Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de 150 Aniversario de Valle)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO D

CALENDARIO DOS EXAMES DE SETEMBRO

Pinchando nos enlaces tedes o pdf co calendario de exames de setembro de diúrno e de adultos (Nocturno)

Calendario de exames de setembro diúrno

Calendario de exames de setembro de adultos (nocturno)

LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Pinchando na imaxe tedes o pdf cos libros para o curso 2016-2017.

Nota: Había un erro no ISBN do libro de 2º de ESO de Francés. O código correcto é 978-84-977-8846-5. Xa está correxido no pdf adxunto.

CONVOCADOS OS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO

Publicouse a convocatoria dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015-2016 no DOG do mércores 27 de xullo. Tedes toda a información nas seguintes ligazóns:

Orde da Convocatoria

Extracto da Orde

LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO DE LIBROS

Pinchade nos textos para ver as listaxes

Listaxe provisional do fondo de libros

Listaxe provisional de excluídos

O prazo de reclamacións remata o luns 18 de xullo.

OS INSTITUTOS NON PECHAN EN VACACIÓNS

Preme na imaxe para ver o arquivo publicado na Voz de Galicia o domingo 3 de xullo sobre a actividade nos centros nos meses de vacacións.

MATRÍCULA XUÑO IES VALLE INCLÁN CURSO 2016-2017

Nos seguintes anexos está toda a información sobre as datas e o proceso de matriculación de xuño no IES Valle Inclán para o curso 2016-2017.

Datas de matrícula xuño curso 2016-2017

Máis información sobre as datas de matriculación

Información impresos de matriculación

A PROFESORA ANA SANTOS SUMA E SEGUE OURO NO CAMPIONATO DE ESPAÑA DE ATLETISMO

A profesora de Educación Física Ana Santos Solla obtivo a medalla de ouro na proba de 80 metros valados no campionato de España de Atletismo de veteráns que se celebrou en Elche. Parabéns profe, unha máis para a colección.