BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Outono)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

ENTREVISTA NA CADENA COPE ÁS PROFESORAS DO PROGRAMA ERASMUS+ YES YOUNG EUROPEAN IN SPORTS

Pincha na imaxe para poder escoitar a entrevista na cadena Cope ás profesoras do programa Yes Young European in Sports Ana Santos e Isabel Albar. Abarca dende o minuto 3:20 ata o 12:45.

ACTO DE ACOLLIDA DE EX-ALUMNADO ERASMUS DO IES VALLE INCLÁN

Con motivo do 30 aniversario do programa europeo Erasmus, no que o Centro está involucrado co programa Erasmus+ Yes Young European in Sports, coordinado pola profesora de Educación Física Ana Santos Solla en colaboración con institutos franceses, tivo lugar no paraninfo un acto de acollida de ex-alumnado do IES Valle Inclán que participou no programa Erasmus en diferentes países de toda Europa. Asistiron 22 ex-alumnos dos máis de 200 cos que se contactou nestes últimos meses. Aquí tedes un vídeo-resumo do evento.

XA ESTÁN CONNOSCO O ALUMNADO FRANCÉS DO PROGRAMA ERASMUS+

Este luns 16 de outubro o alumnado francés do programa europeo Erasmus+ Yes Young European in Sports foi recibido polo equipo directivo do Centro para a continuación iniciar un intensísimo plan de actividades que terá lugar ao longo desta semana. No día de hoxe tivo lugar a recepción na Diputación Provincial, practicaron Kung Fu con Marta Sánchez Rancaño e foron recibidos no albergue de peregrinos polo Presidente de Amigos do Camiño Portugués Don Tino Lores. Pincha na imaxe para ver máis fotografías e/ou no texto para ver un vídeo-resumo da actividade de Kung Fu.

Vídeo-resumo da actividade de Kung Fu

HORARIOS DE TITORÍAS CURSO 2017-2018

Pinchando na imaxe tedes os horarios de titorías por grupos do curso 2017-2018.

O IES VALLE INCLÁN LOCALIZA A 204 EX-ERASMUS QUE FORON ALUMNOS DO CENTRO

Pincha na imaxe para ver o artigo publicado en Pontevedra Viva o martes 10 de outubro.

Artigo publicado no Faro de Vigo o mércores 11 de outubro.

SOLICITUDE BOLSAS FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA PARA O ALUMNADO DE 4º DE ESO

Ás 13:00 horas do venres 20 de outubro remata o prazo de solicitude das bolsas da fundación Amancio Ortega para o alumnado de 4º de ESO que queira estudar 1º de Bacharelato en USA ou Canadá. Pincha na imaxe para ter máis información.

HORARIO E PROFESORADO DOS GRUPOS 2017-2018

Pinchando na imaxe tedes un arquivo pdf con todos os horarios dos grupos de diúrno do centro e o profesorado que imparte clase nos mesmos.

II CERTAME DE RELATOS ESPERPÉNTICOS DO IES VALLE INCLÁN

O IES Valle Inclán convoca o II Certame de relatos esperpénticos en Castelán e Galego para o alumnado do noso Centro. Haberá un total de 12 premios entre as dúas linguas. Con este certame dase continuidade ao celebrado o pasado curso como homenaxe ao 150 aniversario do nacemento de Valle-Inclán. Tedes toda a información nas seguintes ligazóns.

II Certame de relatos esperpénticos en Lingua Galega

II Certame de relatos esperpénticos en Lingua Castelá

O ALUMNO JOSE M VILLAVERDE CAMPOS CAMPIÓN DE ESPAÑA DE SALVAMENTO ACUÁTICO

O alumno de 1º de Bacharelato D Jose M Villaverde Campos proclamouse campión de España de Salvamento Acuático na proba de 8 km sky que tivo lugar en Valladolid.

Os maiores parabéns para o campión.