.

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO 2018-19

ESO    1º BAC     FP Básica 1    FP Dual

Fondo solidario libros de texto

No enlace "fondo solidario libros de texto" pode consultarse a listaxe provisional de adxudicación de libros de texto.

• Ata o mes de setembro non pode saberse que libros se asignas a cada alumna/o.
  • O alumnado que xa está matriculado pode recoller o cheque de material escolar nas oficinas do centro. O alumnado con materias suspensas terá que recollelo en setembro

Ler no verán

Fai click na imaxe para ampliala

Ledicia Costas

Encontro do alumnado de 1 ESO e FP Básica coa escritora Ledicia Costas.

Álbum: Biblioteca -> Ledicia Costas 2018/19

Fondo solidario de libros de texto 2019-20

Xa está dispoñible no enlace Libros de texto + Fondo solitario de libros de texto toda a información relativa á convocatoria para o curso 2019-20

II Xornada Arduino

O alumnado de primeiro da Eso, participanna segunda xornada de Arduino impartida polo alumnado de primeiro de bacharelato de Tecnología Industrial I.

Álbum: Tecnoloxía -> 2ª Xornada Arduino

Hostelaría de Lamego (Portugal)

Estancia Erasmus da profesora Celia García do ciclo superior de Dirección  de Cociña na escola de Hostelaría de Lamego (Portugal). Unha nova e proveitosa experiencia Erasmus que da continuidade aos programas de sprendizaxe e prácticas do profesorado e alumnado do IES Sanxillao.

Álbum: Hostalaría -> Hostelaría de Lamego (Portugal) 2019

Información: reclamacións cualificacións/ datas exames

Xa está dispoñible na ligazón “ secretaría+ información xeral toda a información relativa ao proceso de reclamación nas cualificacións de FP Básica e de 1º e 2º de BAC así como as datas dos exames da convocatoria extraordinaria (xuño) do alumnado de 2º de BAC  e do alumnado con materias pendentes do curso anterior.