Plan 12-13

Plan de formación 2012-2014

Neste arquivo tedes as modificacións que tiveron que ser levadas a cabo, para que o plan fose aprobado.

Na CCP deste mércores presentamos o plan, e for favor, temos que empezar a montar os grupos de traballo.

Mirade con calma todas as opcións e apuntádevos na que máis vos goste. Podedes apuntarvos en varias.

Dan horas  e recoñecemento de actividade innovadora. Poñédevos en contacto comigo, Almudena García

Plan de formacion. Bo comezo.

EMPEZAMOS CUNHA FORMA NOVA DE RECIBIR AO NOSO ALUMNADO.SAÍMOS NA PRENSA.

AQUÍ TEDES A PÁXINA:

Proxecto do Plan de formación enviado a Santiago

Prezados compañeiros: aquí tedes o arquivo do proxecto que enviamos hoxe a Santiago. podemos facer adaptacións, modificacións...etc.

Plan de formación 2012-2014.

Aquí tedes a información sobre este proxecto. Subo os arquivos. Por favor, ide comentando o proxecto e o que vos parece. Grazas.