VIVE LA CHANDELEUR!

La fête de la Chandeleur est l’occasion de déguster les premières crêpes de l’année et c’est pour ça que Christelle Vilariño, élève de CMPRC 1º nous a livré ses secrets pour ne pas rater ses crêpes et les faire sauter à fin de  s’attirer chance, bonheur et richesse pendant tout le restant de l’année.

O día 2 de febreiro celébrase en Francia a festividade da Chandeleur, tamén chamado o “Día da Crêpe”. A tradición dita que a familia e grupos de amigos reúnense para cociñar “crepes” cunha moeda de ouro na man. Se consegues voltear a “crepe” no aire sen que caia terás sorte todo o ano.

Coa finalidade de participar desta celebración parte do alumnado que cursa francés asistiu a unha clase práctica impartida por Christelle Vilariño Vicente, alumna de 1º curso do ciclo medio de panadería, repostaría e confeitaría.

O alumnado estivo moi atento á preparación da receita, aprendeu o listado de ingredientes e os máis atrevidos cociñaron o seu propio “crepe”.