Resultado de imagen de logo fse en galego     

Castro López, María Josefa

ESTA INFORMACIÓNE ESTÁ TAMÉN DISPOÑIBLE NA AULA VIRTUAL
 
Semana do 20 ao 24 de abril
 

2 ESO A, B, C


 


TEMA 5


 


PARA TODO O ALUMNADO, REPASO


 


1) Lecto-escritura: páxina 97, exercicio 8 (por escrito).


2) Oral: páxina 97, exercicio 13 (realizase en audio).


 


PARA QUEN TEÑA QUE RECUPERAR ALGÚN TRIMESTRE


 


Páxina 86, exercicio 8.


REFORZO: PARA ALUMNADO QUE QUEIRA REPASAR MÁIS OU QUE PRECISE REFORZAR.


Páxina 80: das liñas 1 á 5, indicar os pronomes tónicos e átonos (por escrito).


 


ALUMNADO EXENTO: reler a páxina 78 e contestar as preguntas de "Escoita ou le e contesta" (por escrito).


 


Prazo e correo: ata o luns 27 de abril (incluído) a titoria4@gmail.com


 


 


3 ESO A, B


 


PARA TODO O ALUMANDO


Comprensión e expresión oral: Repaso das cantigas: a partir da visualización do vídeo, na rede, Lingua de reis, lingua dun pobo, a primeira parte, a1/3 realizarase un audio en que se fale das cantigas e se explique: qué eran, tipos, autores e intérpretes, a importancia da lírica medieval galego-portuguesa (para isto podes axudarte de todo o visto na aula e no libro).A duración do audio será de 1 minuto (aproximadamente).


 


PARA ALUMNADO QUE TEÑA A MATERIA SUSPENSA E REFORZO (quen precise e/ou queira ampliar)


Visualización dese mesmo vídeo de Lingua de reis… e explicará por escrito a diferenza entre os distintos tipos de cantigas, pode servir en esquema (e axudarse do visto na aula e no libro).


 


ALUMNADO EXENTO


Reler a páxina 116 e escribir un breve texto (5-10 liñas aproximadamente) en que trate algún costume do seu país de procedencia.


 


Prazo: ata luns 27 de abril (incluído) a titoria4@gmail.com.


 


 

Semana do 14 ao 17 de abril
 
Actividades de 2 da ESO A, B e C: Tema 5
 
Repaso de literatura, pronomes e verbos. 
 
Repasa a literatura da páxina 90, que xa vimos e traballamos e logo realiza a seguinte actividade da páxina 92:
 
1)O  texto 2, de Eu son Balbino, de Neira Vilas pásao a terceira persoa, na voz narradora, é dicir, comeza "Eu son Balbino" pois o paso a terceira persoa sería "Él é Balbino".
 
2) Depois subliña os pronomes e pon nun círculo os verbos.
 
Fíxate no que acontece ao converter e así, á vez de repasar a voz narradora, repasamos os pronomes e os verbos.
 
Prazo de entrega: ata luns 20 de abril, ao correo titoria4@gmail.com.
Calquera dúbida, lembrade preguntar neste mesmo correo: titoria4@gmail.com.
 
En 3 A e B da ESO : Tema 5
 
Repaso de gramática e análise de textos
 
1) Repasa o tema dos determinantes das páxinas 128 á 130 e realiza a actividade 3 da páxina 130.
 
3) Repasa o visto na páxina 122 e realiza o cómic proposto na páxina 139.
 
Prazo de entrega:
ata luns 20 de abril, ao correo titoria4@gmail.com.
Calquera dúbida, lembrade preguntar neste mesmo correo: titoria4@gmail.com.
 
 
Semana do 30 de marzo ao 3 de abril
 
Actividades de 2 da ESO A, B e C: Tema 9
 

Envío as tarefas da semana do 30 de marzo ao 3 de abril de 2020. Especifícoas por sesión de aula.

 

Primeira sesión:

- Páxina 158 e 159, ler a canción da páxina 158 e realizar s s actividades 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 e 10 da páxina 159, por escrito.

 

Segunda sesión:

-Realiza un audio para contestar as seguintes preguntas da páxina 159: 11, 12, 13; e da páxina 160 as actividades 14, 15, 16 e 17.

- Páxina 161, por escrito, 1, 2, 3 e 4.

 

Terceira sesión:

- Realiza un esquema das páxinas 162 e 163.

- Realiza as actividades das páxinas 162 e 163, por escrito,: 1, 2, 3 e 4.

Se sobra tempo podedes facer a 18 e 19 da páxina 160.

Prazo de entrega: ata venres 3 de abril de 2020 a titoria4@gmail.com.

Está pensada a ir para seguir unha orde semellante á da aula presencial, en todo caso, se non dá tempo nos 40 minutos da hora da aula, podes aproveitar cando teña tempo, sen atafegarse.

 
En 3 A e B da ESO 
 

Esta semana comezamos co Tema 9.

As actividades van especificadas de forma individual, para as 3 sesións de clase da semana e son:

Primeira sesión: 

-Lectura das páxinas 222, 223 e 224.

- Realizar esquema da 224.

- Realizar as actividades da páxina 225: 1, 2, 3, 4, 5 e 17, todos por escrito.

 

Segunda sesión:

- Inventa un texto argumentativo.

Fai un guión dese texto por escrito.

- Logo expón nun AUDIO os argumentos de forma enumerada.

- O tema deste texto é: A COMIDA SAUDABLE e o positivo que ten seguir os seus parámetros.

- Realizar as actividades das páxinas 226: 1 e 4. . Realizaranse en audio.

 

Terceira sesión:

- Realizar as actividades 2, 3, 4 e 6 da páxina 226.

- Ler a páxina 227. Realizar a actividade 2.

- Da páxina 228: 3, 4 e 8.

-Ler a páxina 229 e realizar a actividade 2.

Prazo de entrega: durante toda a semana, ata venres 3de abril de 2020.

Se segues o horario das clases semanais, seguro que che axuda a facer un mellor seguimento. É ideal seguir a orde para ter unha visión de conxunto de cada apartado.


 
As actividades enviáronse nestas dúas semanas, desde o 13 de marzo, por Abalar e pola Aula Virtual, máis por se alguén ten complicacións engádense á páxina web.
 
Semana do 16 de marzo
 
En 2 A, B e C da ESO
 
1) Realización dun poema a través dunha colaxe, co material que o alumnado teña na casa.  Ler a páxina 152 e realizar a actividade 1 da páxina 153.
 
2) Actividades da páxina:
Da 141, as actividades 1 e 2.
 
 
En 3 A e B da ESO
 
1) Lectura e realización de actividades das páxinas 188 e 189. 
 
2) Proponse ir adiantando a ler o libro de lectura obrigatoria da terceira avaliación de Castelao.
 
3) As persoas que non tiñan realizada a actividade completa do libro de lectura da segunda avaliación poden entregalo a través dun vídeo.
 
Prazo de entrega para o traballo da semana do 16 de marzo para todos os grupos: ata o 23 de marzo, ao correo electrónico: titoria4@gmail.com.
 
 
Semana do 23 de marzo
 
Para conmemorar o Día da Poesía
 
Todos os grupos
 
Comezamos a semana realizando un poema visual relacionado co tema A ESPERANZA; QUEDA NACASA; PÓDESE. Consiste na realización dun poema e acompañalo dun debuxo relacionado co tema.
 
 
2 A, B e C da ESO
 

As actividades de segundo da ESO, A, B e C, desta semana, ademais do poema visual (un poema acompañado dun debuxo relacionado co tema) son: 

1) Da páxina 126, os exercicios 1, 2, 3, 4 e 5. Imos coa ortografía esta semana e así evitamos erros cando escribamos.

Se sobra tempo pódese realizar o exercicio 5 facendo un debuxo e indicando a palabra que se corresponda con cada un, é dicir, representar esas palabras resultantes a través dun debuxo, indicando a palabra axeitada enriba de cada debuxo.

 

3 A e B da ESO
 

Actividade dun poema visual , recordar que é un poema cun debuxo relacionado co tema, como o que fixeramos en primeiro da ESO relacionado con outros temas; o tema neste caso é a esperanza ou lema semellante como: queda na casa, ou pódese. Esta foi a tarefa primeira desta semana.

Agora imos coas seguintes:

Vocabulario das páxinas 198 e 199, realizar as actividades: 2, 3, 4 (realiza un debuxo e sitúa a palabra no seu lugar), 5, 6, 7 e 8.

Da páxina 200 facer a lectura da teoría e realizar as actividades: 1, 2 e 3.

 

Prazo  de entrega desta semana (23 de marzo) para todos os grupos

O prazo de entrega é ata o luns, día 30 de marzo, ao correo titoria4@gmail.com.

Últimos Artigos

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer