BENVIDA

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS 2019-20

Para acceder á listaxe prema aquí.

O alumnado que recibe seis ou máis libros ten dereito ao vale de material

A entrega dos cheques do fondo libros xerados en setembro realizarase a partir do mércores 18 de setembro

IMPORTANTE: para recoller o cheque do fondo libros é preciso que veña a persoa que o solicitou. Se o solicitante non puidese acudir, o seu representante  debe traer unha autorización do solicitante e a fotocopia do DNI do solicitante. Nesta ligazón pode obter o modelo de autorización.

HORARIO DE INICIO DE CURSO

HORARIO LUNS 16 DE SETEMBRO

· 12:00h: PRESENTACIÓN 1º ESO (SALÓN DE ACTOS)

· 12:30h: PRESENTACIÓN 2ºESO, 3ºESO, 4ºESO (AULAS RESPECTIVAS)

· 13:00h: SAÍDA DOS AUTOBUSES

· 13:00h: PRESENTACIÓN 1ºBACH, 2º BACH (AULAS RESPECTIVAS)

EXAMES DE MATERIAS CON CONTINUIDADE PARA O ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO QUE CAMBIA DE MODALIDADE OU NON CURSOU A CORRESPONDENTE MATERIA DE 1º DE BACHARELATO

MARTES 10 SETEMBRO

MÉRCORES 11 SETEMBRO

10:00 Debuxo Técnico I

Aula debuxo

10:00 Latín I

Aula Humanidades

11:30 Debuxo Artístico I

Aula debuxo

10:00 : Análise Musical I

Aula de Música

11:30 Cultura Audiovisual I

Aula de Música

DATAS DE MATRÍCULA DE SETEMBRO

Imagen de ken19991210 en Pixabay

A MATRÍCULA DE SETEMBRO SERÁ:

- XOVES 5 DE SETEMBRO: 1º, 2º e 3º ESO

- VENRES 6 DE SETEMBRO: 4º ESO E BACHARELATO

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20

No seguinte arquivo adxunto pódense consultar os libros de texto para o curso 2019/20

NOTA ACLARATORIA:

LIBRO 2º BACHARELATO DE BIOLOXÍA: LIBRO DE CONSULTA. PODERÁ UTILIZARSE A EDICIÓN NOVA OU A ANTERIOR.

O LIBRO E CADERNO DE EXERCICIOS DE FRANCÉS PARA 1º DE ESO PODEN MERCARSE XA POIS SERÁN OS QUE APARECEN NA LISTAXE.

OS LIBROS DE FRANCÉS PARA BACHARELATO NON DEBEN MERCARSE.

Alumnado matriculado en 1º de ESO admitido na sección bilingüe (curso 19-20)

abc

Para acceder á listaxe de alumnado de 1º de ESO admitido para a sección bilingüe, premer AQUÍ.

* O alumnado seleccionado pode renunciar á  praza asignada na sección bilingüe ata o 9 de setembro na secretaría do centro. De existir prazas vacantes, activaríase unha listaxe de espera na que figura o alumnado solicitante de praza na sección bilingüe non seleccionado.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019/20

books

INFORMACIÓN IMPORTANTE:

- Só hai dous días de reclamacións: 12 e 15 de xullo.

- As listas definitivas non sairán ata o 13 de setembro.

- O alumnado que teña materias para setembro deberá entregar os libros pendentes os días dos exames.

- Datas de recollida do vale de material dos/as alumnos/as que aprobaron todo en xuño e lles asignaron un mínimo de 6 libros: desde o 17 de xullo ata o 31 de xullo (se non poden vir nestas datas, poden recollelos en setembro).

-  Para o alumnado con materias pendentes deberán esperar á publicación da lista definitiva en setembro.

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL EXCLUÍDOS

INSTRUCCIÓNS E EXAMES DE SETEMBRO

NOS SEGUINTES DOCUMENTOS PODEN CONSULTAR AS INSTRUCCIÓNS E OS EXAMES DA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO.

INSTRUCCIÓNS (INCLÚE DATAS DE MATRÍCULA)

EXAMES

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

LIBROS DE TEXTO

O ALUMNADO DAS SECCIÓNS BILINGÜES DE 1º e 3º ESO NON TEÑEN QUE MERCAR LIBRO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA.