HORARIO ESCOLAR VENRES 12 DE ABRIL

Con motivo das vacacións de SEMANA SANTA as clases rematarán o vindeiro Venres 12 de Abril as 12:40 horas. O transporte escolar sairá do centro as 13:00 horas.

O retorno a actividade escolar será o Martes 23 de Abril.

Un saudo

A dirección.

!PARABÉNS!

Os nosos alumnos LAURA LÓPEZ PRIETO e VÍCTOR IRISARRI PIÑERA por obter a MENCIÓN DE HONRA NA XIV OLIMPÍADA DE BIOLOXÍA.

A nosa alumna MARÍA RODRÍGUEZ DOMÍNGUEZ por obter a MENCIÓN DE HONRA NA OLIMPÍADA DE MATEMÁTICAS.

A noso alumno alumno ALEJANDRO DOPAZO por obter a nota mais alta da ABAU do alumnado de Vigo (entrevista no Faro de Vigo).

A nosa alumna de segundo de bacharelato, CARMEN CHARLE, por ter ganado O PRIMER ACESSIT NA MODALIDADE DE POESÍA "PREMIOS MINERVA".

A nosa alumna SOFÍA FERREIRO BELLO por ter ganado O SEGUNDO PREMIO NO CERTAME DE POESÍA "MARÍA SOLIÑO".

Aos profesores D. Juan Carlos Ares e Dª Olga Mijón e ao equipo de 4º ESO B por ter ganado a final autonómica do VI Rally Científico Matemático na modalidade de Ciencias.

ABAU: CONVOCATORIA XUÑO 2018

98 alumn@s presentad@s/96 aprobad@s

10 alumn@s con puntuación superior a 9 e 27 mais con puntuación superior a 8

MEDIA GENERAL 7,479

!PARABÉNS AO NOSO ALUMNADO!

VISITA Ó PALACIO DA BOLSA DE OPORTO

O 7 de marzo o alumnado de Economía de 2º de Bacharelato visitou o Palacio da Bolsa de Oporto, acompañados das profesoras D.ª Ángela Fissgus e D.ª Fernanda Moneo.

CONCURSO PHOTOS AND HISTORY

Os gañadores do primeiro concurso "Photos and History" foron María Varela (2º BACH A), Laura Alonso (1º BACH D) e Alberte Gil (2º BACH A). Cabe destacar a boa participación e o desexo de realizar a 2ª edición do concurso. Parabéns ós gañadores que obtiveron as novelas gráficas "Persépolis", "Farenheit 45" e "Amaranta y otros cuentos".

VISITA Ó MUSEO DO POBO GALEGO

O día 15 de marzo o alumnado de 2º da ESO A, B e C acompañados polas profesoras Liliana Carro e Susana Puente visitaron o Museo do Pobo Galego, en Santiago de Compostela, para coñecer de preto a figura de Antón Fraguas, un dos seus fundadores e a quen este ano lle adican o Día das Letras Galegas. Fixeron un xogo, coñeceron as distintas salas e ao rematar visitaron o Panteón dos Galegos Ilustres, en San Domingo de Bonaval. Ademais aproveitaron que estaba a exposición "Alba de Gloria" de Castelao, e escoitaron o último discurso que deu o escritor. Para completar a mañá, a través da realidade virtual, a Santa Compaña de galegos ilustres pasou ao seu lado e algúns case foxen a escape.

SEMANA BRANCA 2019

O Departamento de Educación plástica e visual en colaboración co Departamento de Educación Física levou a cabo un ano máis a viaxe á estación de esquí de Boi Taüll en Lérida. A actividade desenvolveuse entre os días 23 de febreiro e o 1 de marzo. O grupo estivo formado por 35 alumnos de 4º ESO e o profesorado acompañante foi Carlos García, Adrián Martínez e Adriana Arca. Durante esa semana o alumnado estivo recibindo clases de esquí na estación de Boi Taüll e tamén visitaron o Museo Fundación Jorge Oteiza.

1ª CLASIFICADA NA FASE LOCAL DA OLIMPÍADA INTERNACIONAL DE FÍSICA

A alumna MARÍA RODRÍGUEZ DOMÍNGUEZ de 1º Bacharelato A, acadou o primeiro posto na fase local da Olimpíada Internacional de Física celebrada o día 22 de febreiro na Facultade de Ciencias da Universidade de Vigo. Entre os días 26 e 29 de abril participará na Olimpíada nacional que se celebrará en Salamanca.