BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de Nadal)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

RECOLLIDA DE ALIMENTOS NON PERECEDOIROS

Temos no hall do Centro unha caixa de cartón para recoller alimentos non perecedoiros a favor de Cáritas e o Banco de alimentos co fin de botar unha man ás familias que non poden dispoñer deles. Estará ata o xoves 21 de Decembro, prégase a colaboración de todos. A profesora responsable é Isabel Calvo.

INFORMACIÓN AVALIACIÓN PENDENTES ESO E BACHARELATO 2017-2018

Nos seguintes arquivos tedes información sobre o calendario xeral de pendentes do curso 2017-2018 e as datas de exames da 1ª avaliación de pendentes.

BLOG DO ALUMNADO DE 4º ESO A DOS EVENTOS RELACIONADOS COAS ESCOLAS EMBAIXADORAS DO PARLAMENTO EUROPEO

Pincha na imaxe para ver o blog do alumnado de 4º de ESO A creado por Sabela Estévez, Pablo Lorenzo, Nerea Baeza e María Méndez sobre as actividades relacionadas coas escolas embaixadoras do Parlamento Europeo.

ENTREVISTA Á PROFESORA ANA SANTOS EN RADIO NACIONAL SOBRE AS ESCOLAS EMBAIXADORAS DO PARLAMENTO EUROPEO

Pincha na imaxe para escoitar a entrevista realizada en Radio Nacional á profesora de Educación Física Ana Santos sobre as escolas embaixadoras do Parlamento Europeo.

TESTEMUÑAS DE EX-ALUMNADO DO CENTRO PARTICIPANTES NO PROGRAMA ERASMUS (VI)

Hoxe presentamos a derradeira entrega das testemuñas de ex-alumnado do Centro que participou no programa europeo Erasmus. Moitas grazas a todos eles pola súa aportación. Nesta ocasión temos os vídeos de Patricia Chamadoira, Paula Cerdeira, Rut Cortizo, Sara Caramés, Uxía e Begoña e Víctor Domínguez e o audio de Magalí. Pincha na imaxe para ver os vídeos ou escoitar o audio.

O ALUMNADO DE INTERCAMBIO EN ALEMANIA NON PARA

Os noso alumnado en Alemania de intecambio non para: Recepción no Instituto e no Concello, celebración de San Nicolás, visita a Frankfurt incluída a visita a bolsa co seu emblemático touro, traballo nas clases e festa de despedida do Centro Alemán. Pincha na imaxe para ver máis fotografías.

ITINERARIOS DO CENTRO ESO, BACHARELATO E BACHARELATO ADULTOS

Neste documento tedes todos os itinerarios (materias obrigatorias e optativas de cada curso) de ESO, Bacharelato e Bacharelato de Adultos do IES Valle inclán.

O ALUMNADO DE FRANCÉS ASISTE A REPRESENTACIÓN DA OBRA LE TOUR DU MONDE EN 80 JOURS

O alumnado de Francés de 2º e 3º de ESO asistiu o pasado mes de novembro á representación da obra Le tour du monde en 80 hours de Julio Verne que foi adaptada polo grupo Einadescola.

PEQUENOS MENSAXEIROS DA UNIÓN EUROPEA

Pincha na primeira imaxe para ver o artigo publicado na Voz de Galicia sobre a elección do IES Valle Inclán como Escola Embaixadora do Parlamento Europeo. Como primeira actividade tiveron a conferencia de Andrés Díaz-Varela López, asistente territorial do ex-ministro e actual diputado europeo D. José Blanco sobre o funcionamento das institucións da Unión Europea. Tamén podedes pinchar no texto para ver o artigo publicado no Faro de Vigo ou na segunda imaxe para ver máis fotografías.

Artigo publicado na edición dixital do Faro de Vigo do 2 de decembro