BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Primavera)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

INFORMACIÓN E DATAS MATRÍCULA CURSO 2017-2018

Neste documento teñen información xeral e as datas de matrícula do IES Valle Inclán para o curso 2017-2018.

ACTO 2ºBACHARELATO CURSO 2016-2017

Este xoves tivo lugar o acto de graduación de 2º de Bacharelato. Noraboa a todo o alumnado, moitas grazas polo voso traballo e actitude ao longo destes anos no Centro e moita sorte no futuro. Agardamos as vosas visitas. Pero onde deixastes os vaqueiros rotos?. Pincha na primeira fotografía para ver todas as fotos e ao final tedes un vídeo do acto.

LECTURAS DE MOCIDADE DE PROFESORES 2016-2017

Como todos os anos algúns profesores amósanos que libros marcáronlle na súa mocidade e na súa vida, este ano son a profesora de Latín María Álvarez, o profesor de Língua Galega Francisco Godón e a profesora de Francés Leonor Rodríguez.

Ligazón á primeira parte

Ligazón á segunda parte

30 ANIVERSARIO DO PROGRAMA ERASMUS+ EN MADRID

O pasado luns 22 de maio tivo lugar en Madrid a celebración do 30 aniversario do programa Erasmus onde estiveron invitados a profesora de Educación Física Ana Santos e catro alumnos de 1º de Bacharelato:Telmo Costa, Alicia Martínez, Ángela Sánchez e Lucía Álvarez. Houbo charlas, talleres e mesas redondas onde interviron rapaces de toda España para dar a coñecer a súa experiencia nos viaxes por Europa dentro do marco do proxecto Erasmus.

FONDO DE LIBROS/AXUDA DE ADQUISICIÓN DE MATERIAL CURSO 2017/18

Neste documento está a información relacionada coa solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto e a solicitude de axudas para adquirir libros e material escolar para o vindeiro curso 2017/2018.

CASE 500 ALUMNOS DO IES VALLE INCLÁN PARTICIPARON NUNHA CARREIRA SOLIDARIA CONTRA A FAME

Arredor de 500 alumnos do IES Valle Inclán (Toda a ESO e o alumnado de Bacharelato do programa europeo YES YOUNG EUROPEAN IN SPORTS) participaron nunha carreira solidaria co fin de recaudar fondos para o ONG "Acción contra el hambre". Por cada volta completada aumentaba a cantidade de cartos donada polos patrocinadores de cada alumno "fichados" previamente á realización da proba. Nos días anteriores uns voluntarios de dita ONG impartiron conferencias a todos os grupos co fin de aumentar a concienciación ante ese gran reto que é acabar ou polo menos reducir esa lacra que é a fame no mundo. Pincha nas ligazóns para ver como recolleu a prensa a actividade, na imaxe superior para ver todas as fotografías e tamén tedes un vídeo realizado pola profesora de Educación Física Ana Santos.

Voz de Galicia carreira contra a fame

Faro de Vigo carreira contra a fame

Pontevedra Viva carreira contra a fame

VARIAS ALUMNAS PREMIADAS NO BEN VEÑAS MAIO 2017

No Ben veñas maio 2017 o segundo premio de música foi para a banda Zippo na que están as alumnas Desirée Da Silva Martínez de 2º de Bacharelato e Elena Corbillón Cabrera de 4º de ESO. No concurso de poesía o primeiro premio na categoría A foi para a alumna de 2º de ESO Paula Domínguez Barreiro coa obra "A araña"e o segundo para a alumna tamén de 2º de ESO Carla Gutiérrez Arias coa obra "Un poema". Noraboa para todas elas. Pincha na ligazón para ver todos os premiados do Certame. Tamén tedes un vídeo da actuación da banda Zippo.

Información Faro de Vigo Ben Veñas Maio

O GRUPO SKENE REPRESENTA A OBRA " O MEU BAÚL AZUL" NA SEMANA DO TEATRO DO BEN VEÑAS MAIO

O pasado mércores 10 de maio o grupo de teatro do alumnado Skene dirixido por Manuel Solla representou a obra de teatro "O meu baúl azul" no teatro Principal, dentro da Semana do Teatro do Certame Ben Veñas Maio. Noraboa pola representación e o traballo desenvolvido.

Ligazón noticia Voz de Galicia