Icono Aula virtual

Guía materias optativas curso 24/25

Achegamos unha pequena guía para elexir a materias do curso que ven con argumentos.

Materias optativas entre as que escoller unha para cursar 3º da ESO

Cultura Clásica Cultura Financiera Educación Dixital Francés Oratoria

Materias optativas entre as que escoller  para cursar 4º da ESO

Materias vinculadas á escolla da opción en matemáticas (escóllense dúas)

Opción

Matematicas A

Dixitalización   FOPP  Tecnoloxía

Opción

Matemáticas B

Biloxía e

Xeoloxía

Economía e

Emprendemento

Física e

Química

Latín

Outras materias optativas (escóllense dúas)

Cultura Clásica Expresión Artística Filosofía Francés

Intelixencia

Artificial

Música Oratoria

Primeiros auxilios 2024

O xoves 21 de marzo, alumnado do ciclo superior de acondicionamento físico do CIPF de Fontecarmoa visitou o centro para impartir talleres de primeiros auxilios á rapazada do IES da Illa de Arousa.

Tendo en conta a importancia dos coñecementos básicos de primeiros auxilios en caso de emerxencias e que a rápida actuación pode salvar vidas, realizáronse técnicas de RCP básica, a maniobra de Heimlich e a posición lateral de seguridade entre outras.

Álbum: Curso 23_24 -> Primeiros auxilios 2024

Limpeza praias 2024

Como tódolos anos, o departamento de Bioloxía, coa rapazada de 1º ESO,  en colaboración co IGAFA e a asociación BATA organizou a limpeza das praias de Carreirón.

Preme sobre a imaxe para ver a galería.

Álbum: Curso 23_24 -> Limpeza carreirón 2024

Entrevista na radio: Proxecto Neo

Para o programa 404 do Proxecto Neo escolleron entrevistar a unha alumna do noso centro, descubre a quen!

Falou ben e falou ó conto.

Podedes escoita-la entevista completa nesta ligazón.

Ben feito!

Magosto 2023

No noso Magosto houbo xogos tradicionais, pan con chourizo e castañas. Tamén gozamos co Grupo de música e baile tradicional da Asociación Dorna. Moitísimas grazas por amenizarnos a xornada!

Axudas para a adquisición de material escolar

Está publicada no taboleiro do centro a listaxe definitiva coas axudas para a adquisición de material escolar do alumnado do IES da Illa de Arousa correspondente ao curso 23-24.

As personas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave365 ou o certificado dixital.

Sesións de Microbioloxía

O vindeiro martes 23 de novembro e o 14 de decembro, visitan  o noso centro tres profesoras da universidade de Vigo para amosárno-lo invisibel.

Sesións de Microbioloxía

8 de marzo no IES da Illa de Arousa

Homenaxe d@s alumn@s do IES da Illa e Arousa ás  mulleres da Arousa.

8 de marzo no IES da Illa de Arousa