Enlace a web antiga

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO: CONSERXERÍA: 886120511

SECRETARÍA: 886120512

!PARABÉNS!

Ao equipo de 4º ESO B e aos profesores, D. JUAN CARLOS ARES e Dª OLGA MIJÓN, por ter ganado A FASE FINAL GALEGA DO RALLY CIENTÍFICO SEN FRONTEIRAS.

A nosa alumna, MARTA MIGUEZ BELLO, por ter ganado A XII OLIMPÍADA ESPAÑOLA DE BIOLOXÍA NA FASE GALEGA.

A nosos alumnos, DAVID BUA TEIJEIRO E NICOLA LE CREURER, por ter ganado O PREMIO EXTRAORDINARIO DE SECUNDARIA.

A nosa alumna, CANDELA MARTÍNEZ PÉREZ, por ter ganado O PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO.

SELECTIVIDADE: CONVOCATORIA XUÑO 2015

109 alumnos presentados/108 aprobados

12 alumnos con puntuación superior a 9 e 28 mais con puntuación superior a 8

MEDIA GENERAL 7,173

Institutos da Comunidade Autónoma Galega con mais alumnos con puntuación superior a 9:

1 Rosalia Castro (Santiago de Compostela) 13 alumnos

2 Rosais 2 (Vigo) 12 alumnos

3 Sánchez Cantón (Pontevedra) 11 alumnos

!PARABÉNS AO NOSO ALUMNADO!

ADMISIÓN DE ALUMNADO NOVO CURSO 2016/17.

O Consello Escolar agradece a confianza depositada polas familias solicitantes de praza e lamenta non poder atender tódalas presentadas.

Contratación da explotación da cafetería

Calendario de exames de setembro

Calendario de exames de materias pendentes

Calendario escolar curso 2015-16

Relación libros de texto 2016-17

Axudas para adquisición de material escolar

Convocatoria de becas e axudas para estudos non universitarios

DESPEDIDA A JOSEPH GRAVELLE

O venres 3 de xuño o alumnado e profesorado de 1º de Bacharelato reunironse para despedir ao alumno estadounidense Joseph Gravelle quen compartiu con nos este ano escolar.

TWO BEE OR NOT TO BE

As dificultades da pronunciación inglesa para os estudiantes do noso centro foron recollidas neste video que Charina Deausen, a nosa Axudante Lingüística, realizou cos alumnos de 2º C-ESO. O video reflicte o traballo en clase das verbas homófonas e os trabalinguas e é o seu traballo final.

DESPIDA A NOSA AUXILIAR LIGÜÍSTICA CHARINA DEAUSEN

O 31 de maio despedimos a nosa auxiliar lingüística Charina Deausen, de quen imos ter un grato recordo pola súa magnífica labor docente e simpatía no seu trato co alumnado e profesorado.

ESCULTURAS NA AREA NA PRAIA DA LANZADA

O 26 de maio o alumnado de 3º ESO, acompañado polas profesoras Dª Mª Antonia Pascual e Dª Marina González, participou na realización de esculturas na area na praia da Lanzada.

As nosas felicitacións aos organizadores da actividade.

VISITA AO MUSEO DO MAR DE GALICIA

O 20 de maio o alumnado de TIC de primeiro de bacharelato, acompañado polas profesoras Dª Marta Estrada e Dª Ángeles Fernández, realizaron unha visita ao Museo do Mar de Galicia onde percorrieron as instalacións e fixeron fotos.

CHARLA-COLOQUIO: "RIESGOS DE INTERNET"

O 24 de maio organizouse a charla-coloquio "Riesgos de Internet" para o alumnado de 1º de Bacharelato.

D. Luis Alberto Luaces Bustabad, inspector da brigada de seguridade eatención cidadá da Policia Nacional, foi o relator da mesma.

O IES ROSAIS 2 NO RALLY CIENTÍFICO SEN FRONTEIRAS EN TOULOUSE

O 13 de Maio, os alumnos de 4º ESO que gañaron a final autonómica do Rally de Ciencias e Matemáticas sen Fronteiras: Matthew Jones Vaqueiro, Alba Rosalía Lorenzo Alonso, Javier Martínez García-Picher, Belén Montenegro Viñas, María Pereira Louzao, Claudia Reigosa Pérez, Alberto Rodríguez Lorenzo e Luis Sampedro Moix representaron ao Centro na final internacional celebrada en Toulouse (Francia).

A proba foi organizada conxuntamente por Igaciencia e a Universidade Paul Sabatier.

A estancia en Toulouse permitíu coñecer a “Cité de l’espace”, un parque temático onde hai unha réplica do foguete Ariane 5, a nave Soyuz, a estación espacial Mir, o satélite Meteosat, o robot Curiosity que viaxou polo solo de Marte e diversas salas con exposicións interactivas e proxeccións de audiovisiais en 3D. Tamén visitamos o “Muséum d’Histoire Naturelle” que alberga un xardín botánico, unha importante representación de mostras xeolóxicas e biolóxicas, xunto con unha exposición dedicada ao xacemento paleontolóxico “Montréal-du-Gers”. Ademáis foi posible visitar a cidade medieval de Carcassone, declarada en 1997 Patrimonio da Humanidade pola Unesco.

Unha experiencia estupenda que foi posible grazas a Igaciencia, ao Concello de Vigo, ao noso Centro e as familias dos alumnos.

Fragmento da “Chanson du Rallye”: “Les mathématiques La Biologie, chimie et la physique Travail en équipe On cherche, on discute, c’est fantastique”

VISITA Á BOLSA DE OPORTO

O 25 de abril o alumnado de economía de primeiro de bacharelato acompañado polas profesoras, Dª Patricia Fernández e Dª Ángela Fissgus, visitaron a Bolsa de Oporto.

INTERCAMBIO CO IES E. BLANCO AMOR DE OURENSE

O 21 de abril alumnado de 3º de ESO acompañado das profesoras Dª Patricia Fernández e Dª Mª Ángeles Fernández recibiron ao alumnado do IES E. Blanco Amor de Ourense.