BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Inverno)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

ENTREVISTA Á XEFA DE ESTUDOS DO CENTRO CONCHA SOLANO NA VOZ DE GALICIA

Pincha na imaxe para ver a intervención da Xefa de Estudos do Centro Concha Solano nun artigo publicado na edición dixital da Voz de Galicia no que se analizaba a convivencia nos centros educativos de Pontevedra.

EUROPA E MUNICIPALISMO: CONFERENCIA DO ALCALDE MIGUEL ANXO FERNÁNDEZ LORES NO MARCO DA ESCOLA EMBAIXADORA DO PARLAMENTO EUROPEO

O pasado venres 18 de xaneiro visitounos o alcalde de Pontevedra Anxo Fernández Lores, para falar de Europa e Municipalismo no marco do proxecto de Escola Embaixadora do Parlamento Europeo. Lores foi crítico coa Unión Europea especialmente polas cuotas, vedas e normativas que perxudicaron especialmente a Galicia en pesca, gandería e agricultura. Por outra banda si que valorou positivamente os fondos invertidos pola Unión Europea en Pontevedra en apartados como a rehabilitación de inmobles ou o saneamento do río.

Tedes máis información pinchando na primeira imaxe para ver o artigo publicado na edición dixital da Voz de Galicia, no texto para ver o artigo publicado na edición dixital do Faro de Vigo ou na derradeira imaxe para ver máis fotografías.

Artigo publicado na edición dixital do Faro de Vigo

SEMANA DA FROITA NO IES VALLE INCLÁN

O vindeiro luns comeza a semana da froita no IES Valle Inclán dentro do marco do programa Proxecta da Xunta de Galicia de alimentación saúdable. O alumnado recibirá gratuitamente unha froita distinta cada día da semana, tal como pode verse no folleto adxunto.

CHARLA DA PROFESORA DE EDUCACIÓN FÍSICA MERCÉ BARRIENTOS NO LG X 15

Neste vídeo tedes a conferencia da profesora de Educación Física Mercé Barrientos no LG x 15, que é un proxecto de difusión de ideas para o futuro da lingua, que comeza cun evento de charlas e exposicións de argumentos e experiencias que poden influir nas actitudes e conciencia lingüística e no futuro do galego. Neste acto interveñen diversas persoas para transmitir dun xeito breve, claro e visual (a través de charlas de 15 minutos), ideas e reflexións que poden e queren influir no uso e prestixio do galego e/ou nas actitudes e comportamentos lingüísticos, procurando reflexións, accións e cambios.

CONCERTO " THE HUMAN VOICE" DA NOSA PROFESORA AUXILIAR DE INGLÉS BOONIE COOPER

Este xoves 17 de xaneiro ás 20:30 horas no teatro Principal, a nosa profesora auxiliar de Inglés e Soprano Boonie Cooper interpretará a obra "The human voice". Unha traxedia lírica nun acto, composta por Francis Poulene, con libreto de Jean Cocteau. A obra data de 1958 e toma forma de diálogo telefónico entre unha muller e a súa exparella, tras a recente ruptura da relación. Ademáis de Boonie como soprano tamén participan na obra Samuel Serrano ao piano e Sarah Harrision, dramaturga.

TEATRO EN INGLÉS PARA TODO O CENTRO: THE MUSKETEERS AND POP IDOL

Este mércores 16 de xaneiro organizado polo departamento de Inglés do Centro tivo lugar no teatro Principal a representación das obras de teatro interactivo en Inglés: The Musketeers para Educación Secundaria Obrigatoria en dúas sesións (1º/2º de ESO e 3º/4º de ESO ), e Pop Idol para Bacharelato, pola compañía Interacting. O alumnado disfrutou moito e participou activamente nas actuacións. Pincha nos vídeos e imaxes da parte inferior para ver parte das intervencións.

CHOIVA DE MEDALLAS DO IES VALLE INCLÁN NO CAMPIONATO DE CROSS LOCAL CADETE CELEBRADO EN SESTELO (MARÍN)

Este xoves 10 de xaneiro celebrouse o campionato local de cross categoría cadete en Sestelo (Marín) , e o alumnado do IES Valle Inclán tivo unha destacadísima actuación acadando tres medallas de ouro, unha de prata, unha de bronce e moitísimos diplomas (dentro dos 10 mellores de cada categoría). Estes alumnos quedan clasificados para a seguinte ronda que será o campionato de cross a nivel provincial. Os nosos alumnos gañadores foron:

Maria Aboy (3ºESO A), Ánxela Fontán (2º ESO A), Lucas Ortins (2ºESO A) OURO
Candela Alonso (3º ESO A) PRATA
Elena Arosa (3ºESO B) BRONCE

Pincha sobre a imaxe para ver todas as fotografías e ter máis información do evento.

CALENDARIO DE EXAMES DA 1ª AVALIACIÓN DE PENDENTES DE ESO E BACHARELATO

No arquivo adxunto tedes o calendario de exames da 1ª avaliación de materias pendentes de ESO e Bacharelato.