AUTOAVALIACIÓN FINAL DO PVAD 22-23

Trala reflexión e análise feita do Proxecto de Vida Activa e Deportiva neste curso 22-23 polo coordinador do plan e o equipo docente colaborador, como sinalamos anteriormente, establecemos un nivel moi alto de consecución dos obxectivos definidos. Esta valoración dende un plano xeral ven acadada por :

• Gran participación do alumnado en todas as actividades propostas.
  • Organización de diferentes espazos no centro  para fomentar alta participación, e onde se deu cabida a todo o alumnado con inclusión e equidade , e sen dúbida , todos estes espazos estaban ocupados con dinámicas físico-deportivas definidas tanto nos recreos activos ou mesmo con prácticas de contidos da área de Educación Física.
  • Gran aceptación na introdución de novas modalidades deportivas alternativas os tradicionais deportes de masas , falamos do Colpbol e o Spikeball que tiveron  inmellorable resposta nos recreos activos, sumando a práctica a alumnado con menor adherencia inicial a práctica deportiva.
  • Configuración dende as bases de competición de torneos, que a confección dos grupos e por tanto a participación fose mixta, así como tamén , un estricto cumprimento das normas e aceptación dos niveis de destreza de compañeiros e/ou adversarios , puntuando de forma positiva conductas e comportamentos positivos neste eido.

Na seguinte táboa con indicadores, amosamos a autoavaliación que fixemos do PVAD 22-23

story | by Dr. Radut