IES LUÍS SEOANE

ies.luis.seoane@edu.xunta.es

Atopámonos Aquí

MOBILIDADES DE PERSOAL 2019

MOBILIDADES DE PERSOAL (Profesores de FP Básica, Ciclos Medios e Superiores)

CONVOCATORIA 2019

PROCESO DE SELECCIÓN

Abrése o prazo de presentación de solicitudes para realización de  mobilidades de persoal curso 2019-20.

Prazo de presentación de solicitudes:  15 de Decembro de 2019.

Obxectivos:    Mobilidades de Formación, Docencia e Visitas de Planificación Previa

Criterios de Selección: No impreso de Solicitude.

Duración da Mobilidade: Aprox. 5 días (para executar antes de maio 2021).

Os interesados deben enviar o impreso de solicitude cuberto a: progeuropeos@gmail.com

Asunto: Solicitude de Mobilidade de persoal.

Criterios de Selección en arquivo adxunto

Mobilidades ofertadas:

Relación de Admitidos:

Proposta de Selección:

STEMweek

A Consellería de Educación convoca 200 prazas para alumnado de 3º e 4º de ESO na STEMweek

1º PREMIO NACIONAL DE IGUALDADE

O noso proxecto colaborativo "Obxetivo: Igualdade" acaba de recibir o 1º Premio outorgado a nivel nacional pola Fundación GSD Innovación Educativa.

Parabéns a toda a comunidade educativa.

Ver fallo do xurado                Noticia na prensa                Mais información no noso facebook

Primer Premio Ernestina Otero Sestelo

1º premio  Ernestina Otero Sestelo na categoría de secundaria   (convocatoria 2018 , Concellería de Igualdade do Concello de Pontevedra)

Ao Grupo  “NEOFEM Luis Seoane” do IES Luís Seoane de Monte Porreiro por ser un proxecto  ao prol da igualdade que abrangue diversas actividades realizadas por iniciativa do propio alumnado con proxección tanto na vida do centro como nas redes sociais.

PREMIO ERNESTINA OTERO