CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25/11/2016 15:00
Europe/Madrid

Co motivo do día da Violencia de Xénero, dende o centro fixemos unha acción na que participaron alumnos de case todos os niveis educativos. Consistente na realización dun "mannequin  challenge" onde representamos as diferentes situacións que xeran conflicto entre as persoas e a súa posible solución.

ACTIVIDADES CURSO 2016-2017

50 alumnos de 2º de ESO,  grupos B e C visitaron xunto co profesorado de Física e Química o Parque experimental eólico de SOTAVENTO en Xermade.

O vindeiro 3 de novembro repetirase a visita, co alumnado de 3º de ESO, A e B e 2º de ESO A.

Libros de texto 2016-17

Relación libros de texto curso 2016-17

ESO y FPB LOMCE

LOMCE BAC

O can que non morde 15-16

O can que non morde 2015-16

Camiñata solidaria

Alumnos do IES Sanxillao participan nunha camiñata solidaria organizada polo departamento de Educación Física en prol de  UNICEF.

Excursión cultural a Ourense e Ribadavia

Alumnos de 1º da ESO do IES Sanxillao visitaron o casco histórico de Ourense e a cidade de Ribadavia.

Viaxe a Madrid

Alumnos do IES Sanxillao en Madrid

Un grupo de estudantes de relixión de 3º eso realizaron unha viaxe cultural a Madrid os dias 22 e 23 de abril , que consistiu  nunha  extensa visita guiada á cidade e tamén á catedral , asi coma ó parque warner bross , resultando moi interesante e tamén divertido.