CARLOS BEN ARRIBÍ E LARA SAN MARTÍN SUÁREZ PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 2017-2018

Non ten autorización para enviar comentarios.

No DOG de hoxe, xoves 4 de outubro publicouse a concesión dos Premios Extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2017-2018 na que os nosos alumnos Carlos Ben Arribí e Lara San Martín Suárez foron premiados. Dos vinte premios concedidos en Galicia, o IES Valle Inclán xunto co CPR Manuel Peleteiro de Santiago foron os únicos con dous alumnos premiados. Este ano presentaronse 619 alumnos que tiñan unha media superior a 8,75 no Bacharelato. Parabéns e Noraboa a Carlos e Lara. Na foto inferior están coa profesora de Matemáticas Teresa Insua e outros compañeiros e foi tomada cando recibiron unha mención honorífica na Olimpiada de Matemáticas.