IES LUÍS SEOANE

Atopámonos aquí

Visualizar o mapa ampliado

CONVOCATORIA AXUDA FONDO LIBROS

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

PROBAS LIBRES CICLOS LOE 2017

• ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

CALENDARIO DE EXAMES

•  COMERCIO E MARKETING

CALENDARIO DE EXAMES

PREMIOS RECIBIDOS

PREMIOS CIDADE DE PONTEVEDRA

O NOSO CENTRO RESULTOU GAÑADOR DO PREMIO

NORABOA A TODAS E TODOS.

PREMIO NACIONAL CONVIVENCIA ESCOLAR 2016

Unha vez máis o traballo da comunidade educativa do noso centro é recoñecido a nivel estatal. As actividades que levamos a cabo desde 1997 como escola asociada á UNESCO fixeron posible ese recoñecemento.

Parabéns a nais, pais, persoal non docente, profesorado e sobre todo a ese alumnado que ano tras ano nos permite traballar innovando nunha educación integral.

ENLACES DE PRENSA

CLUB DE DEBATE 2017

O noso centro resultou gañador do segundo premio no certame comarcal e SEGUNDO NA FINAL GALEGA

PROBAS LIBRES TÍTULOS EXTINGUIDOS LOXSE

OS TÍTULOS LOXSE: SECRETARIADO, XESTIÓN COMERCIAL E MARKETING E  COMERCIO; EXTÍNGUENSE POLA IMPLANTACIÓN DAS TITULACIÓNS LOE.

Finalizadas as Probas Libres destes ciclos, o alumnado que só teña pendente a realización da FCT, terá de prazo como máximo ata o seguinte curso académico ao da realización das convocatorias de proba libre, e dicir 2016-2017 ( a FCT debe estar rematada en xuño de 2017).

Para maior información:

TÍTULO A EXTINGUIR: COMERCIO INTERNACIONAL LOXSE.

A solicitude de praza para a primeira proba deberá realizala entre o 5 e o 15 de xullo de 2016, os exames serán na primeira semana de Setembro.

A solicitude de praza para a segunda proba deberá realizala entre o 5 e o 15 de maio de 2017, os exames serán entre o 3 e o 20 de xuño dese ano.

O alumnado que só teña pendente a realización da FCT, terá de prazo como máximo ata o seguinte curso académico ao da realización das convocatorias de proba libre, e dicir 2017-2018 (a FCT debe estar rematada en xuño de 2018).