BENVIDA

Convocatoria Fondo Solidario Libros de Texto

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Anexo.

Valencia 2017: viaxe de 4º ESO

Aquí deixamos un enlace para que podades desfrutar coa memoria da viaxe a Valencia.

E alén das nosas fronteiras imos facendo patria:

Campamentos de Verán da Xunta de Galicia

Campamentos de Verán 2017

A Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, oferta a programación de actividades da Campaña de Verán 2017.

Visita a Soutomaior dos alumnos de 1º e 2º ESO

Os alumnos de 1º e 2º da ESO visitaron nestes días o Castelo de Soutomaior e os seus fermosos xardíns.

Saída do alumnado do IES de Mos a Madrid

O alumnado do IES de Mos visitou Madrid entre o 17 e o 19 de marzo. A Bolsa, o Museo do Prado,...moitas cousas por ver.  Aí van unhas fotos:

Información sobre Orientación Bacharelato: cadernillo descargable

Deixamos aquí un cadernillo elaborado polo orientador do centro no que poderán resolver dúbidas sobre a etapa de Bacharelato.

Caderno

Saúdos

Aviso sobre o bus municipal do Concello

SERVIZO DE BUS MUNICIPAL DO CONCELLO DE MOS

O mércores 5 de abril comeza a funcionar a tarxeta metropolitana no Concello. A partir de ese día, o servizo de transporte municipal queda integrado nel, polo que é necesario que os usuarios do transporte teñan a tarxeta, tanto para as viaxes dentro do Concello como para facer os transbordos a Vigo ou Porriño.

Os menores de 19 anos deben facer a tarxeta XENTE NOVA, coa cal poden realizar as viaxes de maneira gratuíta. A tarxeta teñen que solicitala nas oficinas de Abanca de Puxeiros ou da Rúa Ramón González, en Porriño. Deben solicitala a través de este enlace http://solicitudonline.abanca.com/Tarjetas/gl/txn e logo acudir co DNI. Para os menores de 18 anos, terá que acudir o representante legal que deberá acudir a oficina bancaria co DNI do/a menor solicitante, e levar ademais o seu DNI e libro de familia.

A tarxeta terá que ter unha primeira recarga, e posteriormente, seranlle reembolsados as viaxes cada 15 días, cun máximo de 60 viaxes. Para iso deberán meter a tarxeta nun caixeiro e a recarga farase automática.

Páxina informativa sobre a tarxeta na que se pode consultar máis información http://tmg.xunta.gal/xente-nova-que-e

Saída de 4º da ESO ao IES de Teis e ao CIFP Manuel Antonio

O alumnado de 4º da ESO visitou nestes días o IES de Teis e o CIFP Manuel Antonio, onde lles mostraron a ampla oferta de ciclos formativos que teñen. Unha visita moi instructiva que abriu as posibilidades de elección dos nosos alumnos e alumnas. Moitas grazas!!!

Saída de 1º Bach ao Museo Liste e a Bouzas: Asociación de Embarcacións Tradicionais

O pasado 17 de febreiro os alumnos de 1º Bach foron de saída a Vigo, onde visitaron o Museo Liste e o peirao de Bouzas. Unha saída moi ben aproveitada!!