BENVIDA

FONDO SOLIDARIO: AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019/2020

O PRAZO PARA A PRESENTACIÓN REMATA O 22 DE XUÑO

TODA A INFORMACIÓN ESTÁ RECOLLIDA NO DOGA 20 DE MAIO DE 2019 - ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

ENLACE AO DOGA DO 20 DE MAIO DE 2019

APLICACIÓN INFORMÁTICA "FONDO LIBROS"

PORTAL EDUCATIVO

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS E EXCLUIDOS CURSO 2019/20

PERIODO DE RECLAMACIÓN: Poderase interpoñer recurso de alzada contra estas listaxes ante a persoa titular da xefatura territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

LISTAXES

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2019/20

PRAZO DE RECLAMACIÓN: DO 24 AO 30 DE ABRIL DE 2019 (ÁMBOLOS DOUS INCLUSIVE)

LISTAXES

COMUNICACIÓN AOS PAIS

A dirección e os titores do IES de Mos convocan aos pais/nais/titores legais a unha reunión o vindeiro luns día 8 de abril ás 18:30 h para tratar diversos temas que afectan a toda a Comunidade Educativa.

Se algún titor non pode asistir á reunión, avisará aos seus alumn@s.

Atentamente,

A dirección do IES de Mos

HOMENAXE Á PROFESORA VICTORIA ÁLVAREZ RUIZ DE OJEDA

O IES de Mos comprácese en invitar a todos os membros da comunidade educativa ao acto en homenaxe a nosa querida compañeira a profesora Victoria Álvarez Ruiz de Ojeda, falecida o pasado mes de setembro.

Será o próximo Luns 8 de abril de 2019, ás 16:30 no Multiusos de Mos.

INVITACIÓN

Actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019

INFORMACIÓN NO DOG MÉRCORES 20 DE FEBREIRO DE 2019 (VER DOCUMENTO ADXUNTO)

ORDE do 4 de febreiro de 2019 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

ORDE

INFORMACIÓN PAIS/NAIS

DURANTE A SEMANA DO 11 AO 15 DE FEBREIRO AS CLASES DESENVOLVERANSE CON TOTAL NORMALIDADE EN TODOS OS CURSOS.

A EXCURSIÓN A ANDORRA NON INTERFIRE NA ACTIVIDADE ACADÉMICA DO NOSO CENTRO.

INFORMACIÓN SOBRE RESERVAS DE PRAZAS E SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2019-2020

PODEN ATOPAR TODA A INFORMACIÓN NO DOXUMENTO ADXUNTO