Programas Europeos, Extraescolares e complementarias, Sección Bilingüe, Blog, Revista Dixital, Proxecto de Inmersión Lingüística

Visita a Soutomaior dos alumnos de 1º e 2º ESO

Os alumnos de 1º e 2º da ESO visitaron nestes días o Castelo de Soutomaior e os seus fermosos xardíns.

Saída do alumnado do IES de Mos a Madrid

O alumnado do IES de Mos visitou Madrid entre o 17 e o 19 de marzo. A Bolsa, o Museo do Prado,...moitas cousas por ver.  Aí van unhas fotos:

Saída de 4º da ESO ao IES de Teis e ao CIFP Manuel Antonio

O alumnado de 4º da ESO visitou nestes días o IES de Teis e o CIFP Manuel Antonio, onde lles mostraron a ampla oferta de ciclos formativos que teñen. Unha visita moi instructiva que abriu as posibilidades de elección dos nosos alumnos e alumnas. Moitas grazas!!!

2º bach.

Para 2º bach. Marisa.

Saída de 1º Bach ao Museo Liste e a Bouzas: Asociación de Embarcacións Tradicionais

O pasado 17 de febreiro os alumnos de 1º Bach foron de saída a Vigo, onde visitaron o Museo Liste e o peirao de Bouzas. Unha saída moi ben aproveitada!!

Visita do alumnado de 2º Bach. ao Campus de Pontevedra da UVIGO

Os nosos alumnos disfrutaron esta semana dunha visita guiada polo Campus de Pontevedra. Facultade de Belas Artes, Fisioterapia, Escola de Enxeñaría Forestal, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación, Facultade de CC. da Educación e do Deporte,...Moi recomendables.

Charla USC para pais/nais do alumnado de 4º ESO, 1º Bach e 2º Bach

O día 30 de xaneiro os pais e nais do alumnado de 4º ESO, 1º Bach e 2º Bach asistiron á charla dada pola Universidade de Santiago de Compostela sobre a súa oferta no Multiusos do Concello de Mos.

Moitas grazas aos asistentes, á ponente e ao orientador.

A Dirección do Ies de Mos

Proba

proba

Visita a exposición de Fósiles na materia de Bioloxía para 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato

Aproveitando a exposición sobre fósiles en Vigo os alumnos da materia de Bioloxía tuveron un achegamento directo a estes restos históricos na visita que fixeron o día 13 de outubro.

VISITA A POTES DO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO: SENDEIROS NA MONTAÑA DE CANTABRIA

Os alumnos de 2º de Bacharelato veñen de pasar tres fermosos días, dende o venres 14 ata o domingo 16, nas montañas cántabras, desfrutando do aire puro e as paisaxes fabulosas desta comunidade.