Día das Linguas 2016

Para celebrar o Día das Linguas fixemos na Biblioteca unha mostra de libros escritos nas diferentes linguas que se empregan no noso Centro: galego, castelán, inglés e francés.

Tamén, como é habitual, algúns dos alumnos foron polas aulas lendo textos nesas linguas (agradecemos a axuda de Maica, a nosa profesora de Educación Física e coordinadora de Actividades Extraescolares e Complementarias!). A Biblioteca e máis os Departamentos de Lingua castelá, Lingua galega, Francés e Inglés axudaron a elixilos; nesta ocasión, leuse un fragmento da obra teatral Romeo e Xulieta, de William Shakespeare, no seu idioma orixinal e traducido ás outras linguas. É o seguinte:

INGLÉS

What's in a name? That which we call a rose

By any other name would smell as sweet.

FRANCÉS

Que signifie un nom? Ce que nous nommons rose

sentirait aussi bon sous n'importe quel nom.

CASTELÁN

¿Qué hay en un nombre? Eso que llamamos rosa

tendría el mismo aroma con cualquier otro nombre.

GALEGO

Que hai nun nome? Aquilo que chamamos unha rosa

arrecenderá tan doce con calquera outro nome.

Os alumnos e alumnas que fixeron (e moi ben!) as lecturas foron Xiana (de 1º B), Paula (de 2º A), Anxo (de 3º A) e Raúl (de 4º A):

Os alumnos de 1º A fixeron carteis cos textos, e os Departamento de Inglés e a Biblioteca decoraron con eles algúns dos chanzos das nosas escaleiras para que todos os puidésemos ver.

Deixamos aquí algunhas fotos da Biblioteca e das escaleiras.