Proceso de admisión: Publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos

Becas Eurolingua

Eurolingua Venairlanda® lanza a súa 9ª convocatoria de Becas Eurolingua para a realización de Cursos de Inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o verá nun programa de inmersión todo incluído. Constan dun lote global de 20 becas dirixidas a estudantes universitarios, de secundaria, bacharelato ou formación profesional cunha dotación presupuestaria aportada por Eurolingua Venairlanda na súa totalidade.

Consultade en  https://www.becaseurolingua.com/requisitos/  para ter en conta todos os méritos que podedes aportar.

Macrolimpeza no Carreirón

Este martes o alumnado de 1º e 4º da ESO do instituto colaborou na macrolimpeza que se levou a cabo no Parque Natural de Carreirón en colaboración coa asociación BATA e o IGaFA.

Deixámosvos os enlaces ás noticias publicadas en La Voz de Galicia (con imaxes da recollida) e o Faro de Vigo.

O IES da Illa de Arousa en contra da guerra

O pasado xoves 24, cando se cumpría un mes do comezo da guerra, fixemos un minuto de silencio xunto co IES Faro das Lúas e o IES A Basella, para manifestar mostrar o noso apoio ás vítimas deste conflito.

Moitas grazas ao IES Faro das Lúas pola coordinación e a realización do vídeo a IES A Basella pola publicación do mesmo.

Aberto o prazo para solicitar bolsas para estudos non universitarios

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2022-2023

Prazo de presentación de solicitudes:

Do 1 de marzo ao 21 de marzo de 2022.

Horario: de 9.00h a 12.00h e de 12.30h a 14.30h.

AVISO: Publicada no taboleiro do centro a listaxe de alumnado admitido procedente centro adscrito.Todas as solicitudes de reserva de prazas deste alumnado resultaron admitidas.

Informe sobre o uso do galego do alumnado do IES da Illa de Arousa

Clicar na portada para ler o estudo

Informe sobre o uso do galego do alumnado do IES da Illa de Arousa presenta unha análise da realidade sociolingüística dos adolescentes da Illa de Arousa, baseada nos resultados de 190 enquisas realizadas no instituto en novembro de 2020.

Trátase do estudo de usos lingüísticos máis completo realizado ata a data no IES Illa de Arousa e permitirá axeitar o deseño das actividades de dinamización lingüística ás principais necesidades da poboación escolar.

Estudo elaborado por Helena Domínguez (Coordinadora do Equipo de Dinamización da Lingua Galega do instituto).

Información Covid-19

Recibimos a seguinte información da Consellería:

As persoas da comunidade educativa que sexan caso confirmado deberán permanecer 7 días en illamento. Pasado este tempo, e sempre que non tivera síntomas durante cando menos os 3 últimos días, poderá incorporarse ao centro, mantendo unha vixilancia activa sobre a aparición de posibles síntomas ata completar polo menos 10 días desde o inicio do illamento.

Se non poden contactar co seu médico, poderán comunicar o resultado positivo do autotest cubrindo o cuestionario da seguinte ligazón:

Reserva de prazas en centro de adscrición

Acceso ao trámite e documentación: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

« Maio 2022 »
LunMarMérXovVenSábDom