Icono Aula virtual

AVALIACIÓN DIAGNÓSTICA 2º ESO

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.
Pode atopar máis información no seguinte documento dirixido ás familias: información

Repoboación de árbores 2024

O IES da Illa de Arousa, Nito Dios e o Concello da Illa de Arousa organizaron a plantación de árbores na Illa de Arousa co motivo da celebración do día da árbore.

Durante a tarde do xoves 21 de marzo, plantáronse na zona colindante ao campo da Bouza as árbores que se sementaron na horta do IES da Illa de Arousa.

Álbum: Curso 23_24 -> Repoboación de árbores 2024

Primeiros auxilios 2024

O xoves 21 de marzo, alumnado do ciclo superior de acondicionamento físico do CIPF de Fontecarmoa visitou o centro para impartir talleres de primeiros auxilios á rapazada do IES da Illa de Arousa.

Tendo en conta a importancia dos coñecementos básicos de primeiros auxilios en caso de emerxencias e que a rápida actuación pode salvar vidas, realizáronse técnicas de RCP básica, a maniobra de Heimlich e a posición lateral de seguridade entre outras.

Álbum: Curso 23_24 -> Primeiros auxilios 2024

Limpeza praias 2024

Como tódolos anos, o departamento de Bioloxía, coa rapazada de 1º ESO,  en colaboración co IGAFA e a asociación BATA organizou a limpeza das praias de Carreirón.

Preme sobre a imaxe para ver a galería.

Álbum: Curso 23_24 -> Limpeza carreirón 2024

BECAS MEFP ENSINANZAS POSTOBRIGATORIAS

Ábrese o prazo para presentar a solicitude de becas do Ministerio de Educación, Formación  Profesional e Deportes  para ensinanzas postobrigatorias.

Máis información aquí

Prazo : do 19 de marzo ao 10 de maio ( 15:00)

Acreditación competencias dixitais alumnado

Publicouse a resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Máis información

O alumnado matriculado en 4º ESO pode realizar probas específicas para  acreditar as compentencias dixitais de nivel intermedio.

Solicitará a súa inscripción empregando o modelo, os menores de idade deben contar coa autorización das persoas proxenitoras ou das persoas titoras legais.

Data límite inscripción: 15 de marzo Actualizado!!

Entroido no instituto

Entrevista na radio: Proxecto Neo

Para o programa 404 do Proxecto Neo escolleron entrevistar a unha alumna do noso centro, descubre a quen!

Falou ben e falou ó conto.

Podedes escoita-la entevista completa nesta ligazón.

Ben feito!

Magosto 2023

No noso Magosto houbo xogos tradicionais, pan con chourizo e castañas. Tamén gozamos co Grupo de música e baile tradicional da Asociación Dorna. Moitísimas grazas por amenizarnos a xornada!

Axudas para a adquisición de material escolar

Está publicada no taboleiro do centro a listaxe definitiva coas axudas para a adquisición de material escolar do alumnado do IES da Illa de Arousa correspondente ao curso 23-24.

As personas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave365 ou o certificado dixital.