A ALUMNA DE 2º DE BACHARELATO LARA SAN MARTÍN SUÁREZ OBTIVO O CUARTO POSTO NA OLIMPIADA DE FÍSICA POLA UNIVERSIDADE DE VIGO

Este venres 6 de abril a alumna de 2º de Bacharelato C Lara San Martín Suárez recibiu o seu diploma acreditativo do seu cuarto posto na fase local da Olimpiada de Física pola Universidade de Vigo.

Este posto vaille permitir acudir á fase nacional da Olimpiada de Física que terá lugar en Valladolid entre o 14 e o 16 de abril.

O acto de entrega de diplomas tivo lugar na aula magna da Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela, onde Lara estivo acompañado polo seu profesor de Física Javier Piñeiro Rivas. O evento rematou cunha conferencia con demostración práctica incluída de levitación e superconductividade.

Parabéns para Lara e moita sorte en Valladolid.