Benvidos ao espazo web do IES Valle Inclán

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de 150 Aniversario de Valle)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita polos alumnos de 4º ESO D

MARÍA MOURE, CAMPIONA DE ESPAÑA OU ALUMNA

A alumna de 2º de Bacharelato E do IES Valle Inclán María Moure Vilariño atopouse este curso cunha moi difícil decisión: Centrarse nos estudios, ou continuar co ritmo que lle marcaba o seu subcampionato galego junior de kárate para presentarse ao campionato de España. Pinchando na imaxe pódese ver o artigo publicado na Voz de Galicia o martes 22 de novembro.

ACTA DE PROCLAMACIÓN DE CANDIDATOS/AS ELIXIDOS AO CONSELLO ESCOLAR IES VALLE INCLÁN 2016

Pinchando nos textos tedes acceso á información sobre o proceso de eleccións ao Consello Escolar do IES Valle Inclán.

Acta de proclamación de candidatos/as elixidos para formar o Consello Escolar do Centro

Horario de votación do alumnado

Listaxe provisional de candidatos/as

Calendario das eleccións ao Consello Escolar (Votación nais e pais: Xoves 24 de 18:00 a 21:00 no despacho de dirección)

Acta de constitución da Xunta Electoral

ENTREGA DO SELO DE CALIDADE EUROPEO ETWINNING POLO PROXECTO EUROACRO

A profesora de Educación Física Ana Santos Solla e o alumnado de 4º de ESO A do curso 2015-2016 recibiron no despacho de Dirección os seus diplomas do Selo de calidade europeo eTwinning que acadaron polo proxecto Euroacro, no que se combina a realización de coreografías de acrosport e a práctica da lingua francesa. Pincha na imaxe para ver artigo publicado na edición dixital da Voz de Galicia.

ACTO DO DÍA MUNDIAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO NO IES VALLE INCLÁN

Este venres 25 de novembro, co gallo da celebración do día mundial contra a violencia de xénero tivo lugar no recreo unha concentración silenciosa co fin de promover a toma de conciencia ante esta lacra que ten e padece a sociedade actual. Este ano faleceron en España 44 mulleres pola violencia machista. Pincha na imaxe para ver as fotografías.

CONCEDIDO Á PROFESORA DE EDUCACIÓN FÍSICA ANA SANTOS O SELO DE CALIDADE EUROPEO POLA ACTIVIDADE EUROACRO

Onte foi concedido á profesora de Educación Física  Ana Santos Solla o selo europeo de calidade Etwinning polo traballo do curso 2015/2016 Euroacro. Noraboa ao ex-alumnado de 4ºESO A e a profesora.

STAND DO IES VALLE INCLÁN EN GALICIENCIA

Dende o 16 ata o 18 de novembro os alumnos de 4º de ESO Óscar Boullosa e Pablo Tojal coordinados pola profesora de Física e Química Beatriz Trillo participaron cun estudo científico sobre a lei de Murphy nun stand en Galiciencia que se desenvolveu no parque tecnolóxico de San Cibrao das Viñas en Ourense. Pincha na imaxe para ver as fotografías. Noraboa aos nosos futuros científicos.

CONFERENCIA VALLE-INCLÁN CORRESPONSAL DE GUERRA DE MARGARITA SANTOS ZAS

Este venres 18 de outubro continuando coa celebración do 150 aniversario do nacemento de Valle-Inclán, tivo lugar no Paraninfo do Centro a conferencia "Valle-Inclán corresponsal de guerra" que foi impartida pola Directa da Cátedra Valle-Inclán da Universidade de Santiago de Compostela Dona Margarita Santos Zas e a que asistiu o alumnado de 1º de Bacharelato. A conferencia foi moi amena e centrouse na etapa de Valle como reportero na 1ª Guerra Mundial  para o periódico "El Imparcial" na fronteira franco-alemana no ano 1916. No suplemento "Los lunes" publicaba as crónicas de guerra que posteriormente modificou para convertilas en dous obras literarias "La media noche" e "En la luz del día".

A conferenciante debullou todo esta etapa con mapas, recortes de prensa francesa, fotografías e o máis curioso un facsímil do caderno de notas do escritor que lle regalou a familia Valle-Inclán á cátedra Valle-Inclán da Universidade de Santiago. Pincha na imaxe para ver todas as fotografías do acto.

O ALUMNADO DE 4º DE ESO ACUDE Á REPRESENTACIÓN DA OBRA DE TEATRO GET BACK NO TEATRO PRINCIPAL

O pasado xoves 17 de novembro o alumnado de 4º de ESO asistiu á representación da obra de teatro "Get Back" do grupo Eme2 no teatro Principal, actividade organizada polo departamento de Lingua Galega. A obra está basada nos "londonders", galegos que viven na cidade de Londres, é unha peza cargada de retranca que conta a historia de cinco persoas que van nun vagón do metro de Londres.

DEBATE NO DIARIO DE PONTEVEDRA SOBRE O ENSINO NO QUE PARTICIPOU A DIRECTORA DO CENTRO

Pinchando na imaxe tedes o artigo publicado no Diario de Pontevedra o domingo 13 de novembro sobre o debate centrado no Ensino no que participaron Roxelio Carballo, presidente da fanpa de Pontevedra, Paco Barros, director do CPR Sagrado Corazón e Pilar Freitas, directora do IES Valle Inclán. Deberes, reválidas e convivencia escolar foron os principais temas tratados. (Para unha mellor visualización descargar o pdf)