Día da Paz 2019

Para celebrar o Día da Paz realizamos un mural coas reflexións feitas polo alumnado en galego, castelán, francés e inglés. Ademais, o alumnado do noso club de lectura é o protagonista dunha montaxe audiovisual na que propón libros e películas coas que, de seguro, reflexionaremos. Esperamos que vos guste!!

Ver vídeo

Noetiña decembro 2018

O pasado luns o alumnado de 3º e 4º asistiu na biblioteca á proxección do documental Noetiña. As mulleres e o mar na Costa da Morte, que ten como protagonista a unha das nosas ex-alumnas, Jenifer Suárez Silva. A historia céntrase no seu empeño por seguir os pasos do seu avó e o seu pai no mundo da pesca e os prexuízos cos que se atopa por ser muller. Este documental foi premiado no I Concurso de ideas "Luisa Villalta" de proxectos culturais pola igualdade 2017, convocado pola Deputación da Coruña. Acompañounos a súa directora, Gabriela Amor, coa que o alumnado mantivo un debate tras a proxección.

ObradoiroGALP

O mércores pasado tivo lugar na biblioteca un dos varios obradoiros do GALP (Grupo de Acción Local de Pesca Costa Sostible) programados para o alumnado de 2º da ESO. Nesta ocasión foi María a encargada de levar a cabo un obradoiro-debate moi animado e participativo.

RachemosAsCadeas

Este é o lema co que participamos o venres, xunto cos outros centros educativos do pobo, no acto convocado polo Concello de Fisterra con motivo do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. África, Elisa, Mario e Zaira leron un manifesto e todo o alumnado do centro rachou unha enorme cadea que simbolizaba calquera xeito de violencia contra as mulleres: discriminación, abusos, desigualdade...

Velaquí están as imaxes do acto e unha montaxe audiovisual protagonizada por alumnado do centro que esperemos que nos faga reflexionar.

Ver montaxe audiovisual.

Ver imaxes e reportaxe audiovisual do acto.

Navega con Rumbo 2018

Hoxe, mércores 21 de novembro, visitounos o compañeiro de Navega con Rumbo, Adrián Brañas Castro, para dar unha animadísima charla ao noso alumnado do primeiro ciclo da ESO.

A presentación, entre argumentos e indicacións, pivotou sobre dúas cuestións: a seguridade en rede ou os perigos agochados e como evitalos; e as boas maneiras ou o respecto que como usuarios da rede debemos aos outros cibernautas.

Seguindo esta ligazón a Navega con Rumbo podedes completar información e baixar guías de navegación para nais, pais, estudantes e docentes.

Hoxe celébrase o Día Universal do Neno, data do aniversario da Declaración Universal dos Dereitos do Neno en 1959. Para recordalos, recuperamos un vídeo realizado por algúns membros do club de lectura o curso pasado e, como non podía ser doutro xeito, recomendamos a lectura dun libro: Os dereitos da infancia.

Ver vídeo.

Frederico

O martes 30 de outubro, véspera do Samaín, gozamos de arrepiantes lecturas acompañados por Frederico, o noso alumno máis vello que estivo de visita procedente do máis aló (concretamente do Laboratorio, que está seis salas máis aló da Biblioteca).

Ver imaxes

Ver vídeo