Idea

Que é eduemprende Idea?

É un concurso que pretende potenciar a realización de proxectos empresariais polo alumnado das ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño da Comunidade Autónoma de Galicia sostidas con fondos públicos.

Quen pode presentarse ao concurso?

Poderá participar o alumnado que cumpra os seguintes requisitos:

• Ter estado matriculado no curso 2022-2023 nas ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño sostidas con fondos públicos.
  • A participación terá que ser en grupo, formado por un mínimo de dúas persoas e un máximo de catro.
  • Estar ao día no cumprimento das obrigas tributarias ou fronte á Seguridade Social e de non ter pendente de pagamento ningunha débeda coa Administración pública da Comunidade Autónoma.

Premiaranse os tres mellores proxectos de empresa de cada modalidade.

• Modalidade A: ciclos de grao superior
    • Incorporación a un viveiro de empresa da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.
    • Asesoramento técnico a través da Rede de polos de emprendemento e apoio ao em­prego.
    • Dotación económica:
      • 1º premio: 3.000 euros
      • 2º premio: 2.000 euros
      • 3º premio: 1.000 euros
  • Modalidade B: ciclos de grao medio
    • Dotación económica:
      • 1º premio: 3.000 euros
      • 2º premio: 2.000 euros
      • 3º premio: 1.000 euros

Como participar

A presentación das solicitudes deberá realizarse empregando calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, a través do formulario normalizado (Anexo I) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia

Prazo de presentación de solicitudes

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia (DOG).

Información e contacto

Para calquera dúbida referente ao concurso dirixirse a:

Asesoría de emprendemento:

Convocatoria 2023

Nas seguintes ligazóns poderá consultar a orde da convocatoria de eduemprende Idea para o ano 2023 e toda a información relacionada.

Convocatorias anteriores: