Convocatoria bolsas alumnado con NEAE

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

·         Modalidades:
Axudas e subsidios para alumnado con necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastornos graves de conduta.
Axudas para programas complementarios, para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociada a altas capacidades.

·         Destinatarios:
Alumnado escolarizado en centros educativos que acredite a necesidade específica de recibir apoio educativo e reúnan os seguintes requisitos:
Xerais: acreditar a necesidade específica de apoio educativo, de acordo co requirido nas bases da convocatoria para distintas situacións e tipos de axuda a conceder.
Económicos.

·         Dotación: A contía a conceder terá distintos compoñentes, en función dos requisitos e circunstancias do solicitante.

·         Prazo de presentación: Até o  30 de setembro de 2014

Máis información: