BENVIDA

Inicio do curso: distribución do alumnado para entrar no centro

AVISO IMPORTANTE

Para facilitar a entrada do alumnado o próximo mércores, os cursos distribuiranse como segue:

A- Alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO: deberán acceder ao centro pola porta traseira.

B- Alumnado de 4º de ESO e de 1º e 2º de Bacharelato: deberán acceder ao centro pola porta dianteira.

Teñan presente que o tráfico pode complicarse; presten especial atención para evitar calquera accidente. O centro está en pleno proceso de substitución da cuberta e hai moita maquinaria e material distribuído polas instalacións no exterior.

Manteñan as medidas de seguranza sanitaria e colaboren en todo momento para que o inicio do curso se desenvolva con normalidade.

Temos solicitada a presenza da  Policía local para facilitar as entradas e saídas do centro.

Moitas grazas

AVISO IMPORTANTE!!!

AVISO IMPORTANTE

As actividades lectivas iniciaranse ás 10:15  o mérsores 15 de setembro para todos os niveis educativos.

Hora de saída, o mércores 15 de setembro: 12:45

A partir do día 16 de setembro, o horario do centro será o do curso pasado.

ATENCIÓN:

Luns e mércores: hora de entrada, 08:25

hora de saída: 14:45

Resto dos días:     hora de entrada: 08:30

hora de saída: 14:10

AVISOS:

O alumnado de 1º de ESO poderá acudir acompañado dun adulto en todo momento.

Protocolo sanitario: lembramos que as normas anti COVID seguen vixentes.

Moitas grazas.

Benvidos ao IES de Mos neste curso 21-22!!!

Matrícula de setembro

As  notas publicaranse por ABALAR:

1º Bacharelato o día 2 de setembro ás 21:00

ESO o día 3 de setembro ás 19:00

As posibles reclamacións:

1º Bacharelato venres 3  e luns 6 de setembro de 10:00 a 13:00

ESO  luns 6 e martes 7 de setembro de 10:00 a 13:00

Para matricularse:

2º Bacharelato a data de matrícula será o día 3 de setembro de 10:00 a 13:00

ESO a data de matrícula será o día 6 de setembro:

- 09:00 a 10:00 1º Bacharelato

- 10:00 a 11:00 3º ESO

- 11:00 a 12:00 4º ESO

- 12:00 a 13:00 1º e 2º ESO

transporte escolar para bacharelato

O transporte escolar  para bacharelato da Xunta dependerá das vacantes que haxa nas liñas despois de meter ao alumnado da ESO.

Pero, o Concello creará unha liña de autobús. Haberá que cubrir a solicitude e entragala no IES (a Azucena) que llas fará chegar ao Concello de Mos.

As liñas que hai vixentes son as da documentación adxunta, pero se houbese algunha outra parada poderá solicitarse e entrará en estudo.

Moitas grazas e Feliz curso 21-22!!

A nosa gañadora: Elisa Posada González

No certame para elixir a máscara oficial de La Vuelta a gañadora foi a nosa alumna Elisa Posada González:

Axuda material escolar

Dende hoxe estarán publicadas no interior do IES de Mos (na entrada principal) as listaxes cos vales de material escolar concedidos pola xunta.

Lembrade que os rapaces que  teñan materias para setembro (e teñan libros) saen rexeitados por ese motivo e ata setembro non  se resolverá.

Os vales  para a axuda do material escolar poderán recollerse na conserxería dende o día 12 de xullo ata o día 28 de xullo en horario de 10:00 ata ás 13:00

Se a persoa solicitante non pode vir recoller o vale, pode delegar noutra persoa pero esa persoa terá que: ser maior de idade, traer unha autorización da persoa solicitante e  a fotocopia do DNI do solicitante.

Un saúdo

Listaxe libros de texto para o curso 21-22

Ver listaxe de libros de texto  para o curso 21-22 aquí

Sobre o libro de cultura clásica de 4º da ESO, haberá que esperar a setembro para que o profesor  indique se hai que mercalo ou non. (Sentimos as molestias)