forma de obter/crear estes arquivos de audio e video.
- Obtención de sons: - Os arquivos AU
- Actividades con sons - DISTINGUIR SONS
- Actividades con sons - AUTODICTADOS
- Crear videos FLV
Calquera video pode ser cambiado a outro formato.
En WINDOWS hai ferramentas gratuítas como FormatFactory, WinFF ou Super que cambian videos case de calquera formato a FLV.
En LINUX podemos facelo de xeito doado con Avidemux ou WinFF.
Coidado co tamaño. Máis de 5 min e/ou 15 Mb fan que os videos sexan moi pesados.
Dispón de manuais en PDF para a empregar videos en Ardora: PDF1 e PDF2 - Actividades con video - Incluir VIDEOS DA WEB
- Actividades con video - Incluir VIDEOS FLV
Tema 9
BLOQUE VI: Paquete de actividades Ardora.
Como seguramente observaría, moitas das actividades que se poñen de exemplo neste curso presentan un aspecto uniforme en canto a cor e presentación, incluen ligazóns diversas e incluso a posibilidade de "moverse" a outra actividade, esto é ó que lle chamaremos un "paquete de actividades Ardora".
- Material complementario de consulta
Tema 10
BLOQUE VII: Inserción de actividades Ardora en CMSs e LMSs.SCORM
Neste bloque veremos o xeito de incluir as nosas actividades dentro de xestores de contidos (CMSs) como Drupal ou en plataformas de teleformación (LMSs) como Moodle. Para este último se fará especial fincapé no estandar en canto a "obxectos de aprendizaxe" chamado SCORM.
- Material complementario de consulta si o prefire ten estes contidos en arquivos pdf para imprimir.
Tema 11
BLOQUE VIII: Como presento as actividades ó meu alumnado?.
Neste derradeiro bloque proporanse algunhas estratexias para a "ubicación" de todo o material xerado, de xeito que o alumnado teña acceso ós recursos xerados por vostede, farase especial fincapé, por non ser tratado ainda, na creación dunha intranet educativa.
- Material complementario de consulta