DATAS DE MATRÍCULA SETEMBRO CURSO 2020-2021

Pica na imaxe para ver as datas de matrícula de setembro para o curso 2020-2021

O ALUMNO DAVID GÓMEZ RÍOS PRIMEIRO CLASIFICADO NO DISTRITO UNIVERSITARIO DE VIGO NA XXXVII EDICIÓN DA OLIMPIADA DE QUÍMICA DE GALICIA

O alumno de 2º de Bacharelato David Gómez Ríos acadou o primeiro posto na demarcación de Vigo da XXXVII edición da Olimpiada de Química de Galicia e clasificouse para participar na Olimpiada Nacional de Química. Parabéns David e moita sorte na proba nacional.

Artigo publicado na edición dixital da Voz de Galicia

ACTO DE RECOÑECEMENTO DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO AOS MELLORES EXPEDIENTES DA ABAU DOS CENTROS DE ENSINO MEDIO DE GALICIA

O pasado xoves 23 de xullo tivo lugar no salón noble de Fonseca en Santiago de Compostela o Acto de recoñecemento da Universidade de Santiago aos mellores expedientes na ABAU dos centros de ensino medio de Galicia. O acto estivo condicionado pola situación sanitaria que estamos vivindo e só puido celebrarse dun xeito presencial cunha pequena representación dos galardoados. O alumnado do IES Valle Inclán que acadou máis dun 9 na fase xeral da ABAU é por orde alfabética:

Xacob Alexandre Álvarez Rey

Jorge Blanco Amoeiro

Mario Entenza Martínez

Sabela Estévez Cochón

Pablo Lorenzo Mezquita

María Méndez Márquez

Pablo Rivas Pidre

Ramón Rodríguez Fernández-San Silvestre

Sabela Tenorio Maigler

Laura Vázquez Vázquez

Ana Vidal Vilán

Parabéns a todos eles.

CONVOCADOS OS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CURSO 2019-2020

No DOG deste mércores 22 de xullo convocaronse os premios extraordinarios de Bacharelato do curso 2019-2020. Pode participar o alumnado que rematou o Bacharelato no presente curso escolar e teña nota media no seu expediente de Bacharelato igual ou superior a 8,75.

O prazo de presentacións é de 1 mes a partir do día seguinte de publicación da Orde. As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica co formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal

É imprescindible cubrir previamente os datos na aplicación que se atopa na dirección https://www.edu.xunta.es/premiosedu/ dende onde deberá xerarse o formulario normalizado cos datos correspondentes.

Tedes máis información na seguinte ligazón da Consellería de Educación.

IMPRESOS DE MATRÍCULA CURSO 2020-2021

Nas seguintes ligazóns tedes os impresos de matrícula e autorizacións para o curso 2020-2021 organizados por niveis. Estes impresos poden recollerse no Centro ou imprimilos aquí, para posteriormente cubrirse a man e entregar na Secretaría xunto á documentación que se sinala nas instruccións.

Instruccións          Impresos matrícula           Autorizacións

Instruccións          Impresos matrícula           Autorizacións

Instruccións          Impresos matrícula           Autorizacións

Instruccións          Impresos matrícula           Autorizacións

1º BACH

Instruccións     Impreso Matr. Ciencias     Impreso Matr. HUM. e CCSS.       Autorizacións

2º BACH

Instruccións     Impreso Matr. Ciencias     Impreso Matr. HUM. e CCSS.        Autorizacións

EXAMES ABAU 2020 E CRITERIOS DE CORRECCIÓN

Pica no texto para ver todos os exames da ABAU 2020 e os criterios de corrección.

EXAMES ABAU 2020 E CRITERIOS DE CORRECCIÓN

SEGUIREI TRABALLANDO EN PROXECTOS INTERNACIONAIS. SON UNHA ACTIVISTA

Pica na imaxe para ver o artigo publicado na Voz de Galicia o domingo 12 de xullo sobre a profesora de Educación Física Ana Santos que se xubila tras 34 anos de docencia no IES Valle Inclán.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE MATERIAL

Pica na imaxe para ver a información sobre a listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto e os vales de material

ENTREGA DE DIPLOMAS DO ALUMNADO DA ESCOLA EMBAIXADORA DO PARLAMENTO EUROPEO CURSO 2019-2020

Este xoves 9 de xullo tivo lugar no paraninfo do Centro a entrega de diplomas do alumnado da Escola Embaixadora do Parlamento Europeo. O acto estivo presidido polo alcalde da nosa cidade Miguel Anxo Fernández Lores. Pica na primeira imaxe para escoitar a entrevista na Radio Galega á coordinadora do programa, a profesora de Educación Física Ana Santos e as alumnas participantes Laura Pozaco e Paula García. Picando nas imaxes inferiores podedes ver os artigos publicados no Diario de Pontevedra e no Faro de Vigo respectivamente. (Podedes pulsar as teclas ctrl e + para ler os artigos).