Blogues

1º ESO Venres 28 xuño

ESA

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE IDEAS EMPRENDEDORAS

O venres 24 de Maio, no salón de actos do IES Punta Candieira, levouse a cabo a entrega de premios e diplomas de participación do 2º Concurso de Ideas Emprendedoras:

“2 minutos para a túa idea”.

Queremos dar a noraboa a tod@s os gañadores/as e tamén a todo o alumnado participante neste Concurso.

Volveremos convocar o Concurso novamente o próximo curso académico e esperamos a participación de tod@s.

Noraboa gañadores e gañadoras!!!

Esta actividade é promovida pola Coordinación de Emprendemento, e financiada polo Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes, e pola Unión Europea NextGenerationUE

INTERNACIONALIZACIÓN DO NOSO CENTRO

Conoce nuestro instituto

Coñece o noso instituto

Learn about our school

Découvrez notre institut

Un traballo do Equipo de Internacionalización do Centro coa colaboración especial de Sol Han

CALENDARIO EXAMES XUÑO E DEFENSA PROXECTOS

EXAMES XUÑO

DEFENSA PROXECTO

CM1 Electricidade

CM2 Electricidade

ZS Electricidade

CM1 Mantemento
CM2 Mantemento
CS 1 Mecatrónica
CS 2 Mecatrónica
CS Mecatrónica (Probas libres)
ZS Mecatrónica
Dual comercio
CS 1 Administración
CS 2 Administración

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

Publicouse a orde que regula as axudas para adquirir libros, material escolar e o fondo solidario de libros de texto (préstamo).

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

· Prazo: Ata o 21 xuño

Mais información en:

HIPERBIRIC CHALLENGE

2ºConcurso de Ideas Emprendedoras

Xa temos gañadores do 2º Concurso de Ideas Emprendedoras “2 minutos para a túa idea”

Categoría FP Básica e Ciclos Formativos:

1º Premio:

Alberto Bellón Villasuso, Alexander Ascarza Carlos, Cristian Serantes Serantes e Carlos Serantes Serantes

Jonathan Novo Lorenzo e Raúl Villadóniga Montero

Categoría ESO:

1º Premio

Ismael Ascarza Rosales

Andrea Freire Pernas e Noa Rodríguez Vergara

Categoría Bacharelato:

1º Premio

Beatriz Martínez Breijo

Bruño Vergara Rodríguez

Queremos dar a noraboa a tod@s @s gañador@s e tamén a todo o alumnado participante neste concurso.

Podedes ver os vídeos gañadores picando nas ligazóns.

NORABOA GAÑADORES E GAÑADORAS!!!!!!

OFERTA DE EMPLEO QUEIZUAR

Oferta empleo Técnico de mantenimiento industrial. Para más información haz click en:

QUEIZUAR

OFERTA DE EMPLEO TÜV SÜD ATISAE

Oferta de empleo inspector de instalaciones reglamentarias. Para mas información:

TÜV SÜD ATISAE

Charla con Empresarios/as da Comarca

Dende a Aula de Emprendemento organizáronse os días 10 e 12 de abril unhas charlas con empresarios/as da comarca, nas cales participou o alumnado de ciclos formativos do noso centro.

Os empresarios e empresarias asistentes foron: César López emprendedor e presidente da Asociación Ortegal UP; Noelia Blanco (Estudio Akelarre) emprendedora no sector do marketing e diseño gráfico; Pepe Breijo (Empresa Portal Norte) emprendedor no turismo activo, deporte, natureza e aventura na comarca; Eva Blanco emprendedora na tradución e subtitulación  audiovisual; David Yusta (Empresa Anfitrioners) emprendedor na xestión de alquiler vacacional e apartamentos turísticos; Giovanna Sánchez (Estudio de arquitectura GSA) emprendedora de proxectos culturalmente sólidos, sensibles e respectuosos co medio ambiente; e Arancha Bouza emprendedora na educación social contribuíndo co envellecemento activo.

O obxectivo e dar a coñecer aos estudantes o tecido empresarial da súa comarca, así como as saídas profesionais. Trátase de achegalos á realidade profesional coa finalidade de que coñezan as oportunidades que teñen para emprender, e favorecer así o seu espíritu emprendedor.

Esta actividade é promovida pola Coordinación de Emprendemento, e financiada polo Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes, e pola Unión Europea NExtGenerationUE.