BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Antroido)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

A ALUMNA DE 2º DE BACHARELATO UXÍA OGEA COSTAS MEDALLA DE BRONCE NOS CAMPIONATOS DE ESPAÑA DE TAEKWONDO

A alumna de 2º de Bacharelato Uxía Ogea Costas, acadou a medalla de bronce no campionato de España de taekwondo na categoría senior de menos de 53 kg que tivo lugar en San Sebastián de los Reyes o pasado fin de semana. Uxía, que pertence ao ximnasio Mace Sport de Pontevedra, colaborou tamén deste xeito na obtención da medalla de prata por equipos da selección galega. Parabéns á nosa loitadora.

RELATOS ESPERPÉNTICOS

Estes son os relatos gañadores das tres categorías do I Concurso de Relatos Esperpénticos organizado polo 150 aniversario do nacemento do escritor Ramón María del Valle-Inclán. Pincha nas imaxes para ler os relatos.

Categoría:1º-2º de ESO:

Relato de Paula Domínguez Barreiro (2ºESO D): Fashion victims.

Categoría 3º-4ºESO:

Relato de Miguel Centeno Durántez (4ºESO B): Un gran negocio.

Categoría 1º-2º BACH:

Relato de Andrea Pérez González (2º Bach. B): Popeye queen.

NOVIDADES BIBLIOTECA XANEIRO 2017

Pincha na imaxe para ver as novidades da biblioteca de xaneiro de 2017.

A ALUMNA DE 1º DE ESO LUCÍA LORENZO MEDALLA DE OURO NO CAMPIONATO GALEGO DE TAEKWONDO CATEGORÍA CADETE

A alumna de 1º de ESO do IES Valle Inclán Lucía Lorenzo Quinteiro ven de proclamarse o pasado 28 de febrero campiona Galega de taekwondo na categoría cadete medio. A competición celebrouse en Guitiriz e nela participaron arredor de 160 taekwondistas.
Lucía que pertence ao ximnasio Suh Sport representará a Galicia no vindeiro campionato de España que se celebrará os próximos días 4 e 5 de marzo en Alicante.
Noraboa e moita sorte no campionato de España.

EXPERIENCIAS VIVIDAS COS ESTUDANTES FRANCESES: PROGRAMA DE RADIO E REVISTA

Da visita dos estudantes franceses quédanos para o recordo unha entrevista ás profesoras e alumnado participante no programa Yes young european in sports en pontevedra viva radio dentro do programa conversas na Ferrería e unha revista dixital con moitas imaxes e vídeos que resumen todas as actividades desenvolvidas.

Enlace á revista publicada en madmagz.com

O IES VALLE INCLÁN PARTICIPA NOS CONTRATOS-PROGRAMA DA XUNTA NA MODALIDADE DE EXCELENCIA ACADÉMICA

O IES Valle Inclán participa nos contratos-programa da Consellería de Educación na modalidade de mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia académica. Pincha na imaxe para ver o artigo publicado na páxina web edu.xunta.gal.

ACTO DE DESPEDIDA DOS ESTUDANTES FRANCESES CON DOUS INVITADOS DE EXCEPCIÓN

Este venres 3 de febreiro tivo lugar no paraninfo do Centro, o acto de despedida dos estudantes franceses e entrega de diplomas ao alumnado do programa Erasmus + Yes young european in sports, que está resultando un éxito en canto a actividades desenvolvidas e motivación dos participantes. Dito evento contou coa presenza do ex-xogador de balonmán e actor David Amor e o ex-alumno e campión de España de bailes de salón Adrián Esperón. O programa continua e terá outro momento importante na visita dos nosos alumnos ao centro francés en Beauvais do 23 ao 29 de abril. A continuación tedes dúas imaxes e o recorte da noticia publicada na Voz de Galicia o sábado 4 de febreiro.

PRIMEIRAS ACTIVIDADES COS ESTUDANTES FRANCESES

As actividades dos estudantes franceses e do Centro do programa europeo Erasmus + Young European in Sports non paran,xunto á asistencia a algunhas clases no Instituto, xa tiveron a recepción oficial do Concello de Pontevedra, onte actividades de padel e ioga e hoxe participaron nun obradoiro de nutrición e alimentación no IES Carlos Oroza. A continuación tedes un vídeo do Canal Rías baixas, diferentes imaxes e ligazóns á información recollida en varios medios sobre este programa.

Información do Canal Rías Baixas, inclúe un vídeo con entrevistas aos participantes

Información de Pontevedra Viva

BENVIDOS

Este domingo 29 de xaneiro recibimos os estudantes franceses do intercambio do programa erasmus+ young european in sports. Benvidos, agardamos que disfrutedes ao máximo todos estes días.