ACTIVIDADE “Construíndo Moléculas e Compostos Químicos, o Laboratorio na aula de Química”

ACTIVIDADE “Construíndo Moléculas e

Compostos Químicos, o Laboratorio na aula

de Química”.

A actividade "Construíndo Moléculas e Compostos" consiste na formación de moléculas e compostos mediante o agrupamento de átomos de diferentes elementos químicos. Estes átomos represéntanse de forma esférica mediante a plastilina, e os escarvadentes, que unen devanditos átomos, representan as ligazóns químicas entre os átomos dos elementos. Os/ as alumnos/ as aprenderon que non se poden formar enlaces/ unións entre átomos de calquera forma, e que cada elemento químico posúe unha capacidade de combinación diferente con outros átomos doutros elementos químicos.

Con esta actividade introducimos o concepto abstracto de molécula en Química, xa que a materia viva (en concreto o ser humano) está formada de moléculas como a auga ou de macromoléculas como o ADN que se atopa no núcleo das nosas células eucariotas. Tamén o osíxeno que respiramos (diosíxeno) constitúe unha substancia molecular simple.

Esta práctica de laboratorio foi realizada nas aulas do IES Monte das Moas, cumprindo as normas sanitarias do protocolo covid-19, por todo o alumnado de 3º E.S.O. (grupos A, B, C e D) na materia de Física e Química, acompañados/as polo seu profesor José Carlos Areán Buján.