Novas da Secretaría

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2023-2024

No documento adxunto poden consultar os libros que se empregarán no curso 2023/2024.

Antes de realizar ningunha compra lean detidamente o apartado de "Observacións" xa que nalgunhas materias se indica expresamente que se espere ás indicacións que dea o profesorado e iso será en setembro.

No caso da ESO, lembren que as listaxes provisionais de beneficiarios e beneficiarias de Fondolibros se publicarán o 12 de xullo e as definitivas o 26 de xullo.

Estas listaxes estarán expostas no taboleiro do centro ou poderán consultarse na aplicación Fondolibros identificándose con certificado dixital ou Chave 365.

CONVOCATORIA DE FONDOLIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2023/2024

Esta convocatoria está recollida na Orde do 10 de maio de 2023, publicada no DOG do venres 19 de maio de 2023.

Prazo de solicitude: remata o 21 de xuño de 2023.
Requisitos previos: é imprescindible devolver os libros de texto recibidos do fondo solidario no curso 2022/23 en bo estado. A data límite de devolución é o 21 de xuño.
Solicitude:

•   Será presentada pola nai, pai ou titores/representantes legais.
  •   Cubrirase usando os formularios do procedemento ED330B (Anexo I e anexo II), dispoñibles na Conserxería do instituto ou descargables nesta publicación, na aplicación Fondolibros ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.
  •   Pode cubrirse en papel ou na aplicación Fondolibros.
    • Se se cubre en papel farase unha solicitude incluíndo a todos os fillos e fillas admitidos no mesmo centro e entregarase presencialmente na Secretaría xunto coa documentación correspondente.
    • Se se cubre en Fondolibros farase unha solicitude separada para cada filla/o, gardarase xerando un número de solicitude e poderase escoller entre imprimila e presentala na Secretaría ou presentala a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia. En ambos casos haberá que presentar tamén a documentación correspondente.

Documentación necesaria:

Convocatoria de bolsas para estudos postobrigatorios no curso 2023-2024

Como todos os anos, o Ministerio de Educación convoca bolsas para o alumnado que curse estudos postobrigatorios no curso 2023-2024.

• Estas bolsas van dirixidas a alumnado que se matricule en Bacharelato, Formación Profesional (Básica, Media ou Superior) ou estudos universitarios, entre outros.
  • O prazo de solicitude abrirase o 27 de marzo e rematará o 17 de maio ás 24:00, hora peninsular.
  • A solicitude debe facerse obrigatoriamente de xeito telemático.

IMPORTANTE: Dado que o prazo remata o 17 de maio, haberá que presentar a solicitude antes de coñecer as notas finais e de saber que ensinanzas se van cursar durante o ano académico 2023-2024 polo que a solicitude debe facerse para os estudos que se pretendan cursar como primeira opción.

Poden consultar toda a información dispoñible no Portal de Becas do Ministerio.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN: FASE DE ADMISIÓN ORDINARIA

O procedemento ordinario de admisión en centros públicos de ESO e Bacharelato está regulado pola  ORDE do 21 de outubro de 2022 (DOG do 8 de novembro de 2022).

Calendario xeral do proceso de admisión:

AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR

O día 14 de outubro publicouse oficialmente a ampliación da axuda para adquirir material escolar que viña sendo anunciada nos medios de comunicación. Poden consultar a resolución completa aquí.

Esta ampliación consiste nun novo vale, de 25€, que se lle concede a todo o alumnado que xa foi beneficiario do vale de material escolar. O alumnado que non tivo dereito ao vale de 50€ tampouco ten dereito a esta ampliación.

A entrega do novo vale farase ao longo desta semana e irase informando a través de Abalar.

Aquel alumnado que non estivera presente o día da entrega no seu grupo debe recollela en Secretaría cando se volva incorporar.

En caso de dúbida consulten en Secretaría.