O Día da Biblioteca celébrase cada 24 de outubro dende 1997 por iniciativa da Asociación de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil co obxectivo de concienciar da importancia da lectura e como homenaxe ao labor dos bibliotecarios e bibliotecarias.
E como o celebramos nós? Visitando a Casa do Arco, a Biblioteca Municipal de Fisterra. Alí nos recibiron Teresa, concelleira de Cultura, e Darío, encargado da biblioteca e ex-alumno do noso centro, ao que foi un verdadeiro pracer volver atopar. Faláronnos da historia da Biblioteca Municipal e as súas diferentes localizacións, dos servizos que ofrece (préstamo, ludoteca, mochilas viaxeiras...), actividades que se desenvolven (club de lectura de adultos, presentación de libros, actuación de contacontos...); explicáronnos o sistema de rexistro de fondos, ensináronnos verdadeiras xoias literarias e regaláronnos libros para a nosa biblioteca. Algúns de nós animámonos e aproveitamos a visita para facernos socios e socias. Seguro que a partir de agora a visitaremos con máis frecuencia!! Moitísimas grazas por todo!!

Ver imaxes

Durante as vacacións, no mes de xullo, o blog da editorial Xerais e a páxina da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega publicaron o último traballo realizado polo noso club de lectura Ghuaidelai: o roteiro literario baseado no libro Costa do Solpor. O regreso da Illa do Tesouro, de Xosé Mª Lema Suárez. Moitísimas grazas!

Axenda cultural AELG
Blog Xerais

Dende dirección informamos a todos os membros da comunidade educativa que o LUNS 16 DE SETEMBRO INICIAMOS O CURSO EN HORARIO HABITUAL: MAÑÁN DENDE AS 08:30  Á 14:00 E TARDE DE 16:20 Á 18:00.

Un ano máis e para dar por rematado o curso, o mesmo día de entrega de notas fíxose o acto de clausura no que o protagonismo principal o ten o alumnado de 4º de ESO que remata a súa andaina polo centro. Este ano ademáis para cumprimentalos houbo varias actuacións: o alumnado de 2º cantou a canción “Chea de vida” de Guadi Galego, o de 3º tocou á frauta “Demons” de Imagine Dragons e cantou “Compañeira” de Fuxan os Ventos, unha mestura de 2º e 3º cantaron a obra “Teach me the blues” mostrándonos o aprendido no taller de Blues que realizaron durante o curso e por último un grupiño de profesorado/alumnado interpretaron “Winds of Change” de Scorpions e “Shallow” da banda sonora orixinal da película de “A star is born”. Isto en canto ao musical, claro. Tamén houbo algún que outro pequeno discurso: a directora do centro, a delegada de 4º Curso e a titora destes. Pero o máis emotivo, sen dúbida, foi o visionado da tradicional montaxe que se realiza do “periplo” do alumnado polo centro coa súa evolución dende infantil ata hoxe e os saúdos dalgún profesorado que lles deu clase. Algunha bágoa escapóusenos. Temos o noso corazonciño.

Algunha foto máis...