Viaxe á Rioxa do alumnado do STEMBach

21 Nov 2019
24 Nov 2019
Etc/GMT+1

Esta semana o alumnado de 1º e 2º do Bacharelato STEM viaxa á Rioxa para documentarse de cara á elaboración do seu traballo de investigación. O destino da viaxe de estudos é o Instituto de Ciencias de la Vid y el Vino, así como as adegas Cune e Ramón Bilbao.

Pero as imaxes que nos chegan indican que haberá lugar tamén para as visitas culturais, tales coma os mosteiros de Yuso e Suso, San Millán de la Cogolla e Santo Domingo de la Calzada, as catedrais de Burgos e León, unha parada no xacemento de Atapuerca, e prevese a asistencia a unha obra teatral para unha das veladas logroñesas.

Picade no título para avanzar páxinas se queredes ver máis imaxes, que iremos subindo conforme nos vaian chegando.

book | by Dr. Radut