SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA BACHARELATO CURSO 2018/19

Prazo: do 1 ao 20 de marzo, ambos incluídos.

Lugar de presentación: O centro onde se impartan ensinanzas de bacharelato no que queiran solicitar admisión en primeiro lugar.

NOTA: no caso do alumnado que queira solicitar o IES A Basella como primeira opción, o Departamento de Orientación do IES da Illa de Arousa ofrece a posibilidade de que se poida entregar no noso centro a solicitude ata o día 5 de marzo, sendo neste caso o dito departamento o encargado de remitir as solicitudes ó IES A Basella.

Documentación:

anexo II da Orde do 25 de xaneiro de 2017, que se poderá obter no centro ou a través da aplicación informática https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/.Tamén se pode presentar por medio da Sede Electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

- copia do DNI do alumno ou copia do libro de familia acreditativo da súa idade.

Fóra deste período, a solicitude de admisión dirixirase á persoa inspectora correspondente. A lista provisional de admitidos e non admitidos estará disponible antes do 25 de abril. A lista definitiva de admitidos e non admitidos estará disponible antes do 15 de maio.

Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. A infración deste apartado determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

OFERTA DE PRAZAS VACANTES CURSO 2018/2019

Segundo o establecido no  proceso de admisión de alumnado regulado polo Decreto 254/2012, de 13 de decembro (DOG do 26 de decembro) e pola Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo), modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febrero), a oferta de vacantes para o curso 2018/2019 é a seguinte:

Prazas vacantes

RESERVA DE PRAZA 1º ESO PARA O CURSO 2018-19

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA

CURSO 2018/19

Do 1 ao 15 de FEBREIRO

A reserva farase  presentando o anexo I da Orde do 25 de xaneiro de 2017, por calquera dos seguintes medios:

•  Entrega  presencial no centro educativo no que cursa estudos, CEIP Torre-Illa.

A solicitude pode cumprimentarse:

-   de xeito manual, presentando o anexo I

- ou a través da aplicación informática https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado, no                menú “Solicitudes- Solicitudes de reserva- Crear Solicitude de Reserva”)

O prazo máximo de publicación das  listaxes de alumnado admitido é o 28 de febreiro.

Horario de atención ao público. Vacacións de Nadal

dirección: Mª Fe Souto Rego

Horario  de atención ao público

vacacións de  Nadal 2017

Día

22, 26, 27, 28

9:30 a 13:30 h.

29, 2, 3, 4, 5

Chamar ao teléfono de contacto 616288027 co mesmo horario.

As clases comezan o día 9 de xaneiro

Entrega de notas 1ª avaliación

As notas entregaranse aos alumnos  o xoves, día 21, no Instituto, ás 11:15 horas nas aulas de cada curso. Os pais/nais/titores legais teñen acceso a esta información na plataforma Abalar Móbil.

Para calquera dúbida, poden poñerse en contacto connosco.

Festival de Nadal

O vindeiro xoves, 21 de decembro, celebraremos o festival de Nadal.no auditorio da Illa de Arousa. Comezará sobre as 12:30 h. e rematará arredor  das 14:00 h. Este festival está organizado, maioritariamente, polas/os alumna/os de 4º da ESO e 3º B,  e conta coa participación do resto do alumnado. Están convidadas a vir ao auditorio para acompañarnos.

Abalar móbil

Desde o curso 2016/17, vimos empregando no noso centro o abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil desde calquera lugar, de forma cómoda e rápida.  Pódese instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e da acceso ás cualificacións dos seus fillos/as tras cada avaliación, así como ás faltas de asistencia ao longo de todo o curso, podendo incluso xustificalas na propia aplicación. A descarga desta aplicación faise desde Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou desde Play Store (se o sistema operativo é Android).

Para máis información, pódese consultar a seguinte ligazón:

XUNTANZA DE ACOLLIDA. Curso 2017-2018

Con motivo do comezo do novo curso escolar 2017-2018, convocamos aos pais e nais a unha xuntanza que terá lugar o martes, 10 de outubro, neste instituto.

Trataranse temas relativos á organización do curso escolar que serán do seu interese.

A orde de presentación será como segue:

Día

Martes, 10 de outubro

1º e 2º ESO

Martes, 10 de outubro

3º e 4º ESO

Inicio Curso 2017-2018

CURSO ESCOLAR 2017-2018

·As clases comezan o día 15 de setembro      en horario normal, de 9  a 14:30 h.

O transporte funcionará este día, coas paradas habituais.