Horario de atención ao público. Vacacións de Nadal

Horario  de atención ao público

vacacións de  Nadal 2017

Día

22, 26, 27, 28

9:30 a 13:30 h.

29, 2, 3, 4, 5

Chamar ao teléfono de contacto 616288027 co mesmo horario.

As clases comezan o día 9 de xaneiro

Entrega de notas 1ª avaliación

As notas entregaranse aos alumnos  o xoves, día 21, no Instituto, ás 11:15 horas nas aulas de cada curso. Os pais/nais/titores legais teñen acceso a esta información na plataforma Abalar Móbil.

Para calquera dúbida, poden poñerse en contacto connosco.

Festival de Nadal

O vindeiro xoves, 21 de decembro, celebraremos o festival de Nadal.no auditorio da Illa de Arousa. Comezará sobre as 12:30 h. e rematará arredor  das 14:00 h. Este festival está organizado, maioritariamente, polas/os alumna/os de 4º da ESO e 3º B,  e conta coa participación do resto do alumnado. Están convidadas a vir ao auditorio para acompañarnos.

Abalar móbil

Desde o curso 2016/17, vimos empregando no noso centro o abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil desde calquera lugar, de forma cómoda e rápida.  Pódese instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e da acceso ás cualificacións dos seus fillos/as tras cada avaliación, así como ás faltas de asistencia ao longo de todo o curso, podendo incluso xustificalas na propia aplicación. A descarga desta aplicación faise desde Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou desde Play Store (se o sistema operativo é Android).

Para máis información, pódese consultar a seguinte ligazón:

XUNTANZA DE ACOLLIDA. Curso 2017-2018

Con motivo do comezo do novo curso escolar 2017-2018, convocamos aos pais e nais a unha xuntanza que terá lugar o martes, 10 de outubro, neste instituto.

Trataranse temas relativos á organización do curso escolar que serán do seu interese.

A orde de presentación será como segue:

Día

Martes, 10 de outubro

1º e 2º ESO

Martes, 10 de outubro

3º e 4º ESO

Inicio Curso 2017-2018

CURSO ESCOLAR 2017-2018

·As clases comezan o día 15 de setembro      en horario normal, de 9  a 14:30 h.

O transporte funcionará este día, coas paradas habituais.

Datas matrícula extraordinaria setembro curso 2017-18

Picar no adxunto para ver as datas de matrícula

listaxes PROVISIONAIS de alumnado admitido e excluído fondo solidario libros de texto

Consultar as listaxes nos documentos adxuntos

Libros de texto curso 2017/18

Premendo no título, poden consultarse os libros de texto que se empregarán o vindeiro curso.