IES LUÍS SEOANE

NORABOA A TODAS E TODOS.

Premios Cidade de Pontevedra

PREMIO NACIONAL CONVIVENCIA ESCOLAR 2016

Unha vez máis o traballo da comunidade educativa do noso centro é recoñecido a nivel estatal. As actividades que levamos a cabo desde 1997 como escola asociada á UNESCO fixeron posible ese recoñecemento.

Parabéns a nais, pais, persoal non docente, profesorado e sobre todo a ese alumnado que ano tras ano nos permite traballar innovando nunha educación integral.

PRENSA:    PONTEVEDRAVIVA       LA VOZ DE GALICIA

PROBAS DE PENDENTES

FEBREIRO/MARZO   2017      CICLOS          ESO-BACH

HORARIOS DE TITORIAS

CURSO 2016-17

PROBAS LIBRES TÍTULOS EXTINGUIDOS LOXSE

-  Os títulos LOXSE: Secretariado, Xestión comercial e Marketing e  Comercio; extínguense pola implantación das titulacións LOE.

Finalizadas as Probas Libres destes ciclos, o alumnado que só teña pendente a realización da FCT, terá de prazo como máximo ata o seguinte curso académico ao da realización das convocatorias de proba libre, e dicir 2016-2017 ( a FCT debe estar rematada en xuño de 2017).

Para maior información: Orden do 8 de maio de 2015, DOG 19 de maio.

-  Título a extinguir COMERCIO INTERNACIONAL LOXSE.

Orden do 2 de maio de 2016

A solicitude de praza para a primeira proba deberá realizala entre o 5 e o 15 de xullo de 2016, os exames serán na primeira semana de Setembro.

A solicitude de praza para a segunda proba deberá realizala entre o 5 e o 15 de maio de 2017, os exames serán entre o 3 e o 20 de xuño dese ano.

O alumnado que só teña pendente a realización da FCT, terá de prazo como máximo ata o seguinte curso académico ao da realización das convocatorias de proba libre, e dicir 2017-2018 (a FCT debe estar rematada en xuño de 2018).

CALENDARIO EXAMENES                     PROGRAMACIÓN