Vicedirección

Autorizacións alumnado

green tick and 3d human with a thumb up stock photo | Poster background  design, Sculpture lessons, Emoji images

Formulario on line para a comunicación de actividades a Vicedirección.

Profesorado: para comunicar a realización de actividades, por favor, complete o formulario on line

Despois da actividade,non esqueza enviar unha ou varias fotografías da realización da actividade e unha valoración da mesma (aconséllase repetir a actividade, incidencias,...)

Actividades feitas 2019-20

Nesta sección relacionanse as actividades xa realizadas.

Curso 2019-20

Mediación

A preocupación polo aumento da conflitividade nas aulas e a necesidade de implantar estratexias que axuden a xestionar os conflitos plásmase na lexislación nacional e autonómica nos últimos anos.

Curso 2019-20

Normas durante a realización das Actividades

AVISO IMPORTANTE - Club de campo El TiroAs normas son de obrigado cumprimento para garantir o benestar do alumnado e do profesorado. Estas normas son de carácter xeral. Os Departamentos didácticos ou profesores responsables resérvanse o dereito de engadir as normas que fosen necesarias para a realización dunha actividade concreta.

Le Chandeleur