PREPARACIÓN DO CENTRO E EXPOSICIÓN DOS TRABALLOS DO ALUMNADO EN CONMEMORACIÓN DO 150 ANIVERSARIO DO NACEMENTO DE RAMÓN MARÍA DEL VALLE-INCLÁN

Nas seguintes imaxes temos unha mostra do traballo do equipo do profesorado que está desenvolvendo o programa de homenaxe a Valle-Inclán na ornamentación do Centro e os traballos feitos polo alumnado para a exposición que se centra nos seguintes nove tema: Valle-Inclán e o IES Valle Inclán, a Pontevedra de Valle-Inclán, Valle-Inclán e o seu tempo, o alumnado reinterpreta a Valle-Inclán, Valle-Inclán e a esgrima, Valle-Inclán corresponsal de guerra, Valle Inclán: Historia e mundo clásico e Valle Inclán: Bibliografía (biblioteca). Noraboa a todos os participantes polo seu traballo. Pincha na imaxe para ver todas as fotografías.