Información: reclamacións cualificacións/ datas exames

Xa está dispoñible na ligazón “ secretaría+ información xeral toda a información relativa ao proceso de reclamación nas cualificacións de FP Básica e de 1º e 2º de BAC así como as datas dos exames da convocatoria extraordinaria (xuño) do alumnado de 2º de BAC  e do alumnado con materias pendentes do curso anterior.

VII edición do intercambio co alumnado da cidade alemá de Landau

Nesta edición participan 26 alumnos/as e 4 profesores/as permanecendo na nosa cidade ata o vindeiro luns 13. Hoxe foron recibidos na Deputación Provincial e estes días realizarán varias actividades entre as que se encontra un almorzo ofrecido polo Departamento de Hostalería, paseo polo río Rato e visitas á Mariña Lucense, ás cidades da Coruña e Santiago de Compostela.

Campus de Profundización Científica 2019

O Ministerio de Educación convoca 80 axudas para participar no programa Campus de Profundización Científica en Soria, durante o mes de xullo de 2019 para alumnado de 4º de ESO.

Trátase de favorecer o desenvolvemento do interese científico por parte dos alumnos/as, potenciar as súas capacidades demostradas no ámbito das ciencias, así como fomentar o esforzo individual e a motivación do alumnado.

Máis información

Campamentos de Verán 2019

Convocados os campamentos da Campaña de Verán 2019 con actividades de lecer e deportivas en campamentos de Galicia, Áraba, Estremadura, Castela e León, A Rioxa, Madrid e Cantabria.

Toda a información neste enlace

Landau 2019

Un ano máis o alumnado de 3º e 4º de ESO de alemán participan no intercambio cos compañeiros/as da cidade alemana de Landau

Álbum: Alemán -> Landau 2019

Prematrícula curso 2019-20 ** modificado

Importante. No enlace  O centro + Prematrícula 2019/20 podedes descargar o calendario e os impresos de prematrícula para o vindeiro curso.

Food Truck + Coctelería + DJ

Alumnado de segundo  Ciclo Grao Medio de Cociña e Gastronomía, segundo de Servizos de Restauración coa axuda do alumnado de segundo da FPB de Cociña e restauración participaran hoxe na actividade Food Truck + coctelera en vivo +DJ.

Tamén tivo lugar unha pegada de carteis. Homenaxe ao cociñeiro Anthony Bourdain e o artista urbano Fairey, a cargo do alumnado de Hostalería e de 2º Bac de Artes.

Álbum: Hostalaría -> Food truck + Coctelería en vivo+ DJ. 2019

Xornada ARDUINO 2019

O alumnado de 1º e 2º de BAC de Tecnoloxía Industrial realizaron unha xornada de ARDUINO UNO co alumnado de 1º da ESO

Álbum: Tecnoloxía -> Xornada Arduino 2019

Londres. CM Servizos

O alumnado do CM de Servizos visitou Londres  e acercáronse ao laboratorio de Remy Savage que lles explicou como crea os seus cócteis.

Álbum: Hostalaría -> Londres 2019 (CM Servizos)

Iguais e Diferentes

A ANPA do IES Sanxillao convoca un ano máis o concurso "Iguais e diferentes"