EXPOSICIÓN, NO ESPAZO EXPOSITIVO DO CENTRO, DE TRABALLOS DIVERSOS DA SEGUNDA AVALIACIÓN DE ALUMNADO DE 1º/2º/3º DE ESO DE LINGUA E LITERATURA GALEGA E INGLÉS.

EXPOSICIÓN, NO ESPAZO EXPOSITIVO DO CENTRO, DE TRABALLOS DIVERSOS (LECTURAS E OUTROS) DA SEGUNDA AVALIACIÓN DE ALUMNADO DE 1º/2º/3º DE ESO DE LINGUA E LITERATURA GALEGA E INGLÉS.

Coordinada a mostra pola pofesora do Departamento de Lingua e Literatura Galega, Xulia Martínez Pedreira, amosáronse, no Espazo Expositivo do IES Monte das Moas, diferentes traballos realizados no segundo trimestre do curso (baseados nas lecturas da avaliación e noutras actividades) de alumnado de grupos dos tres primeiros cursos de Secundaria das materias de Lingua e Literatura Galega e Inglés.