VISITA AO NOSO INSTITUTO E CHARLA DE PROFESORADO MOZAMBIQUEÑO PARA O ALUMNADO DE LINGUA PORTUGUESA DE 2º DE ESO.

Hoxe, 19 de xaneiro, visitaron o noso instituto, e deron unha charla, dous profesores mozambiqueños, para o alumnado de Lingua Portuguesa de 2º de ESO. Estes profesores da Escola de xesuítas de Mozambique, relacionada co Colexio Santa María do Mar da Couña (vinculado aos xesuítas), Simiao Francisco e Amilton Bito, falaron cos alumnos de 2º de ESO de Lingua Protuguesa para contarlles como é a súa escola en Mozambique, que proxectos teñen en relación co colexio coruñés anteriormente mencionado, como é a educación en Mozambique e sobre diferentes aspectos da cultura mozambiqueña.

Aquí tedes un video elaborado pola profesora de Lingua Portuguesa Ana Isabel Martínez Fernández que resume a experiencia.