Emisión da Cadena SER desde o Instituto

Un ano máis o IES Salvador de Madariaga participou na emisión do programa "Hoy por hoy" da emisora local da Cadena SER.

Pódese acceder aos seus interesantes contidos no enlace: La radio en ruta

Conferencia de Sèbastien Pruvost, de EURINSA

file:///c:/Users/H170PRO/Downloads/eurinsa-2018.jpgImaxe da conferencia do representante do INSA

O alumnado de 2º de Bacharelato Científico-Tecnolóxico asistiu o 29 de xaneiro á conferencia que veu impartir Sèbastien Pruvost sobre o innovador programa EURINSA, en relación á formación de enxeñeiros en Lyon.

25N. Unha achega para axudar a concienciar á mocidade.

En negro contra as violencias

A comunidade educativa do IES Salvador de Madariaga únese á campaña de sensibilización "En negro contra as violencias" que ten como obxectivo promover e facer visible o rexeitamento da cidadanía ante calquera tipo de violencia contra as mulleres.

logotipo da campaña en negro contra as violenicas

Premio extraordinario da ESO no IES Salvador de Madariaga!

Miguel Serra Serrano, alumnno de 1º de Bacharelato, ven de ser recoñecido co Premio Extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico. A nova foi recollida nos periódicos locais: La Voz de Galicia, La Opinión e El Ideal Gallego.

Noraboa, Miguel!

Miguel Serra Premio extraordinario de Secundaria

Imaxe tomada do xornal "La Voz de Galicia", na edición do 8 de novembro de 2017

Benvid@s ao novo curso escolar

Comezamos o curso 2017-18 lembrando unha saída de 1º de ESO a praia de Bastiagueiro pequeno. O venres 26 de maio desprazáronse ata alí, aproveitando a baixamar máis acusada das mareas vivas, para realizar o estudo das pozas e microhábitats da zona intermareal e descubrir e identificar a gran diversidade biolóxica que habita este ecosistema.

Desta actividade queda constancia nestas fotos que poñemos como benvida ao novo curso.

Anémona Peixe das pozas