BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Verán)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

PUBLICADAS AS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DAS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2017-2018

Nas seguintes ligazóns están as listas provisionais de admitidos e excluídos do fondo de libros e das axudas para a adquisición de material escolar do curso 2017/2018. O prazo de reclamación de ambas listaxes remata o martes 18 de xullo incluído. A recollida dos vales farase nas oficinas do Centro (nas listaxes ven indicada a data na que estarán a disposición dos interesados).

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS FONDO DE LIBROS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS FONDO DE LIBROS

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE PROVISONAL DE EXCLUÍDOS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO

Publicouse no DOGA do mércores 12 de xullo a composición dos tribunais e instrucións para a realización das probas dos premios extraordinarios de Educación Secundaria Obrigatoria ao rendemento académico. Pincha na seguinte ligazón para ver toda a información.

RESOLUCIÓN DO DOGA DO MÉRCORES 12 DE XULLO

EXAMES SETEMBRO ALUMNADO ADULTOS (HORARIO NOCTURNO)

No seguinte documento está o calendario de exames de setembro do alumnado de adultos (Horario nocturno)

REVISTA DIXITAL DO ALUMNADO DE 3º DE ESO A QUE RESUME A SÚA EXPERIENCIA DO VIAXE-INTERCAMBIO EN PARÍS-MONTDIDIER DESTE CURSO

Pincha na imaxe para ver a revista dixital elaborada polo alumnado de 3º de ESO A (sección bilingüe de Música en Francés) baixo a coordinación da profesora María de los Santos.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018

Como xa se informou anteriormente os libros de 1º e 2º de ESO marcados cun (1) non se deben mercar porque estamos pendentes de entrar no proxecto ABALAR-EDIXGAL e non se usaría libro nestas materias.

CALENDARIO DOS EXAMES DE SETEMBRO CURSO 2016-2017

Neste documento tedes toda a información sobre os exames de setembro do curso 2016-2017.

INFORMACIÓN E DATAS MATRÍCULA CURSO 2017-2018

Neste documento teñen información xeral e as datas de matrícula do IES Valle Inclán para o curso 2017-2018.

VIAXE A GRECIA DO ALUMNADO DE HUMANIDADES

O alumnado de Grego están estes días empapándose de cultura no berce de Europa e da nosa civilización occidental. Pincha na imaxe para ver máis fotos.

ARTIGO SOBRE A REPRESENTACIÓN DA OBRA TEATRAL "FINLANDIA" DO GRUPO ARGALLADA PUBLICADO NO FARO DE VIGO

Pincha na imaxe para ver o artigo publicado no Faro de Vigo o martes 27 de xuño sobre a representación da obra "Finlandia" polo grupo de teatro do profesorado do IES Valle Inclán Argallada. Para unha correcta visualización descargade o pdf unha vez aberto.