Entrega de Premios Cabazas e Nanocontos de Terror

O xoves día 4 durante o segundo recreo, a #Biblioteca acolleu a entrega de premios dos dous concursos convocados no Centro entorno ao Samaín. O alumnado de Lingua Galega de 1 ESO participou na Decoración de Cabazas. Concedéronse tres premios:

Cabaza máis orixinal

Cabaza máis terrorífica

Cabaza máis divertida

Por outro lado, o Equipo da Biblioteca, coa colaboración dos Departamentos de Linguas, retomou o Concurso de Nanocontos, desta volta coa temática do Terror. Tratábase de escribir un relato de non máis de cen palabras en calquera das linguas impartidas no Centro. Logo de dar a coñecer os nomes dxs gañadorzs e finalistas, o alumnado premiado procedeu á lectura dos nanocontos. Dende aquí queremos agradecer a participación, e tamén aproveitamos para animar a toda a comunidade educativa do Centro a  colaborar nas actividades propostas.

Este video dá conta do acontecido na #Biblioteca: