Campus científico de verán 2018

O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto do 16 de febreiro ata as 15:00h do 9 de marzo de 2018

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2018

A Consellería de Cultura, Educación e O. U. convoca 1400 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2018.

Prazo aberto desde o 8 de febreiro ata o 7 de marzo (incluído).

Información completa nos arquivos adxuntos.

Enlace á aplicación AXUDASLE (Xestión de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras).

25N. Unha achega para axudar a concienciar á mocidade.

En negro contra as violencias

A comunidade educativa do IES Salvador de Madariaga únese á campaña de sensibilización "En negro contra as violencias" que ten como obxectivo promover e facer visible o rexeitamento da cidadanía ante calquera tipo de violencia contra as mulleres.

logotipo da campaña en negro contra as violenicas

Premio extraordinario da ESO no IES Salvador de Madariaga!

Miguel Serra Serrano, alumnno de 1º de Bacharelato, ven de ser recoñecido co Premio Extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico. A nova foi recollida nos periódicos locais: La Voz de Galicia, La Opinión e El Ideal Gallego.

Noraboa, Miguel!

Miguel Serra Premio extraordinario de Secundaria

Imaxe tomada do xornal "La Voz de Galicia", na edición do 8 de novembro de 2017

Benvid@s ao novo curso escolar

Comezamos o curso 2017-18 lembrando unha saída de 1º de ESO a praia de Bastiagueiro pequeno. O venres 26 de maio desprazáronse ata alí, aproveitando a baixamar máis acusada das mareas vivas, para realizar o estudo das pozas e microhábitats da zona intermareal e descubrir e identificar a gran diversidade biolóxica que habita este ecosistema.

Desta actividade queda constancia nestas fotos que poñemos como benvida ao novo curso.

Anémona Peixe das pozas