DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O luns 8 de marzo hai convocada folga tanto para alumnado como profesorado e persoal non docente. O centro estará aberto, respectaranse os servizo mínimos e, de haber alumando faremos actividades para conmemorar o 8 de marzo, día internacional da muller. Na medida do posible, haberá clase normal

Publicada listaxe de reserva de alumnado procedente de centros adscritos

Publicada no taboleiro interior do centro a listaxe de alumnos admitidos procedentes de centros adscritos.

Todos os que solicitaron reserva resultaron admitidos.

Convocadas as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos

Publicada a Resolución do 3 de febreiro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se convocan as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización (código de procedemento ED540A).

Entroido 2021

Os días 15, 16 e 17 de febreiro son días non lectivos

ESCOLA DE FAMILIAS. FORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

• Que é esto? É formación para as familias do alumnado do colexio de primaria e do IES da Illa de Arousa.

• Quen organiza? A Escola de familias do CEIP Torre Illa

• En que consiste? Unha profesional das Novas Tecnoloxías ofrecerá formación sobre as ventaxas e os inconvintes de que os vosos fillos e fillas empreguen redes sociais, videoxogos online, etc....

• Cando será? o venres 12 de febreiro

• En que horario? comeza ás 18.30 horas

• Onde? Será mediante videochamada, polo que podedes asistir a esta formación dende as vosas casas. Ao longo desta semana compartiremos un enlace a través do cal vos poderedes conectar á videochamada e recibir a formación.

• Canto custa? é gratis

Animádevos a participar é un tema moi importante para todas e todos vos!

Ligazón videochamada clique aquí.   ( https://us02web.zoom.us/j/88411309121)

Datas exames pendentes febreiro

HORA: 18:00

Aula 3

REMATE DA PRIMEIRA AVALIACIÓN

O martes 22 de decembro haberá clase en horario habitual.

Ese día entregaránse os boletíns coas cualificacións as/ os alumnas/os.

Aquelas persoas que non acudan ao centro terán acceso ás cualificacións polo Abalar Móbil a partir das 13:00.

Participación no procedemento do reparto de máscaras

Publicada no DOG do venres 13 de novembro de 2020 a orde que regula o procedemento para o reparto de máscaras entre o alumnado de centros públicos .

(código de procedemento ED330E)

Artigo 2. Alumnado destinatario.

1. O beneficiario da axuda para adquirir material escolar.

2. Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar.

Non terá que presentar a solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda par adquirir material escolar no curso 2020/21.

Artigo 7. Presentación de solicitudes

As solicitudes deberán presentarse presencialmente no centro docente onde estea matriculado o alumno utilizando o formulario normalizado (anexo I)

O prazo para presentar as solicitudes será de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.

PROGRAMA ARCO 2020/21

arcoO IES da Illa de Arousa vai participar durante o curso 2020/21 no programa da Iniciativa ARCO, proxecto cofinanciado polo PO FSE Galicia 2014-2020

Cartel inicitiva ARCO

« Marzo 2021 »