BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Verán)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

LIBROS DE TEXTO DEFINITIVOS CURSO 2017-2018

Como o Centro foi admitido no programa ABALAR-EDIXGAL nos cursos de 1º e 2º de ESO os libros de texto definitivos para o curso 2017-2018 definitivos son os seguintes:

O IES VALLE INCLÁN Á CAZA DE EX-ERASMUS DO CENTRO

O instituto busca a arredor de 70 ex-Erasmus que participaron neste programa en calqueira parte de Europa. Pinchade na imaxe para ver o artigo publicado o 3 de Agosto na Voz de Galicia.

O ALUMNO DE 4º DE ESO PEDRO AMENEIRO SUBCAMPIÓN DE EUROPA DE VELA SUB-17 NA CATEGORÍA 420

O alumno de 4º de ESO Pedro Ameneiro pertencente ao Real Club Naútico de Vigo vense de proclamar xunto co seu compañeiro Martín Wizner subcampións de Europa sub-17 na categoría 420 de Vela na competición que tivo lugar en Atenas. Os maiores parabéns pola medalla de prata acadade e a seguir obtendo éxitos. Pinchade na imaxe para ver o artigo publicado na edición dixital do Faro de Vigo do 31 de xullo.

PUBLICADAS AS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DAS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2017-2018

Nas seguintes ligazóns están as listas provisionais de admitidos e excluídos do fondo de libros e das axudas para a adquisición de material escolar do curso 2017/2018. O prazo de reclamación de ambas listaxes remata o martes 18 de xullo incluído. A recollida dos vales farase nas oficinas do Centro (nas listaxes ven indicada a data na que estarán a disposición dos interesados).

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS FONDO DE LIBROS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS FONDO DE LIBROS

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE PROVISONAL DE EXCLUÍDOS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO

Publicouse no DOGA do mércores 12 de xullo a composición dos tribunais e instrucións para a realización das probas dos premios extraordinarios de Educación Secundaria Obrigatoria ao rendemento académico. Pincha na seguinte ligazón para ver toda a información.

RESOLUCIÓN DO DOGA DO MÉRCORES 12 DE XULLO

EXAMES SETEMBRO ALUMNADO ADULTOS (HORARIO NOCTURNO)

No seguinte documento está o calendario de exames de setembro do alumnado de adultos (Horario nocturno)

REVISTA DIXITAL DO ALUMNADO DE 3º DE ESO A QUE RESUME A SÚA EXPERIENCIA DO VIAXE-INTERCAMBIO EN PARÍS-MONTDIDIER DESTE CURSO

Pincha na imaxe para ver a revista dixital elaborada polo alumnado de 3º de ESO A (sección bilingüe de Música en Francés) baixo a coordinación da profesora María de los Santos.

CALENDARIO DOS EXAMES DE SETEMBRO CURSO 2016-2017

Neste documento tedes toda a información sobre os exames de setembro do curso 2016-2017.

INFORMACIÓN E DATAS MATRÍCULA CURSO 2017-2018

Neste documento teñen información xeral e as datas de matrícula do IES Valle Inclán para o curso 2017-2018.