BENVIDA

Charla USC para pais/nais do alumnado de 4º ESO, 1º Bach e 2º Bach

Benqueridos pais e nais do alumnado de 4º ESO, 1º Bach. e 2º Bach.,

Este ano as charlas de orientación que tradicionalmente se ofertaban principalmente á etapa de 2º Bach. abranguerán tamén a 4º ESO e 1º Bach.

Como novidade informarvos que o día 30 de xaneiro haberá dúas charlas impartidas pola Universidade de Santiago de Compostela. A primeira delas en horario lectivo á que acudirán os vosos fillos, a segunda delas estará dirixida aos pais e nais interesados en vir e impartirase a partir das 18:15 da tarde no Multiusos do Concello de Mos. Consideramos que é unha grande posibilidade para que as familias coñezades de primeira man parte da oferta educativa do Sistema Universitario Galego e poidades consultar e resolver dúbidas.

Esperamos que sexa do voso interese e que poidades participar desta oportunidade. Para poder organizalo mellor solicitamos que se estades interesados en asistir entreguedes a circular distribuida aos voso fillos/as co nome do pai/nai interesado, o nome do seu fillo/a e o curso a poder ser como data tope o 20 de xaneiro venres.

Moitas grazas.

Saúdos e ata pronto.

A Dirección do Ies de Mos

Boas festas!!!

Mércores 21 de decembro

O día 21 de decembro mércores o horario será o seguinte:

• Chegada dos buses e entrega de notas polos titores/as ás 11:30h. (o alumnado deberá estar media hora antes na parada correspondente)
  •  Panxoliñas de Nadal entre as 12:00h e as 12:15h na entrada do IES (Dep. Música).
  •  Saída dos buses ás 12:30h.

Un saúdo e felices festas

Votación Consello Escolar 2016 Pais/Nais

Realizaranse o luns 28 de novembro entre as 16:15 e as 18:30 horas no IES de Mos.

Moitas grazas.

Calendario curso 2016-2017

Calendario curso 2016-2017 do EDL

Acceso ao calendario de acción titorial 2016-2017. EDL, NormalizaMOS

LISTAXES DEFINITIVOS DE FONDOLIBROS (1º E 3º DA ESO)

LISTAXES DEFINITIVOS DE FONDOLIBROS: ADMITIDOS* E EXCLUIDOS.

O 22 de setembro os departamentos comezaron a entrega de libros correspondentes ao Fondo.

*Na listaxe definitiva xerada pola Xunta e publicada nesta páxina non se inclúen necesariamente todos os libros que o alumno vai recibir, polo tanto, é prioritario que non merquen aínda os libros que non aparecen na adxudicación sen consultar previamente na conxersería o número de libros complementarios correspondentes.

As persoas da listaxe que non teñen asignado ningún que se poñan en contacto co centro para verficar se teñen asignados libros complementarios.

CHEQUE DE AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS ALUMNOS DE SETEMBRO

OS ALUMNOS QUE VAIAN CURSAR 2º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO E QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PODEN RECOLLELOS CHEQUES NA SECRETARÍA DO CENTRO DENDE HOXE (15 DE SETEMBRO).

OS ALUMNOS QUE VAIAN A CURSAR 4º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PODERÁN RECOLLELOS CHEQUES NA SECRETARÍA DO CENTRO A PARTIR DO VENRES 16 DE SETEMBRO.

Lembrámoslles aos representantes legais dos alumnos de 4º que repitan no curso 2016-17 que teñen un prazo extraordinario de un mes dende a formalización da matrícula para solicitar a axuda de libros e material segundo recolle a Orde do 27 de abril de 2016 (DOG 16 de maio).

OS ALUMNOS QUE VAIAN A CURSAR 3º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PARA MATERIAL PODERÁN RECOLLELOS A PARTIR DE HOXE 19 DE SETEMBRO NA SECRETARÍA DO CENTRO.