Novo adiamento probas B1

Voilà la lettre du responsable de l'Alliance Française Santiago:

O Ministerio de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia, de acordo co Centro Nacional de Exames dos servizos da Embaixada de Francia en España, confirmaron as novas datas para as probas DELF Scolaire 2020 (calendario en arquivo adxunto).

As seguintes son as opcións que se ofrecen aos candidatos:

- Estes realizarán as probas na nova convocatoria para o mes de outubro. Neste caso, os estudantes non terán que realizar ningún procedemento: a súa reinscrición será automática

- Se un candidato non quere presentarse en outubro e opta á convocatoria para as probas DELF Scolaire de 2021, pode solicitar (antes do 26 de xuño de 2020), a través do correo electrónico delf@afsantiago.es, un cambio de rexistro por dita chamada. Este recibirá unha acreditación válida para o período de matrícula de 2021. Se este alumno decidise inscribirse nun nivel superior, só tería que pagar a diferenza nas taxas de exame.

- Se algún alumno/a, por algún motivo debidamente xustificado, non puidese aparecer en ningunha das chamadas ofertadas, poderá solicitar a devolución dos dereitos de inscrición a través do correo electrónico delf@afsantiago.es

- Os estudantes de 2º de bacharelato, aínda que xa non pertencen á súa escola de referencia, poderán realizar as probas na nova convocatoria de outubro de 2020. Así mesmo, ofrecerase a oportunidade de realizar as diferentes convocatorias de exames DELF Tout Públic (versión para adultos) establecido para o ano 2021 (febreiro, xuño, outubro). Para estes efectos, solicitarán un cambio de rexistro (antes do 26 de setembro) e recibirán a acreditación válida para calquera destas chamadas. Neste caso, só pagarán a diferenza no importe dos dereitos de exame.

Vincent COUNIL   Subdirector Alianza Francesa de Santiago

O calendario definitivo está no arquivo adxunto

calendrier_2020_10_S (2).pdf529.66 KB

story | by Dr. Radut