Laura Varela. Tempo líquido

A alumna de 2º de Bacharelato do IES Sanxillao, Paula Varela, vén de publicar o seu primeiro poemario Tempo líquido. Esta xove poeta comezou a súa singradura hai anos, de feito xa acadou o 3º premio de poesía do certame literario Minerva no 2019.

Nestes días pasados fixo a presentación no centro e ademais deixou asinados varios exemplares para a nosa comunidade educativa.

Esperamos que esta sexa o comezo dunha prometedora carreira literaria.

.

INSTRUCIÓNS INICIO DE CURSO

• Seguindo o protocolo COVID-19 todas as comunicacións coas membros do equipo directivo do Centro deberán realizarse por teléfono ou mediante correo electrónico. Só serán atendidos presencialmente situacións especiais e sempre previa cita
  •   Horario xeral do curso 2020/21

ies.sanxillao@edu.xunta.gal

Normas COVID-19

Fai click sobre as imaxes para amplialas

Visulización das normas aquí

Volve a clases con sentidiño

INFORMACIÓN IMPORTANTE- PREMATRÍCULAS

novidade!

Estimadas familias,

Está aberto o prazo para facer a entrega da folla de prematrícula para o curso 2020-2021. Os modelos pódense descargar dende a web do centro. Este documento de prematrícula  permítenos  coñecer a oferta de materias para o próximo curso académico.
No enlace secretaría+información xeral están dispoñibles os impresos de prematrícula para o curso 2020-21
Poden envialo escaneado, mediante foto ou mesmo escribindo no mail as materias elixidas  ( no caso de non poder imprimir o impreso).
 O correo para facer o envío do documento será o seguinte:
oficinasanxillao@gmail.com
 Para facer calquera consulta están dispoñibles o teléfono e o correo do centro.
Moitas grazas.
 O Equipo Directivo.

Información para as familias

A dirección do centro informa  que o prazo de solicitude de reservas  prolongarase unha semana despois de que finalice a situación de excepcionalidade causada polo COVID-19.

Durante a cuarentena , as familias poderán comunicarse co centro educativo en horario de 10:00h a 13:00h a través do correo electrónico ies.sanxillao@edu.xunta.es , ou ben por vía telefónica.

NOTA INFORMATIVA SOBRE A SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE LECTIVA

Á espera de ter máis información, a dirección informa:

• Mañá, venres 13 de marzo, a asistencia a clase por parte do alumnado será voluntaria.
  • O profesorado acudirá ao centro no seu horario habitual.
  • A partir do luns 16 de marzo quedan suspendidas as actividades lectivas durante 14 días

A dirección do centro informará por este medio á Comunidade Educativa das novidades que  nos comunique a Consellería de Educación

Información para as familias. Curso 2019-20

. No enlace  Pais/Nais + impresos están dispoñibles impresos de interese para as familias.