ANPA

NOVA HORARIO

Hoxe, no IES de Mos, estamos de celebración , tras o traballo conxunto de toda a Comunidade Educativa , Concello de Mos e outros organismo, conseguiuse o que tanto precisábamos para poñer en marcha este curso tan complicado.

Temos confirmación oficial da modificación do horario, con xornada ampliada luns e mércores e así non ter que ir os luns pola tarde o que implica menos viaxes en autobús e desprazamentos dos nosos fillos e fillas, menos riscos de contaxio.

O NOVO HORARIO:

MARTES, XOVES E VENRES: 08:30 – 14:10

LUNS E MÉRCORES: 08:30 – 15:00

Tamén se nos concederon os docentes necesarios para un axeitado funcionamento do centro.

Dende a ANPA damos as grazas a todos os que colaboraron nestas solicitudes e en especial a GRANDÍSIMA LABOR DO EQUIPO DIRECTIVO.

COMEZO DO CURSO 2020-2021

Como xa teredes escoitado, lido,.... houbo cambios nas datas de incorporación do alumnado dos IES. A día de hoxe:

Día 23, mércores:  1º e 2º da ESO e 1º de bacharelato.

Día 24, xoves: 3º da ESO e 2º de bacharelato.

Día 25, venres: 4º da ESO.

De tódolos xeitos debemos estar moi atentos ao que vaia acontecendo nesta semana, como xa sabemos os cargos en educación teñen cambiado e pode que  volten  modificar as datas. O que nos transmiten é un non saber, un non poder facer, pois as modificacións nos protocolos son constantes. O que impide aos centros ter unha axeitada organización, nesta situación tan complicada.

Por outra banda, temos que estar moi pendentes da páxina WEB do noso IES, xa que é onde se van publicitando as nosas particularidades.

A día de hoxe o IES de MOS non está dotado de eses mestres, que tanto se teñen publicitado, que veñen para incorporarse ás plantillas no caso de desdobre por problemas de espazo ou de ratio e que tan necesarios son, tamén, para poder cumprir os protocolos de entrada e saída do centro.

É un comezo de curso moi complicado, polo que debemos ter paciencia e entender que dende o centro o único que se busca e velar pola saúde dos nosos fillos e fillas, polo que necesitan todo o noso apoio e comprensión.

Por favor, dende a ANPA, pedimos as familias responsabilidade, non só dentro do IES senon tamén no noso tempo de ocio, pois neste momento calquera acción non axeitada pode afectar a moita, moita xente e todos os esforzos non valerían de nada. Combatimos contra un inimigo ao que non vemos e pode que coas nosas imprudencias o  transportemos a xunto desas persoas que tanto queremos, apreciamos, valoramos; principalmente aos nosos maiores e non sabemos como van respostar ante á enfermidade; polo que debemos aplicar  as medidas de seguridade en todo momento: estudo, traballo lecer,....

RESPONSABILIDADE POR TI E POLOS TEUS

ABALARMÓBIL

Por si ainda non o tes lembra que na reunión  que tivemos o 9 de xullo co equipo directivo solicitarónnos ás FAMILIAS:

QUE INSTALEMOS A APLICACIÓN  “ABALARMÓBIL”,

É o xeito máis rápido e doado de ter a información dende o minuto en que se publica, sin necesidade de estar nós pendentes, pois cada vez que hai unha nova nos chega un aviso; logo, SÍ, é responsabilidade nosa lela e levar a práctica o que se nos solicita como persoas implicadas. Neste caso concreto que estamos a vivir, intentar garantir a saúde dos nosos fillos e fillas e a de todas as persoas coas que se relacionan ao longo do día, familiares, compañeiros e compañeiras.

Aquí pódese descargar:

FOLLA DE INSCRICIÓN

IES DE MOS

REUNIÓN 9 XULLO, DIRECCIÓN - ANPA - CONCELLO

Dada a importancia da situación que estamos a vivir e a implicación do equipo directivo do IES, hoxe fomos convocados a unha reunión, xunto ao persoal do Concello, para transmitirnos a súa preocupación de cara a afrontar o vindeiro curso, 2020-2021, e  intentar propoñer unhas pautas de actuación.

Pois setembro está aí e en Galicia  non se dispón de ningún protocolo de actuación da “nova normalidade” no ámbito educativo.

Sí, destacar que nos lembraron, que en condicións normais, o IES está a levar unha tarefa maxistral, pois conta con 6 mestr@s menos dos que lle corresponden por lei, para garantir unha atención axeitada das nosas fillas e fillos;  entón cómo  se pode plantexar a división de agrupamentos si xa o persoal era insuficiente.

Todos  xuntos,  como Comunidade Educativa, debemos loitar polos dereitos  que nos corresponden en beneficio do noso alumnado e solicitar o que nos pertence, queremos un ensino público con persoal capacitado e con tempo para demostrar a súa valía.

E algo que se nos solicita ás FAMILIAS, dende xa, para poder  estar informados do que vai sucedendo ao longo do verán, qué medidas se van propoñendo, que coñezamos como se vai prantexar o novo curso,…. é:

QUE INSTALEMOS A APLICACIÓN  “ABALARMÓBIL”

COÑECE O IES DE MOS

DENDE A ANPA INVITÁMOSTE A COÑECER UNHAS PINCELADAS DO NOSO IES E DA NOSA TAREFA COMO MEMBROS DESTA COMUNIDADE EDUCATIVA DA QUE TAN ORGULLOSOS NOS SENTIMOS DE FORMAR PARTE.

ANIMÁMOSTE A PARTICIPAR NESTA EXPERIENCIA.