BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Comezo de curso)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

PONTEVEDRA VIVA: SEGURIDADE SANITARIA E ACTIVIDADE DOCENTE

Pica na imaxe para ver o artigo publicado en Pontevedra Viva sobre seguridade sanitaria e actividade docente.

BOLSAS DE ESTUDOS PARA O ALUMNADO DE BACHARELATO E PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECIFICAS DE APOIO EDUCATIVO DURANTE O CURSO 2021-2022

BOLSAS PARA O ALUMNADO DE ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS (BACHARELATO) DURANTE O CURSO 2021/2022

Prazo de presentación: do 3 de agosto ó 30 de setembro de 2021

Acceso e información na seguinte ligazón:

Bolsas de carácter xeral

BOLSAS PARA  ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO 2021/2022

Prazo de presentación: do 3 de agosto ó 30 de setembro de 2021

Acceso e información na seguinte ligazón

Bolsas necesidades específicas apoio educativo

ACTIVADO O SERVIZO PARA AS FAMILIAS ABALAR MÓBIL

Está activado o servizo para as familias Abalar móbil. Trátase dunha aplicación da Consellería de Eduación que permite ás familias consultar a información académica (cualificacións, faltas de asistencia,...) dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida. Pinchando na imaxe tedes a guía para as familias e no enlace a páxina web de información sobre esta aplicación.

Páxina web Abalar Móbil

VALES DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS DO CENTRO

Informámoslles que o reparto dos vales de material escolar do curso 2021/2022 e dos libros do fondo do Centro (para quen teña dereito a eles), farase a partir do día 15 de setembro.

A comenzos do mes de setembro daranse instruccións mais precisas de como se fará o dito reparto/entrega.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

Pica na imaxe inferior para ver ou descargar o listado do libros de texto para o curso 2021-2022.

HORARIO DE PRESENTACIÓNS E COMEZO DE CLASES DE ESO, BACHARELATO E BACHARELATO DE ADULTOS

Pica nas imaxes respectivas para ver o horario de presentacións e de comezo de clases de ESO, Bacharelato e Bacharelato de Adultos.

DATAS MATRÍCULA DE SETEMBRO CURSO 2021-2022

Pica na imaxe inferior para ver as datas de matrícula de setembro do curso 2021-2022. O alumnado do Centro recibirá os impresos de matrícula xunto co boletín de notas e o que proceda doutros centros pode descargalos picando aquí ou solicitalos nas oficinas do Centro.

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS: EQUIPAMENTO EDIXGAL 2021-2022

Pica na imaxe para ver a información ás familias sobre o equipamento EDIXGAL no curso 2021-2022. Lembrade que o Centro terá o proxecto EDIXGAL dende 1º ata 4º de ESO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DO IES VALLE INCLÁN

Pica na imaxe para ver as normas de funcionamento e o formulario de solicitude do fondo solidario de libros das materias non participantes no programa EDIXGAL.

SOLICITUDE DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL (VALES). CURSO 2021-2022

Picade na imaxe para ver a información resumo sobre a solicitude de axudas para a adquisición de material escolar (vales) para o curso 2021-2022.

Información completa da Convocatoria

Anexos I e II da Orde

DOCUMENTO DE XUSTIFICACIÓN DE FALTAS

Pica na ligazón para ver e/ou descargar o documento do Centro de xustificación de faltas. Este impreso estará a súa disposición ao longo do curso no apartado de Xefatura de Estudos.

Impreso xustificación faltas

HISTORIA DO INSTITUTO E DA CIDADE DE PONTEVEDRA. PROMOCIÓN 1957-1958

Coñece a historia do Instituto de Pontevedra e da cidade a través deste vídeo elaborado pola promoción do ano 1957-1958. Moitas grazas por esta xoia.