BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de outono )

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

Día internacional para a eliminación da violencia contra a muller

Por mor do día internacional para a eliminación da violencia contra a muller, os departamentos de Música e Dinamización lingüística organizaron un pequeno recital en galego con alumnas de 3º ESO A.

Formulario de Inscripción na ANPA do IES Valle Inclán

A Petición da ANPA do IES Valle Inclán, imos poñer o seu formulario de inscripción. (Preme enriba da imaxe do formulario para descargar o arquivo en PDF)

Díptico de información ás familias do alumnado da ESO, con equipamento ABALAR-EDIXGAL, para a cobertura de dano dos seus ordenadores portátiles

Pode descargar o díptico en PDF no adxunto desta páxina.

Club de lectura do IES Valle Inclán

Baixo a dirección da profesora Alba Berciano, botou a andar o club de lectura o día 11 de novembro.

Alumnos do clube de lecturaAlumnos do clube de lectura co director

O director, Daniel Mejuto, dirixiu unhas palabras de benvida a tódolos participantes nesta aventura de ler unha novela de fantasía de Laura Gallego.

Nadal na biblioteca

Árbore de Nadal na biblioteca

Torneo de Xadrez na Biblioteca

Comeza o Torneo de Xadrez na Biblioteca.

Ampliación da Axuda de Material en 25 euros

Post de ampliación de axuda de Material

PLAN DIXITAL DO IES VALLE INCLÁN

Ao longo deste curso 2022-2023 implantarase no IES Valle Inclán o Plan Dixital que se elaborou durante o curso pasado. Pica na imaxe para ver o documento.

HISTORIA DO INSTITUTO E DA CIDADE DE PONTEVEDRA. PROMOCIÓN 1957-1958

Coñece a historia do Instituto de Pontevedra e da cidade a través deste vídeo elaborado pola promoción do ano 1957-1958. Moitas grazas por esta xoia.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS: QUÉ É A PLATAFORMA E-DIXGAL E O PROXECTO ABALAR

Pica na imaxe para ver a información:

TITORIAL DE UTILIZACIÓN DA AULA VIRTUAL PARA O ALUMNADO

Pica na imaxe para ver ou descargar o titorial de uso da aula virtual para o alumnado. Nel se explica como entrar na aula, como ver os contidos, enviar tarefas, convertir unha foto nun pdf, participar nos foros ou enviar mensaxes.

ACTIVADO O SERVIZO PARA AS FAMILIAS ABALAR MÓBIL

Está activado o servizo para as familias Abalar móbil. Trátase dunha aplicación da Consellería de Eduación que permite ás familias consultar a información académica (cualificacións, faltas de asistencia,...) dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida. Pinchando na imaxe tedes a guía para as familias e no enlace a páxina web de información sobre esta aplicación.

Páxina web Abalar Móbil

HORARIO PRESENTACIÓNS CURSO 2022-2023