MAKE IT OPEN

Varios Departamentos do IES Ramón Menéndez Pidal, en colaboración cos Museos Científicos Coruñeses @mc2coruna , traballaron todo este curso no proyecto Make It Open, unha iniciativa financiada por la Comisión Europea que busca introducir a filosofía 'maker' nas aulas.
Traballouse o tópico "O son" transversalmente en distintas materias.
O proxecto presentouse na STEM Discovery Campaign 23, convocada por Scientix, e recibiu o premio na categoría "Influencers", que recolleu o 17 de xuño a profesora Elena Bascuas no Future Classroom Lab en Bruxelas, representando aos Museos Científicos Coruñeses e como froito da estreita colaboración entre ambos.
Agradecementos especiais aos alumnos de 2° de Bacharelato Ernesto Otero Martínez e Víctor García Gómez, que dedicaron xenerosamente as súas poucas horas libres para axudar a confeccionar un taller de Física do Son.
Infinitas grazas ao alumnado de 2° da ESO, que participaron activamente en dito taller e difundieron as ideas aprendidas nos colexios CEIP Curros Enríquez, CEIP Víctor López Seoane e o Día da Ciencia na Rúa.
E grazas a todo o profesorado e alumnado que, ademais do xa mencionado, participaron dun modo ou doutro no proxecto.
Sen todos vós non tería sido posible recibir un premio tan importante como o concedido por Scientix.