IES LUÍS SEOANE

Atopámonos aquí

Visualizar o mapa ampliado

CONVOCATORIA AXUDA FONDO LIBROS

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2018 (este incluído).

AVISO URXENTE PROBAS ABAU

O alumnado que obtivese o título de Bacherelato no curso 2015-2016 que non se presentase ou non superase a PAU-2016 nalgunha das súas convocatorias deberá matricularse obrigatoriamente da proba de avaliación de Bacharelato para o acceso á Universidade e, de ser o caso, da Parte Voluntaria da dita proba.

DOC14

DOC15

PREMIOS RECIBIDOS

PREMIO CIDADE DE PONTEVEDRA 2015

O NOSO CENTRO RESULTOU GAÑADOR DO PREMIO

NORABOA A TODAS E TODOS.

PREMIO NACIONAL CONVIVENCIA ESCOLAR 2016

Unha vez máis o traballo da comunidade educativa do noso centro é recoñecido a nivel estatal. As actividades que levamos a cabo desde 1997 como escola asociada á UNESCO fixeron posible ese recoñecemento.

Parabéns a nais, pais, persoal non docente, profesorado e sobre todo a ese alumnado que ano tras ano nos permite traballar innovando nunha educación integral.

ENLACES DE PRENSA

CLUB DE DEBATE 2017

O noso centro resultou gañador do segundo premio no certame comarcal e SEGUNDO NA FINAL GALEGA