25 Aniversario

Celebrando o 25 aniversario

O pasado mércores 29 de novembro celebramos no centro a conmemoración do 25 aniversario da súa creación. Ao acto asistiron, autoridades civís e educativas: o Delegado Territorial da Xunta de Galicia, José M. Balseiro, a Alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, o Presidente da Deputación da provincia, Darío Campos, o Subdelegado de Goberno, Ramón Carballo, a Xefa Territorial da Consellería de Educación, Carmen Gueimunde, a inspectora Xefe, Carmen Areán, e a inspectora do centro, Branca Guerreiro, ademais de antigos inspectores do centro, directores de centros adscritos, profesores, membros do Consello Escolar, pais e nais de alumnos, representantes de Anpas de centros adscritos, antigos alumnos, persoal non docente, e representantes da Asociación de Empresarios de Hostalería.

O centro foi inaugurado por Manuel Fraga Iribarne, o 3 de decembro de 1992 e o seu primeiro director foi Agustín Hermida López sendo Delegado de Educación Ángel Fernández López e Jaime Santoalla inspector do centro. Daquel primeiro claustro de profesores soamente a profesora Josefa Fernández Soilán, que ocupou a secretaría durante o período 1992-1994, continuou a súa labor docente ata a súa xubilación no ano 2013, ela foi a primeira agasallada.

Homenaxeouse tamén a sete membros da Comunidade Educativa, que durante o curso 2017-2018 cumprirán o seu vixésimo quinto curso ininterrumpido do seu traballo, neste instituto. Os agasallados foron os profesores: Orlando Álvarez Álvarez, de Educación Física;Lurdes Díaz Blanco, de Lingua e Literatura Galega; Rosa Mª de Martín Santos, de Lingua e Literatura Galega; Xosé Luis Vázquez Blanco, de Educación Física; Gloria Vidal Louzao, de Inglés e o conserxe, David Gómez Novo, todos eles con praza no centro desde 1993.

Ao longo deste 25 anos foron directores:

Agustín Hermida López,Luís Vilar Somoza, Orlando Álvarez Álvarez , Luís Enrique Pedrosa Fraga, Carlos Alfonso Vera López, Mª Ángela Varela Varela e Mª Ángela Gómez Doval.

A celebración continuou cun aperitivo e servizo de bebidas a cargo do alumnado de Hostalería do centro.

Exposición de cogomelos

Exposición no IES Sanxillao de cogomelos comestibles, non comestibles , tóxicos e a mortal Amanita PHALLOIDES.

Rutas literarias. Museo Provincial de Lugo

Organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega alumnado do centro visitou o Museo Provincial de Lugo dentro das xornadas que este organiza " Rutas literarias". Tras a lectura por parte dos rapaces, dun libro de relatos ambientado no Museo enfrontáronse a unha batería de preguntas sobre os mesmos e tamén pescudas dentro do museo para localizar cadros, estelas funerarias...

Aproveitando esta saída visitaron á exposición de fotografías do brasileiro Sebastião Salgado na Praza Maior de Lugo.

Samaín 2017

Como todos os anos, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega convocou o concurso- exposición de cabazas entre o alumnado do centro.

Teatro grecolatino. Celebrando os 25 anos

Queriamos celebrar o 25 aniversario do Instituto. Para iso, o 8 de novembro invitamos ao actor Antonio Blanco quen representou a obra de teatro "ahora mismitos". No salón de actos do Instituto reunimos ao alumnado dende 2º da ESO ata 2º de BAC. Pasámolo ben, recordando algúns mitos dos gregos e romanos, e tamén algúns compañeiros foron invitados polo actor para axudarlle na representación. Neste enlace podemos ver algúns momentos da representación.

NOFC

Xa está a disposición de toda a comunidade educativa o novo NOFC: Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia.

Podedes velo en O Centro- Documentos

Celebrando os 25 anos

25 - entrada

grafiti alumno

grafiti entrada

grafiti 2

INICIO DO CURSO 2017/18

01/09/2017 12:52
Europe/Madrid

Visita do alumnado do CS de Dirección de Cociña e o C.M de Gastronomía a 31 edición do Salón Gourmet en Madrid

28/04/2017 11:05
Europe/Madrid

Galicia Skills

As alumnas Melva Sández e Natalia Gómez representan o noso centro no 4º Campionato Galicia Skils .