BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de néboas de outono)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

HORARIO DE TITORÍAS 2018-2019

Pinchando na imaxe adxunta tedes o horario de titorías do IES Valle Inclán do curso 2018-2019. Esta información estará tamén dispoñible na barra lateral esquerda no apartado de Xefatura de Estudos.

CELEBRACIÓN DO DÍA MUNDIAL DA ERRADICACIÓN DA POBREZA NA BIBLIOTECA DO CENTRO

A biblioteca do IES Valle Inclán, na celebración do Día Mundial da Erradicación da Pobreza (17 de Outubro), decidiu colaborar coa Asociación Boa Vida de Pontevedra para dar a coñecer o traballo que leva a cabo e que ten que ver coa mellora das condicións de vida dos mais desfavorecidos da nosa sociedade. Para iso expóñense, durante estas dúas últimas semanas do mes, diferentes carteis e trípticos que achegan información sobre a mesma. Na seguinte ligazón tedes a páxina de facebook da asociación na que se poden ver algunhas fotos feitas na biblioteca.

Páxina facebook Asociación Boa Vida Pontevedra

HORARIOS DOS GRUPOS 2018-2019

Pinchando na seguinte imaxe tedes os horarios e o profesorado de todos os grupos do IES Valle Inclán do curso 2018-2019. Os últimos 4 grupos son de ensinanzas de adultos.

BENVIDA DA BIBLIOTECA CURSO 2018-2019. LIBROS DE NOVA ADQUISICIÓN DO TRIMESTRE

Benvidos á biblioteca do do IES Valle Inclán. Comezamos o curso 2018-2019. Aquí tedes os libros de nova adquisición deste trimestre. As portas están abertas, agardámosvos.

GRAN PARTICIPACIÓN DO ALUMNADO NA II MARCHA CONTRA O CANCRO DE PONTEVEDRA

O pasado domingo 7 de outubro tivo lugar a II Marcha contra o cancro organizada pola AECC (Asociación española contra o cancro) cun percorrido de 5 kilómetros polas rúas da cidade e nela participou moito alumnado tanto como corredores como voluntarios na organización. Pincha na imaxe para ver todas as fotografías da profesora Ana Santos publicadas no blog de Educación Física.

CARLOS BEN ARRIBÍ E LARA SAN MARTÍN SUÁREZ PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 2017-2018

No DOG de hoxe, xoves 4 de outubro publicouse a concesión dos Premios Extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2017-2018 na que os nosos alumnos Carlos Ben Arribí e Lara San Martín Suárez foron premiados. Dos vinte premios concedidos en Galicia, o IES Valle Inclán xunto co CPR Manuel Peleteiro de Santiago foron os únicos con dous alumnos premiados. Este ano presentaronse 619 alumnos que tiñan unha media superior a 8,75 no Bacharelato. Parabéns e Noraboa a Carlos e Lara. Na foto inferior están coa profesora de Matemáticas Teresa Insua e outros compañeiros e foi tomada cando recibiron unha mención honorífica na Olimpiada de Matemáticas.

PROGRAMA STEM GIRL: CONFERENCIA DE MONTSERRAT GUARDIA (DIRECTORA DE SERVIZOS DIXITAIS DO BANCO SABADELL) AO ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO DE CIENCIAS

O pasado venres, 28 de outubro, tivo lugar no paraninfo do Instituto unha charla dirixida ao alumnado de 1º de Bacharelato de Ciencias dentro do programa GIRL-STEM para promocionar o estudo das carreiras científico-técnicas entre as alumnas. A charla foi impartida por Montserrat Guardia (Directora de Servicios Dixitais do Banco Sabadell) e rematou cun interesante coloquio do que amosamos unha pequena parte neste vídeo.

PROGRAMACIÓNS CURSO 2018-2019

Na barra lateral dereita da páxina web no apartado de Departamentos tedes as programacións didácticas de todas as materias correspondentes ao curso 2018-2019.

CONVOCATORIA DO III CERTAME DE RELATOS ESPERPÉNTICOS DO IES VALLE INCLÁN

Nos seguintes documentos tedes as bases do III Certame de Relatos Esperpénticos do IES Valle Inclán que busca fomentar a creatividade do noso alumnado así como homenaxear ao escritor Ramón María del Valle-Inclán que da nome ao Centro por medio da utilización do xénero literario do Esperpento creado polo escritor vilanovés. Outorgaranse  12 premios en total, 6 para as obras escritas en Castelán e outros 6 para as obras escritas en Galego.