CIRCULARES

Entrega de libros de texto

18/09/2020 13:04
Africa/Addis Ababa

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2020/21

Os vindeiros luns 21 e martes 22 de setembro debedes pasar polo centro a recoller os libros de texto no horario que se específica a continuación.

MOI IMPORTANTE: Debe recoller os libros de texto a persoa que os solicitou, no caso de que non poda asistir pode autorizar a outra persoa a recollelos no seu nome, para o que debe achegar unha autorización escrita e copia dos dnis das persoas afectadas ( solicitante e autorizado). Podedes descargar o modelo de autorización no anexo que atoparedes ao pe desta nova.

  • Luns 21 ás 17:00, 1º ESO
  • Luns 21 ás 18:30, 2º ESO
  • Martes 22 ás 17:00, 3º ESO
  • Martes 22 ás 18:30, 4º ESO

COMEZO DE CURSO

31/08/2020 12:28
Africa/Addis Ababa

COMEZO DE CURSO 2020-2021

Estimadas familias, para poder comunicarvos toda a información relativa ao inicio do curso escolar, estamos á espera de que a Consellería publique a actualización do protocolo Covid, tras a reunión mantida o pasado xoves 27 de agosto entre o Ministerio de Educación e as Comunidades Autónomas.

 

CONSULTADE DE XEITO REGULAR ESTA PÁXINA WEB.

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS

25/06/2020 08:35
Africa/Addis Ababa

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Publicouse a lista definitiva de admitidos, obtendo praza tódolos solicitantes.

INSTRUCCIÓNS FIN DE CURSO

data Notas e reclamacións 1º e 2º ESO 3º e 4º ESO Alumnado nova incorporación
22 de xuño

A partir das 17:00 podedes consultar as notas na aplicación Abalar móbil.

Para pedir aclaracións ou realizar reclamacións (días 23 e 25) e necesario pedir cita previa chamando ao colexio, Horario de atención de 9:00 a 14:00h

     
23 de Xuño

Atención de aclaracións con cita previa (chamade ao centro) e presentación de reclamación no caso.

1ºA de 9:30 a 11:00.

1ºB de 11:00 a 12:30

2ºA de 12:30 a 14:00.

   
25 de xuño Atención de aclaracións con cita previa (chamade ao centro) e presentación de reclamación no caso.  

3ºA de 9:30 a 11:00.

3ºB de 11:00 a 12:30

4ºA de 12:30 a 14:00.

 
26 de xuño       SO ALUMNOS DE NOVO INGRESO
29 de xuño Resolución de reclamacións      

REANUDACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 20/21

ÁBRESE O PRAZO DE ADMSIÓN PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO.

Premando aquí podedes consultar a a Resolución da Consellería de Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, do 5 de maio de 2020, que regula, entre outros, os novos prazos de preinscrición e matrícula nos centros educativos.

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes deadmisión de alumnado en centros docentes sostidos confondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou oestado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

Novos prazos do proceso:

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

 Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria: do 1 ao 10 xullo.

 Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

  

O IES ESTARÁ ABERTO DE 10 A 13:00PARA PRESENTAR DOCUMENTACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN. NON SE PODE ACCEDER PARA OUTRO TRAMITE.

Aconséllase traer mascarilla, luvas e bolígrafo propio, así como gardar sempre a distancia de seguridade.

 

Podedes descargar o documento no adxunto que se achega.

peche instituto

13/03/2020 19:46
Africa/Addis Ababa

 

AVISO IMPORTANTE sobre o peche do Instituto:

 

Lamentamos seriamente os inconvintes que o peche do Instituto vos poidan causar. Somos conscientes das dificultades que esta medida causan e intentamos palialas coas seguintes medidas:

AVALIACIÓNS

 - Aprázanse as avaliacións previstas para o 16 e 17 de marzo.

 

PROCESO DE ADMISIÓN

 

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

 

 

 COMUNICACIÓN CO CENTRO:

 

- O centro educativo permanecerá pechado nas datas indicadas pola Xunta de Galicia. Os temas administrativo atenderanse, en horario de 10:00h a 13:00h, telefónica ou telematicamente.

    • Telf. IES O Mosteirón: 881 88 09 49639 64 27 12
    • Correo electrónico: ies.mosteiron@edu.xunta.es

TRABALLO DOS ALUMNOS NA CASA.

 

 

Quedamos na casa pero seguimos coa nosa actividade cotiá e, para non interromper o proceso formativo e como un exercicio de responsabilidade, debemos asumir certas pautas:

  1. Facer do estudo a actividade principal das mañás.

  2. Acceder á Aula Virtual do IES O Mosteirón: A actividade formativa do alumnado realizarase telematicamente a través da Aula Virtual do centro, activa a partir do luns 16 de marzo. O profesorado programará os contidos de estudo e as actividades das diferentes materias para que o alumnado as poida realizar no seu domicilio:
    1. Entrar na Aula Virtual do IES O Mosteirón e acceder ao curso e materia correspondente.

    2. Cada materia terá un cronograma semanal indicando as tarefas a realizar, segundo o horario do grupo.

    3. O alumnado poderá manter comunicación co seu profesor/a a través da Aula Virtual.

 

 

Moito ánimo e saúde de parte do EQUIPO DOCENTE DO IES O MOSTEIRÓN.

 

Supresión de clases

12/03/2020 14:25
Africa/Addis Ababa

Suspensión das actividades lectivas dende o vindeiro luns 16 de marzo

Estimadas familias: Seguindo as indicacións da Xunta de Galicia, dende o luns 16 de marzo, o centro educativo permanecerá pechado durante 14 días. Mañán venres, aplázanse os exames que estivesen programados e é decisión das familias que os seus fillos e fillas asistan ou non ao centro. Na medida na que teñamos máis información, iremos trasladándoa a través da aplicación abalar móbil e da páxina web do centro. Un saúdo. EQUIPO DIRECTIVO.

INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO

31/08/2020 12:35
Africa/Addis Ababa

INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO

  • Manten a distancia de seguridade, 1,5 metros, en todo o recinto escolar.
  • Debes usar a máscara de proteción en todo momento.
  • Consultar na porta de entrada a aula correspondente de cada proba que teñas que facer.
  • Recorda realizar a hixiene de mans ao entrar no centro, ao entrar na aula e a saída da mesma. Atoparás dispensadores de hidroxel en todos os espazos.
  • Circula sempre pola túa dereita, en escaleiras e corredores.
  • Recorda que debes traer o teu propio material ( non esquezas a calculadora se a precisas). A mochila, a roupa de abrigo e o materíal debes colocalo na túa mesa e cadeira, non empregues nin colgadores nin taquillas.
  • Se precisas ir ao aseo, deberás usar o da primeira planta. O seu aforo máximo permitido é de 2 persoas.
  • Permanece no centro o tempo indispensable para realizar as probas. No caso de que teñas tempo libre entre distintas probas, deberás permanecer na cafetaría mantendo sempre a distancia de seguridade (1,5m).
  • Ventás, portas, persianas e estores, interuptores e demáis material que non é persoal so o pode manipular o profesorado.
  • As nais, pais ou titores non poden entrar o centro, deben esperar fora do recinto escolar.

CIRCULARES DO IES O MOSTEIRÓN

HISTÓRICO DE CIRCULARES

19/09/16 CIRCULAR Nº 1. Circular da Reunión nais/pais 21-09-16.

18/10/16 CIRCULAR Nº 2. Circular sobreo uso dunha nova canle comunicación por SMS. Actualización dos teléfonos móbiles.

 

Distribuir contido