Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Novembro 26, 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 26/11/2018 18:54

Para conmemorar o Día contra a Violencia Machista, A Esperela botou man do poemario de Carlos Negro "Masculino Singular". Seleccionamos varios poemas visuais e fixemos a nosa representación nun recanto de reflexión. O alumnado de 3º preparou unha performance para expresar a nosa repulsa contra o maltrato.

Fachada do CEIP

Start: 28/11/2018 12:05

Publicación dos novos membros do Consello Escolar que se renova parcialmente neste curso escolar cos seguintes integrantes electos:

• Polo sector de Nais e Pais: - Victoria Eugenia Ramos Merino
  • Polo sector de Persoal Non Docente: Mª Ángeles Leiro Vázquez
  • Polo sector de Alumnado: Jimena González Rodríguez e Nuria Agra Arias
Start: 28/11/2018 19:31

Onte á mañá, o alumnado de 3º da ESO achegouse á Fundación Barrié nunha saída organizada polo departamento de Educación Plástica e Visual para coñecer a obra da fotógrafa mexicana Graciela Iturbide. Fixemos un percorrido guiado pola súa obra, que se move entre o documental e o poético, e parámonos especialmente a mirar os retratos dos pobos indíxenas de México nos que a muller ten un papel moi destacado.

Despois de facer a visita guiada continuamos cun taller no que traballamos o simbolismo tendo como inspiración algúns dos retratos de Graciela.
Pasámolo moi ben e aprendemos moitas cousas desta marabillosa fotógrafa e da súa forma de observar a realidade a través da súa cámara. Mentres esperamos os resultados dos retratos feitos no taller deixámosvos unha mostra dos momentos vividos.

Start: 30/11/2018 12:10

Hoxe no recreo temos xuntanza do club de lectura co alumnado de 3º e 4º de ESO. A obra da que se falará hoxe será Masculino singular, de Carlos Negro.

Máis información no blog ATRAPASOÑOS