BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de outono)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

PROTOCOLO PARA O USO E SOLICITUDE DE LIBROS DA BIBLIOTECA DO IES VALLE INCLÁN

Pica na ligazón para ver o protocolo de utilización da bibioteca do IES Valle Inclán no curso 2020-2021, a principal novidade é que a solicitude dos libros realizarase cubrindo o formulario que está á disposición do alumnado na parte superior dereita da páxina web do Centro e no blog da biblioteca ao que se accede picando na imaxe do apartado de SOLICITUDE DE LIBROS DA BIBLIOTECA.

Protocolo utilización biblioteca IES Valle Inclán

TITORIAL MOODLE 3.3 PARA O ALUMNADO

Pica na imaxe para ver ou descargar o manual de utilización da aula virtual para o alumnado.

TITORÍAS CURSO 2020-2021

Pica na ligazón para ver a listaxe de titores dos grupos do curso 2020-2021.

Titores curso 2020-2021

Esta información estará na columna esquerda no apartado de Xefatura de estudos ao longo do curso.

DOCUMENTO DE XUSTIFICACIÓN DE FALTAS

Pica na ligazón para ver e/ou descargar o documento do Centro de xustificación de faltas. Este impreso estará a súa disposición ao longo do curso no apartado de Xefatura de Estudos.

Impreso xustificación faltas

HORARIO DE TODOS OS GRUPOS DO CENTRO A PARTIR DO MARTES 13 DE OUTUBRO

Pica nas ligazóns para ver o horario de todos os grupos do IES Valle Inclán coa lista de profesorado a partir do martes 13 de outubro en diúrno e adultos.

Horario diúrno ESO e Bacharelato

Horario adultos ESO e Bacharelato

MÉRCORES 7 DE OUTUBRO: HORARIO DE ENTREGA DO FONDO DE LIBROS PARA O ALUMNADO DE 4º DE ESO

Pica na ligazón para ver a data e as horas de recollida dos libros do fondo de libros correspondentes aos grupos de 4º de ESO.

Horario de entrega de libros do alumnado de 4º de ESO

Para o alumnado de 4ºESO e os que non poideron recollelos de 1º, 2º e 3º.

INFORMACIÓN E SOLICITUDE PARA ACCEDER AO PRÉSTAMO DE LIBROS DE TEXTO DO CENTRO DE 1º E 2º DE ESO

Pica nas ligazóns para ver a información e solicitude ao préstamo de libros de texto do Centro de 1º e 2º de ESO.

Información do reparto de libros de 1º e 2º de ESO

Solicitude de participación

LUNS 28 DE SETEMBRO: ENTREGA DE LIBROS DO FONDO DE LIBROS PARA O ALUMNADO DE 3º DE ESO

Pica na ligazón para ver a data e as horas de recollida dos libros do fondo de libros correspondentes aos grupos de 3º de ESO.

Horario de entrega de libros do alumnado de 3º de ESO

Para o alumnado de 3ºESO C, 3ºESO D e os que non poideron recollelos de 3ºESO A e B.