CHARLAS DO PROGRAMA "A PONTE" DA USC (UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA) PARA O ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO.

Ao longo dpo primeiro e segundo trimestres do curso tiveron lugar no Salón de Actos ou nas aulas do noso instituto ddiferentes charlas formativas e informativas do programa "A Ponte" da USC para o alumnado de 2º de Bacharelato e, nalgúns casos, tamén para alumnado de 1º de Bacharelato.

AS charlas foron as seguintes: "TALLER E CHARLA D3MOBILE: ESCANEADO 3D DE OBXECTOS REAIS CO MÓBIL/TÁBLET DOS ESCOLARES" con Juan Pedro Ortiz Sanz de ponente; "Enxeñaría civil máis aló da construción" con Carlos Núñez Temes de ponente; "Planifica o teu futuro. Como algunhas ferramentas da planificación estratéxica nos poden axudar na toma de decisións persoais" con Andrés Cernadas Ramos de ponente; "Economía azul para o futuro das zonas costeiras" con María de los Ángeles Piñeiro Antelo e María José Piñeira Mantiñán como ponentes; e "Dixitalización do agro galego" con Javier José Cancela Barrio como ponente.