BENVIDA

Eleccións ao Consello Escolar. Constitución da Xunta Electoral

el

No marco da renovación do Consello Escolar e en consonancia coa normativa vixente (artigo 30 Decreto 92/1988 polo que se regulan os órganos do goberno dos centros públicos de ensino non universitario) anúnciase que, para a Constitución da Xunta Electoral terá lugar un sorteo público no IES de MOS ás 10:15 horas do día 15 de outubro de 2020 no que se designarán un membro (coa correspondente suplencia) dos seguintes colectivos: profesorado; pais/nais/titores, alumnado e persoal de administración e servizos.

Unha vez constituída a mesa, esta será a encargada de concretar o calendario electoral, que será publicado vía web e comunicado por abalarmobil.

Aviso protocolo uso da biblioteca do IES de MOS

Adxunto o "protocoloco para uso da biblioteca do IES de Mos"

AVISO: transporte escolar de bacharelato

Estimadas familias:

Sinto comunicarlles que:

- Na empresa de Monbús, na liña 2 (Comeza en Bar Baloutas e remata en Florida-panaderia)

- Na empresa de Lucho, na liña 7 (comeza en Cabaleiros e remata en Trastienda-Mos)

Non quedan prazas de autobús vacantes.

Por este motivo poden ver no documento adxunto a solicitude de transporte do Concello de Mos  e a listaxe da paradas e das rutas tendo en conta os seguintes datos:

- pode haber novas paradas (que teredes que solicitar no IES de Mos)

- Se facedes  en ABANCA a tarxeta "xente nova"  teredes viaxes gratuitas

Sentimos as molestias causadas

Trateremos (a maior brevidade posible) de ir comunicando aos alumnos e alumnas de bacharelato das demáis liñas a súa inclusión ou non  na aplicación para que poidan viaxar no Transporte escolar da Xunta.

Un saúdo

A Dirección do IES de Mos

HORARIOS 20 - 21

Na seguinte ligazón poden consultarse os horarios dos grupos para o curso 20 - 21.  Teñen un carácter provisional e comunicaranse os posibles cambios.

* A orde do documento é: 1º ESO, 1º BACH, 2º ESO, 2º BACH, 3º ESO, 4º ESO

A Dirección do centro

Transporte do alumnado. Procedemento de entrada e saída do IES de Mos. Curso 2020-2021

22/09/20 15:01:38

Á atención dos pais, nais e titoras e titores legais do alumnado do IES de Mos.

A seguir, descríbese o procedemento para organizar as entradas e saídas do alumnado do IES de Mos.

A_Procedemento de actuación para o alumnado transportado por

Autocares Lucho

Entradas.

Todos os autobuses aparcarán na porta da parte traseira do instituto.

Cando un autobús se baleire, outro abrirá as súas portas e así sucesivamente para facilitar a entrada e evitar aglomeracións.

Saídas.

1. Autobuses que aparcarán na Porta dianteira do instituto:

Liña 1 (Curuxeira)

Liña 3 (escola Torroso)

Liña 2 ( Casa Balado)

Liña 4 (Gándara/Dornelas).

2. Autobuses que aparcarán na Porta traseira do instituto:

Liña 5 (casa Gallardo)

liña 7 ( Cabaleiros)

Liña 6 (Outeiriño/Iglesia)

B_Procedemento de actuación para o alumnado transportado por

Monbus.

Todos os autobuses de Monbus, tanto nas entradas coma na saídas, aparcarán na parte dianteira do instituto.

C_Procedemento de actuación para o alumnado transportado polas súas

familias.

O alumnado que acoda ao instituto en coche particular deberá entrar no centro pola

porta traseira. Por este motivo, os coches deberán aparcar na explanada, entre

o instituto e o pavillón. Non deberán, baixo ningunha circunstancia, ocupar os lugares

reservados para os autobuses nin deterse nas mesmas ou en fronte. O lugar será a

explanada. As aglomeracións, retrasos e situacións de inseguridade teñen que ser

evitadas.

Contamos coa colaboración de todos.

AVISO IMPORTANTE: O alumnado deberá sentar sempre nos mesmos asentos e extremar as medidas de seguranza.

Xurxo Collazo Saavedra.

Director do IES de Mos.

Comezo do curso 2020-21 Aclaración importante ACTUALIZACIÓN: GRUPOS DE ALUMNADO.

Actualización: grupos de alumnado curso 20-21:

Premer no link para acceder ás listaxes de cada nivel:

1º BACH

2º BACH

A data de inicio do curso é o luns  28 de setembro.

Nos días das presentacións, o alumnado abandonará o instituto ao rematar as mesmas ás 12h30'.

Saúdos

IES de Mos

Horario das presentacións do alumnado do IES de Mos

Cumprindo as instrucións da Consellaría de Educación, Universidade e Formación Profesional, publícase o horario das presentacións do alumnado.

As presentacións comezarán ás 11h e rematarán ás 12h30'.

Os autobuses estarán operativos

Mércores, 23 de setembro:

1º de Bacharelato.

2º da ESO.

1º de ESO

Atención; os pais, nais e titores legais dos alumnos e alumnas de 1º de ESO están convocados a unha reunión a celebrar no IES de Mos co seguinte HORARIO:

Grupos A,B e C: ás 17h do mércores 23 de setembro.

Grupos D,E e F : ás 18h do mércores 23 de setembro.

Antes do mércores publicaranse as listaxes dos grupos para  que todos saiban cal é o seu.

Xoves, 24 de setembro:

3º da ESO.

2º de Bacharelato.

Venres, 25 de setembro:

4º da ESO.

AVISO IMPORTANTE:

Todo o alumnado deberá utilizar adecuadamente a máscara de protección, deberá extremar as precaucións e cumprir estritamente o protocolo sanitario vixente.

En todo momento, o alumnado deberá atender os requerimentos dos profesores e profesoras así como o do persoal non docente.

Moitas grazas.

Xurxo Collazo Saavedra.