Deportes, Música, Radio patio, Taboleiro

Modificación do horario das presentacións do curso 2024-25

Horario adultos curso 2024-25

Horario diurno curso 2024-25

O Valle ten unha campioa do mundo

A alumna Sara Gato proclamouse campioa do mundo de hiphop na categoría de dúos, xunto a su compañera Rita Álvarez, en Blackpool, Inglaterra. ¡Noraboa!

PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 2024-2025

PRAZO DE MATRÍCULA

CURSO 2024-2025

O prazo de matrícula legalmente establecido remata o día 8 de xullo de 2024. Para unha mellor organización e trala entrega de notas, o IES Valle Inclán establece uns días de matrícula para cada curso, de maneira que na medida do posible se realice a matrícula nos seguintes días:

1º ESO: 27 DE XUÑO

2º ESO: 28 DE XUÑO

3º ESO: 1 DE XULLO

4º ESO: 2 DE XULLO

1º BACH: 3 DE XULLO (Modalidade de Ciencias e Tecnoloxía)

4 DE XULLO (Modalidade de Humanidades e CC. SS.)

2º BACH: 5 DE XULLO (Modalidade de Ciencias e Tecnoloxía)

8 DE XULLO (Modalidade de Humanidades e CC. SS.)

Horario de matrícula:  08:30 h. - 13:00 h.

Ao alumnado do centro o impreso de matrícula entregaráselle co boletín de notas. Para o novo alumnado, estará dispoñible na conserxería do centro a partir do día 21 de xuño.

Horario de entrega de notas

Fomento de hábitos de alimentación saludable

Acto de graduación do alumnado de 2º Bach

O acto de graduación celebrouse na Finca Batacos o venres 25 de maio. ¡Noraboa a todo o alumnado de 2º Bacharelato do IES Valle Inclán!

Podedes ver máis fotos na galería: http://www.edu.xunta.gal/centros/iesvalleinclan/galeria/displayimage.php?album=201&pid=3960#top_display_media

Visita a Edugal

O xoves 5 e o venres 6 de outubro, os alumnos de 4º ESO, de 2º Bach e un grupo reducido de 1º Bach , visitaron Edugal Pontevedra 2023. Algúns asistiron a uns talleres  de Intelixencia Artificial, Videoxogos e Modelado 3D.

11 Alumnos/as do IES Valle Inclán entre os mellores expedientes das ABAU

No acto de RECOÑECEMENTO AOS MELLORES EXPEDIENTES DAS ABAU 2023 celebrado en Santiago de Compostela este xoves, 21 de xuño, foi homenaxeado un numeroso grupo de alumnado do IES Valle-inclán que nomeamos a continuación:

- Pablo Dacuña Ríos.
- Ignacio López Suárez.
- Sofía Rivas Cancela.
- Ana Subirán Rodríguez.
- Joao Keneu Monteagudo Canevari.
- Pablo Mouriño Lorenzo.
- Almudena Suárez Ruíz.
- Martín Xavier Flores Rodríguez.
- María Peña Suanzes.
- Samuel Botica Fuentes.