TRINITY

COMPROMISO PARTICIPACIÓN PROBAS DE CERTIFICACIÓN INGLÉS CURSO 2022/23

INFORMACIÓN DAS PROBAS:

- Exame escrito:  15 de febreiro de 16h a 18h.

Hora de presentación: 15h.

Imprescindible presentar a folla de citación e o DNI. A folla de citación entregarase persoalmente a cada alumno/a uns días antes do exame, en reunión grupal.

- Exame oral: días 28 de febreiro e 1 de marzo.

Cada alumno/a ten unha hora de exame, e deberá estar presente media hora antes. As horas de cada persoa están expostas no taboleiro situado no corredor de biblioteca, ao lado de Conserxería.

Imprescindible: folla de citación, DNI, usb do documento word no que virá o guion do TOPIC a presentar.

Na proba haberá que copiar e pegar ese texto na folla de CHAT  da plataforma ZOOM.

NORMATIVA PARA O EXAME ESCRITO (READING&WRITING) VER VÍDEO

- Materiais permitidos, procedemento de entrada, conduta e comportamento durante a proba...

- Non prestar atención nin ás horas indicadas nin ás referencias de "outros centros educativos".

VÍDEO SOBRE REALIZACIÓN EXAMES SPEAKING/LISTENING: lembrar traer o pendrive co guion do TOPIC e copialo no chat de Zoom

GUÍAS SOBRE A ORGANIZACIÓN DAS DIFERENTES PROBAS

INFORMACIÓN EN DOCUMENTOS ADXUNTOS:

Documento PDF con ligazóns: información, exemplos, modelos, etc. da proba proporcionado por Trinity.

Documento WORD (Topic Alumnos VC) que cada alumno/a ten que traer nun USB o día do exame oral (17 de decembro a partir das 16h, segundo horario)

PRÁCTICAS PARA OS DIFERENTES NIVEIS (B1, B2, C1) (FACER CLICK)

LINKS PARA PREPARAR AS PROBAS (B1, B2, C1)

Anexos Enlaces Preparación Exámenes.pdf98.12 KB