BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Primavera)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019

No seguinte documento tedes os libros de texto do IES Valle Inclán do curso 2018-2019.

ÓSCAR ZAMBRANA, NURIA VILLAR E IRENE RODRÍGUEZ GAÑADORES DA SEGUNDA EDICIÓN DO CONCURSO DE DESEÑO DE CAMISETAS DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

Óscar Zambrana Seoane de 2ºESO B, Nuria Villar Muíños de 3ºESO C e Irene Rodríguez Ríos de 4ºESO A son os gañadores da segunda edición do concurso de deseño de camisetas organizado polo departamento de Normalización Lingüística que ten como obxectivo o fomento do uso da lingua galega a través dun debuxo ou lenda. Nas imaxes inferiores podedes ver as camisetas gañadoras.

A PROFESORA DE EDUCACIÓN FÍSICA ANA SANTOS E O SEU ALUMNADO OBTEÑEN O SELO DE CALIDADE eTwinning polo programa ERASMUS+ YES YOUNG EUROPEAN IN SPORTS

A profesora de Educación Física Ana Santos Solla e o seu alumnado do programa europeo Erasmus+ Yes Young European in Sports acadaron o selo de calidade eTwinning por este proxecto. A Axencia que concede o galardón recoñece a labor realizada co alumnado, considera o proxecto como moi significativo xa que deixará unha fonda pegada nos participantes en forma de hábitos saudables e práctica regular de exercicio físico, aspectos moi importantes para o seu futuro. A isto temos que engadir a mellora en competencia dixital e en comunicación lingüística nunha lingua estranxeira, o traballo colaborativo ou o coñecemento doutras culturas.

Parabéns para todos.

MOITO MÁIS QUE MÁQUINAS DE SOBRESALIENTES

Aquí tedes o vídeo e a entrevista publicada na edición dixital da Voz de Galicia do 10 de xuño a Carlos Ben, Pablo Carballo, Lara Sanmartín e Emma Silva, catro dos alumnos que obtiveron unha media superior a 9 en Bacharelato. Pincha na imaxe para ver a entrevista.

ALUMNAS DE 4º DE ESO A RECIBEN O DIPLOMA DO TERCEIRO POSTO NO PROGRAMA EUROSCOLA POLO SEU VÍDEO "A XOGAR"

As alumnas de 4º de ESO A María Méndez, Eugenia Campos, Sabela Estévez, Nerea Baeza, Inés Fontenla e Clara Rivas recibiron o seu diploma polo terceiro posto en Galicia do concurso Euroscola que tiña o lema "O noso patrimonio: onde o pasado atópase co futuro" e no que realizaron o vídeo "A xogar" que podedes ver na parte inferior.

AS ALUMNAS PREMIADAS NO PROGRAMA BEN VEÑAS MAIO RECIBIRON OS SEUS DIPLOMAS

As alumnas Iría Méndez Mosquera de 2º de ESO B e Cris Li Min Martínez García de 3º ESO A recibiron os seus diplomas que acreditan ter obtido o primeiro premio no Certame de Poesía do programa Ben Veñas Maio nas categorías A e B respectivamente.

Tamén recibiron o seu diploma as alumnas de 1º de Bacharelato Elena Corbillón Cabrera e Claudia Montes Lamartín que compoñen o grupo musical balíns e que acadaron o terceiro posto no certame musical. Parabéns para todas elas.

DATAS MATRÍCULA XUÑO IES VALLE INCLÁN CURSO 2018-2019

No seguinte documento tedes as datas de matriculación de xuño para o curso 2018-2019.

VÍDEO RESUMO DO PROGRAMA ERASMUS+ YES YOUNG EUROPEAN IN SPORTS

Neste vídeo elaborado conxuntamente entre o IES Valle Inclán e o LYCÉE Felix Faure de Beauvais en Francia tedes o resumo da experiencia vivida no programa Erasmus+: Yes Young European in Sports.

VISITA DO ALUMNADO DE 3º DE ESO AO PARQUE ARQUEOLÓXICO DE CAMPOLAMEIRO

O pasado venres 1 de xuño o alumnado de 3º de ESO visitou o parque arqueolóxico de Campolameiro. Realizaron un roteiro polo parque para observar varios petróglifos como o famoso da Pedra dos Carballos, co espectacular cervo, e a reconstrución da aldea da idade de Bronce. Por mor da chuvia tiveron que substituir o obradoiro de caza por un obradoiro de graffitis da Prehistoria. Pincha na imaxe para ver todas as fotografías.