Materias pendentes: probas parciais de febreiro

LUNS 6
: 16:00-17:00
FÍSICA E QUÍMICA (AULA 1)

TECNOLOXÍA (AULA 2)

17:00- 18:00     MATEMÁTICAS (AULA 1)

MARTES 7: 18:15-19:00  INGLÉS  ( AULA 1)

MÉRCORES 8: 16:00-17:00  PLÁSTICA  (AULA 1)

Solicitude reserva de praza bacharelato curso 2017-18

Lembramos que o día 1 de febreiro iníciase o proceso de admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de Bacharelato.

O prazo para as solicitudes de reserva de praza no IES A Basella, Vilanova de Arousa, é do 1 ao 15 de febreiro, ambos incluídos.

O alumnado que pretenda continuar os estudos de bacharelato no IES A Basella, aos efectos de reservar praza, deberá presentar o formulario normalizado entre os días 1 e 6 de febreiro no Departamento de Orientación do IES Illa de Arousa.

Resultados eleccións Consello Escolar

Nas eleccións levadas a cabo o pasado martes 29 de novembro, resultaron elixidos os seguintes respresentantes dos distintos sectores do Consello Escolar:

Recollida para o Banco de alimentos

Candidatos Eleccións Consello Escolar

A continuación, pódense consultar as candidaturas para a renovación parcial do Consello Escolar nos distintos sectores. Lémbrase que o día da votación será o martes 29 de novembro.

Eleccións Consello Escolar

Durante o mes de novembro de 2016 terá lugar unha renovación parcial do Consello Escolar do IES da Illa de Arousa. A continuación poden consultarse as datas máis importantes do proceso de eleccións.

Libros de texto curso 2016/17

Premendo no título, poden consultarse os libros de texto que se empregarán o vindeiro curso.