BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Inverno)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

ACTO DE CLAUSURA DO 150 ANIVERSARIO DO NACEMENTO DE RAMÓN MARÍA DEL VALLE-INCLÁN

O pasado mércores 21 de decembro tivo lugar no paraninfo do Centro o acto de clausura do 150 aniversario do nacemento do escritor Ramón María del Valle-Inclán, no que interviron alumnos e profesores lendo e interpretando fragmentos de diferentos obras do escritor. A continuación podedes ver, pinchando na imaxe do collage, as fotografías do acto da profesora de Inglés Charo Benavides e un vídeo realizado pola profesora de Educación Física Ana Santos.

Información sobre o acto publicada na edición dixital da Voz de Galicia do mércores 21 de decembro

MOITO EXERCICIO FÍSICO ANTES DE RECIBIR AOS ESTUDANTES FRANCESES

O alumnado  do proxecto europeo YES! Young European in Sports continua as súas actividades especiais de Educación Física. Pincha na imaxe para ver o artigo publicado na Voz de Galicia o mércores 28 de decembro.

O IES VALLE INCLÁN DEXÉSALLES UN BO NADAL E FELIZ ANO NOVO

O IES Valle Inclán dexésalle á toda comunidade educativa un bo Nadal e un feliz ano novo.

1º Premio do Certame de tarxetas de Nadal: Alison Paladines Vélez (4º ESO D)

CERTAME DE TARXETAS DE NADAL

Como todos os anos tivo lugar o certame de tarxetas de Nadal organizado polo departamento de Dinamización Lingüística. Houbo moitos traballos presentados e as gañadoras foron:

Primeiro Premio: Alison Paladines Vélez (4º ESO D)

Segundo Premio: Magdalena Mackinlay Samaniego (2º ESO D)

Noraboa a todos/as participantes e as premiadas.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ALIMENTOS NON PERECEDEIROS

Baixo a coordinación da profesora de Relixión Isabel Calvo, estase a desenvolver unha campaña de recollida de alimentos non perecedeiros, que estarán destinados ás persoas necesitadas a través das organizacións de Cáritas e o Banco de Alimentos. Podedes depositalos nas caixas que están entrando no Centro á esquerda, na zona do espello de Valle-Inclán. Animádevos a colaborar, o prazo é ata o mércores 21 de decembro.

INSCRÍBETE NAS LIGAS DO RECREO

Inscríbete nas ligas deportivas dos recreos, tedes ata o 20 de decembro para anotarvos en diferentes deportes: fútbol, voleibol, badminton, baloncesto, obradoiro de coreografías. As follas de inscripcións están no ximnasio no departamento de Educación Física.

MARÍA MOURE, CAMPIONA DE ESPAÑA OU ALUMNA

A alumna de 2º de Bacharelato E do IES Valle Inclán María Moure Vilariño atopouse este curso cunha moi difícil decisión: Centrarse nos estudios, ou continuar co ritmo que lle marcaba o seu subcampionato galego junior de kárate para presentarse ao campionato de España. Pinchando na imaxe pódese ver o artigo publicado na Voz de Galicia o martes 22 de novembro.