BENVIDA

Saída de 4º da ESO ao IES de Teis e ao CIFP Manuel Antonio

O alumnado de 4º da ESO visitou nestes días o IES de Teis e o CIFP Manuel Antonio, onde lles mostraron a ampla oferta de ciclos formativos que teñen. Unha visita moi instructiva que abriu as posibilidades de elección dos nosos alumnos e alumnas. Moitas grazas!!!

Saída de 1º Bach ao Museo Liste e a Bouzas: Asociación de Embarcacións Tradicionais

O pasado 17 de febreiro os alumnos de 1º Bach foron de saída a Vigo, onde visitaron o Museo Liste e o peirao de Bouzas. Unha saída moi ben aproveitada!!

Visita do alumnado de 2º Bach. ao Campus de Pontevedra da UVIGO

Os nosos alumnos disfrutaron esta semana dunha visita guiada polo Campus de Pontevedra. Facultade de Belas Artes, Fisioterapia, Escola de Enxeñaría Forestal, Facultade de CC. Sociais e da Comunicación, Facultade de CC. da Educación e do Deporte,...Moi recomendables.

NOVOS TELÉFONOS DO CENTRO

NOVOS TELÉFONOS DO IES DE MOS

TELÉFONOS:886 120 544/ 886 120 545

FAX: 886 120 546

Moitas grazas

Charla USC para pais/nais do alumnado de 4º ESO, 1º Bach e 2º Bach

O día 30 de xaneiro os pais e nais do alumnado de 4º ESO, 1º Bach e 2º Bach asistiron á charla dada pola Universidade de Santiago de Compostela sobre a súa oferta no Multiusos do Concello de Mos.

Moitas grazas aos asistentes, á ponente e ao orientador.

A Dirección do Ies de Mos

Visita dos alumnos de 1º Bach ás Xornadas de Orientación Universitaria da UVIGO

Os nosos alumnos e alumnas de 1º Bach estiveron o xoves 26 de xaneiro na XORNADA DE ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA DA UVIGO.

Mércores 21 de decembro

O día 21 de decembro mércores o horario será o seguinte:

• Chegada dos buses e entrega de notas polos titores/as ás 11:30h. (o alumnado deberá estar media hora antes na parada correspondente)
  •  Panxoliñas de Nadal entre as 12:00h e as 12:15h na entrada do IES (Dep. Música).
  •  Saída dos buses ás 12:30h.

Un saúdo e felices festas