IES LUÍS SEOANE

36162 - (Monte Porreiro) Pontevedra
Telf. 986857700

ies.luis.seoane@edu.xunta.es

Mob. 659076853 (non enviar SMS, nin WhatsApp)

Atopámonos Aquí

¡¡¡ MODIFICACIÓN CALENDARIO ESCOLAR !!!

ELIMÍNASE A 3ª AVALIACIÓN NA ESO

A ORDE DE 27 DE DECEMBRO MODIFICA O CALENDARIO ESCOLAR

ACLARACIÓNS Á ORDE DE 27 DE DECEMBRO

Esta regulamentación establece que o alumnado de ESO terá a 3ª avaliación ao mesmo tempo  que a Final. Non haberá, polo tanto, un periodo de recuperacións despois da 3ª avaliación, como houbo o curso pasado, pero o alumnado realizará as recuperacións que se teñan establecidas na Programación de cada materia.

PROCESO RESERVA-ADMISIÓN ESO-BAC 2023-2024

INICIASE O PROCESO PARA RESERVA DE PRAZA DE CENTRO ADSCRITO E ADMISIÓN POR CAMBIO DE CENTRO EDUCATIVO

INFORMACIÓN DO PROCESO

INFORMACIÓN DO PROXECTO EDUCATIVO E OUTROS DOCUMENTOS DE INTERESE

AXUDAS PARA ACREDITACIÓN DO NIVEL LINGÜÍSTICO

Publicada a Resolución definitiva de centros beneficiarios das axudas de acreditación lingüística a centros públicos.

Neste curso a Consellería só concedeu axudas nos niveis 2ºBach e 2º FP.

Estas foron as axudas concedidas pola Consellería de Educación (incluen Inglés e Francés)

CARBALLO DE SANTA MARGARIDA

GRAZAS POR VOTAR POLO CARBALLO DE SANTA MARGARIDA!

Robustus Robur necesita o teu apoio: comparte e difunde, por favor.

O noso IES deseñou un proxecto circular e sostible arredor do carballo de Santa Margarida, xunto coa AC do Sentir do Carballo de Santa Margarida, con múltiples accións e traballo  desde o curso pasado, e tamén no presente. Foi a alumna Melanie Veiga quen lle deu nome: ESCRITA CON ZUME.

A histórica árbore, a quen se refire o Pai Sarmiento xa no século XVIII como “Santa Margarida do Monteporreiro que ten o carballo maiore do Reino”, acaba de ser nomeada como candidata a ÁRBORE DO ANO DE ESPAÑA 2023, competindo con outras oito no ansiado recoñecemento.

Animamos a toda a comunidade educativa a facer posible tal distinción para esta árbore senlleira, votando polo CARBALLO DE SANTA MARGARIDA, antes do 10 de decembro, en:

NOVOS CHEQUES PARA MATERIAL ESCLAR

As familias poderán recoller os novos cheques para material escolar na Conserxería do Centro.

IMPORTANTE:

O VALE DEBE EMPREGARSE PREFERENTEMENTE NA LIBRARÍA/ESTABLECEMENTO ANTES DO 10 DE ABRIL DE 2023

LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-23

ACTUALIZADO 6/09/22

MANTEÑENSE OS LIBROS DE TEXTO DE ANOS ANTERIORES NOS CURSOS PARES.

NOS CURSOS IMPARES OS LIBROS SON OS QUE INDICAMOS NO CADRO SEGUINTE, IREMOS ACTUALIZANDO DEBIDO A QUE ALGÚNS DEPARTAMENTOS ESTÁN PENDENTES DE REVISIÓN COAS EDITORIAIS, XA QUE OS CURRÍCULOS AINDA NON ESTÁN PUBLICADOS NO DOGA.