BENVIDA

DATAS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2018-2019

Poden consultar no seguinte arquivo as datas de matrícula para o curso 2018-2019 e a documentación necesaria.

ARQUIVO MATRÍCULA 2018-2019

FONDO SOLIDARIO: AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Ligazóns: Solicitude (Anexos I e II)               DOG 21 de maio

O prazo para a presentación remata o 22 de xuño.

RESUMO DAS INSTRUCCIÓNS (Neste resumo non aparece toda a información publicada no DOG. Só algúns puntos relevantes para a entrega e trámite de solicitudes)

CONVOCATORIA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 2017/2018

DOG a Orde do 27 de febreiro de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017/18

O prazo de presentación de solicitudes remata o 01/06/2018

Celebración da proba:

• O día 22 de xuño de 2018.

FONDO SOLIDARIO: AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Ligazóns: Solicitude (Anexos I e II)               DOG 21 de maio

O prazo para a presentación remata o 22 de xuño.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2018-2019

LISTAXE

PERIODO DE RECLAMACIÓN:As persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada contra estas listaxes definitivas ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2018/2019

LISTAXE

PERIODO DE RECLAMACIÓN: DO 24 AO 30 DE ABRIL DE 2018 (ÁMBOLOS DOUS INCLUIDOS)

INFÓRMASELLES QUE O DÍA 30 DE ABRIL O IES DE MOS PERMANECERÁ PECHADO POR SER DÍA NON LECTIVO PARA ESTE CENTRO.

FINALISTAS DA FASE DE CENTROS DO RALLY MATEMÁTICO SEN FRONTEIRAS

Parabéns aos nosos alumnos de:

- 1º B ESO: Lidia Alonso, Adrián Carrera, Gael de la Iglesia, Sara Fernández, Alicia Gómez, Hugo Lago, Pablo Lago y Jaime Romero.

- 2º C ESO: Alejandro Alonso, Nicolás Alonso, Eva Cancelas, Guillermo Cid, Alberto Martínez, Iria Moreira, Xián Paramos, Juan Miguel Rodríguez

e aos seus profesores Mª Cruz Gamallo e Alfredo Naz polos resultados.

Estes alumnos asistirán á final galega e á entrega de premios o día 9 de abril, en Santiago de Compostela.

AVISO IMPORTANTE

Ningunha rifa que se poda vender para excursións do instituto será válida sen o selo do IES de Mos

CALENDARIO ESCOLAR

CALENDARIO ESCOLAR 2017/2018