A Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda:
- Entrega de notas o día 26 de xuño de 2023 a partir das 8:50 no horario que se estableza. Revisión no centro durante esa mañá.
- Recoméndase ao alumnado que fale co profesor/a antes de presentar a reclamación formal.
- A reclamación debe ser por escrito ao Equipo directivo de 8:50 a 14:30h nas datas sinaladas (o modelo de reclamación pode recollerse en Xefatura de Estudos).
- Os impresos para tramitar as reclamacións serán facilitados na conserxería do centro aos proxenitores e/ou representantes legais do alumnado.
- En caso de alumnado maior de idade os trámites poderán ser realizados polo propio alumno/a.
Trámites e actuacións para ESO |
Prazo |
|
Presentación |
Reclamación formal ante a dirección |
27 e 28 de xuño de 2023 |
Revisión no centro |
Decisión de modificación ou ratificación da cualificación final (Informe do equipo docente ou departamento didáctico) |
29 de xuño de 2023 |
Reunión extraordinaria para revisar o proceso de adopción da decisión de promoción ou titulación á vista das alegacións realizadas. |
29 e 30 de xuño de 2023 |
|
Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora |
3 de xullo de 2023 |
|
Anotación nas actas de avaliación, e no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final |
Tras o proceso de revisión. |
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial |
Reclamación ante a Xefatura Territorial (no caso que persista o desacordo) |
4 e 5 de xullo de 2023 |
Anotación nas actas de avaliación, e no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final |
Tras o proceso de revisión. |
- A atención ás reclamacións por parte dos departamentos realizarase o día seguinte de recibida a reclamación formal por escrito.
- Comunicación á persoa reclamante da resolución do Departamento; e información do procedemento a seguir caso de que non estea de acordo.
Equipo Directivo
NORMATIVA APLICABLE:
- Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.
https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2021/20210311/AnuncioG0598-040321-0002_gl.pdf
- Circular 1/2022 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021
http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/circular_1_2022.pdf
- Instrución 2/2023 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021 para o curso 2022-2023
http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/instrucion_2-2023_asinada.pdf