BENVIDA

Votación Consello Escolar 2016 Pais/Nais

Realizaranse o luns 28 de novembro entre as 16:15 e as 18:30 horas no IES de Mos.

Moitas grazas.

Calendario curso 2016-2017

Calendario curso 2016-2017 do EDL

Acceso ao calendario de acción titorial 2016-2017. EDL, NormalizaMOS

LISTAXES DEFINITIVOS DE FONDOLIBROS (1º E 3º DA ESO)

LISTAXES DEFINITIVOS DE FONDOLIBROS: ADMITIDOS* E EXCLUIDOS.

O 22 de setembro os departamentos comezaron a entrega de libros correspondentes ao Fondo.

*Na listaxe definitiva xerada pola Xunta e publicada nesta páxina non se inclúen necesariamente todos os libros que o alumno vai recibir, polo tanto, é prioritario que non merquen aínda os libros que non aparecen na adxudicación sen consultar previamente na conxersería o número de libros complementarios correspondentes.

As persoas da listaxe que non teñen asignado ningún que se poñan en contacto co centro para verficar se teñen asignados libros complementarios.

CHEQUE DE AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS ALUMNOS DE SETEMBRO

OS ALUMNOS QUE VAIAN CURSAR 2º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO E QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PODEN RECOLLELOS CHEQUES NA SECRETARÍA DO CENTRO DENDE HOXE (15 DE SETEMBRO).

OS ALUMNOS QUE VAIAN A CURSAR 4º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PODERÁN RECOLLELOS CHEQUES NA SECRETARÍA DO CENTRO A PARTIR DO VENRES 16 DE SETEMBRO.

Lembrámoslles aos representantes legais dos alumnos de 4º que repitan no curso 2016-17 que teñen un prazo extraordinario de un mes dende a formalización da matrícula para solicitar a axuda de libros e material segundo recolle a Orde do 27 de abril de 2016 (DOG 16 de maio).

OS ALUMNOS QUE VAIAN A CURSAR 3º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PARA MATERIAL PODERÁN RECOLLELOS A PARTIR DE HOXE 19 DE SETEMBRO NA SECRETARÍA DO CENTRO.

COMEZO DE CURSO 2016-2017: HORARIO

XOVES 15 DE SETEMBRO

12:00H. PRESENTACIÓN DE 1º E 2º DE ESO

VENRES 16 DE SETEMBRO

12:00H. PRESENTACIÓN DE 3º E 4º DE ESO E BACAHRELATO

HABERÁ SERVIZO DE AUTOBUSES. MEDIA HORA ANTES DO INICIO DEBERÁN ESPERAR NA PARADA QUE LLES CORRESPONDA. A DURACIÓN DA PRESENTACIÓN É DE 1 HORA APROXIMADAMENTE.

LISTAXE DE ADMITIDOS NO BACHARELATO DE ARTES PARA O CURSO 2016-17

Listaxe de admitidos no bacharelato de artes para o curso 2016-17 no adxunto.

BACHARELATO DE ARTES

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria aprobou a implantación do bacharelato na modalidade de Artes no IES de Mos desde o curso 2016/17.

A Orde pola que se autoriza aparece publicada no DOG do 9 de agosto de 2016:

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

As persoas interesadas en cursar estas ensinanzas deben presentar a súa solicitude na secretaría do IES de Mos desde o 10 ao 24 de agosto, ambos inclusive, en horario de 9 a 12 horas.