Alumnos C.S. DIRCO en LONDRES

23/02/2017 13:11
Europe/Madrid

Alumnos do C.S. Dirección de Cociña visitan Londres para coñecer a vida cultural, a gastronomía e os mercados Londinenses.

NOVAS DENDE LONDRES dos alumnos de ESO e BAC

British Museum

Visitando el British  Museum

London Eye

Royal Albert Hall

Paseando por Trafalgar Square

St Paul´s  Cathedral

Visita do alumnado de 4º da ESO á Facultade de Ciencias da USC Campus-Lugo

Os alumnos de 4º da ESO realizaron unha visita á Facultade de Ciencias da USC Campus-Lugo para participar na actividade de Experimentos de Química Básica.

foto_grupo

foto_laboratorio_explicacion

foto laboratorio

foto_experimentos

Galicia Skills

As alumnas Melva Sández e Natalia Gómez representan o noso centro no 4º Campionato Galicia Skils .

Bo Nadal

FELICES FESTAS

O IES Sanxillao deséxavos unhas FELICES FESTAS

CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25/11/2016 15:00
Europe/Madrid

Co motivo do día da Violencia de Xénero, dende o centro fixemos unha acción na que participaron alumnos de case todos os niveis educativos. Consistente na realización dun "mannequin  challenge" onde representamos as diferentes situacións que xeran conflicto entre as persoas e a súa posible solución.

ACTIVIDADES CURSO 2016-2017

50 alumnos de 2º de ESO,  grupos B e C visitaron xunto co profesorado de Física e Química o Parque experimental eólico de SOTAVENTO en Xermade.

O vindeiro 3 de novembro repetirase a visita, co alumnado de 3º de ESO, A e B e 2º de ESO A.

Libros de texto 2016-17

Relación libros de texto curso 2016-17