Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de 150 Aniversario de Valle)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO D

CONFERENCIA DE CARLOS VALLE AO ALUMNADO DE 4º DE ESO CO TÍTULO "PONTEVEDRA EN TEMPOS DE VALLE-INCLÁN: MARCO FÍSICO E AMBIENTE CULTURAL"

Retomando os actos de celebración do 150 aniversario do nacemento de Ramón María del Valle-Inclán o pasado venres 23 de setembro tivo lugar no paraninfo do Instituto a conferencia impartida polo director do Museo de Pontevedra D.Xosé Carlos Valle Pérez co título "Pontevedra en tempos de Valle Inclán: marco físico e ambiente cultural" para o alumnado de 4º de ESO. Pincha na imaxe para ver máis fotos.

FONDO DE LIBROS IES VALLE INCLÁN

Pinchando nos adxuntos tedes a información do fondo de libros do IES Valle Inclán para o curso 2016-2017.

Listaxe libros adquiridos

Libros que reciben do fondo

Libros complementarios

Listaxe definitiva de excluídos

O IES VALLE INCLÁN REPRESENTARÁ A ESPAÑA NUN PROGRAMA ERASMUS+

O IES Valle Inclán representará a España no programa europeo Erasmus+ co proxecto YES:! young european in sports. Pincha na imaxe para ver o artigo publicado na Voz de Galicia.

PRESENTACIÓNS E COMEZO DAS CLASES CURSO 2016-2017

Nas seguintes ligazóns tedes o horario de presentacións e comezo de clases do alumnado de ESO e Bacharelato e do alumnado de adultos.

Horario de Presentacións e de comezo de clases de ESO e Bacharelato

Horario de Presentacións e de comezo de clases de Adultos

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Pinchando na imaxe tedes o pdf cos libros para o curso 2016-2017.

Nota: Había un erro no ISBN do libro de 2º de ESO de Francés. O código correcto é 978-84-977-8846-5. Xa está correxido no pdf adxunto.

CONVOCADOS OS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO

Publicouse a convocatoria dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015-2016 no DOG do mércores 27 de xullo. Tedes toda a información nas seguintes ligazóns:

Orde da Convocatoria

Extracto da Orde