E continuamos cos encontros literarios no mes das letras. Esta vez foi con Xosé Mª Lema Suárez, autor de Costa do Solpor. O regreso da Illa do Tesouro, libro lido polo alumnado de 3º e 4º do club de lectura. Xosé Mª ofreceunos unha charla amena, moi completa e perfectamente documentada con fotografías dos principais escenarios da historia narrada no libro, analizando ditos, refráns e exemplos da fala da zona, que é a que teñen os personaxes galegos do libro. Ao final do encontro, o alumnado fixo preguntas, algunhas das cales xa foran xurdindo ao longo das sucesivas reunións do club de lectura. Agasallounos, ademais, con varios libros escritos por el, que pasarán a formar parte dos fondos da nosa biblioteca.
Moitísimas grazas, Xosé María!!

Que pasa na costa

La Voz de Galicia

Dende o 7 ao 31 de maio estará aberto, no IES Fernando Blanco, o prazo para a preinscrición do alumnado interesado en participar nesta oferta educativa que contempla os marcos de referencia europea.
Alumnado ao que se dirixe:

• Alumnado que cursará 3º ESO no vindeiro 2019/20: curso de formación para acadar o nivel A1.
  • Alumnado que cursará 4º ESO ou un Ciclo Medio no curso 2019/20: curso de preparación para as probas de certificación da Escola Oficial de Idiomas.

Queda á vosa disposición o cartel con máis información e o impreso de preinscrición nos seguintes documentos adxuntos:

Publicación das listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente. Ábrese un prazo de 10 días naturais para que os/as solicitantes que así o desexen, formulen reclamacións e, no seu caso, remitan a documentación refirida no estado "14. Requirimentos pendentes", que deberá ser remitida á Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional empregando o modelo de instancia correspondente e xuntando a documentación xustificativa que corresponda.

Estas listaxes, así como as instrucións correspondentes, poderán consultarse na páxina web do programa, a través do seguinte ENLACE.

O mércores 8 de maio asistimos ao espectáculo Zënzar, música e lingua, organizado polo Concello de Fisterra para o alumnado da vila, con motivo da celebración do Día das Letras Galegas a vindeira semana. Primeiro Bocixa, Paco e Laura fixeron un percorrido pola historia da música contemporánea galega cantada en galego, facendo fincapé na presenza e importancia das mulleres nela a través do proxecto Músicas Galegas Ilustradas. A continuación todos os membros da banda de rock Zënzar ofrecéronnos un animado concerto.

Hoxe o alumnado de 3º e 4º, e o do club de lectura de 1º e 2º tivo un encontro coa escritora Andrea Maceiras, facilitado pola editorial Xerais. Tomando como punto de partida un dos contos incluídos en De cando fun serea, a escritora falounos do acoso escolar, tema do seu libro O que sei do silencio, do proceso creativo, e respondeu as preguntas do alumnado (un pouco tímido ao principio) acerca desta e outras das súas obras: Volverás golfiño, lido polos integrantes dun dos grupos do club de lectura no segundo trimestre; Europa Express, Nubes de evolución... E ao final deste agradable encontro, asinou exemplares dos seus libros.

Ver fotos

Este ano no Entroido houbo máis que disfraces. Durante parte da mañá desenvolvéronse obradoiros como Ciencia divertida, a cargo da fundación Mapfre, ou elaboración de cócteles (sen alcol, por suposto) con Carmen; degustamos doces típicos de Entroido (moitas grazas ás reposteiras e reposteiros participantes!!); e, para rematar, asistimos ao desfile de disfraces que participaban no concurso. Os gañadores foron Damián e Óscar, de 1º.

Ver fotos

Día de Rosalía

O día 24 de febreiro cumpríanse 182 anos do nacemento de Rosalía de Castro. Por iso, o venres 22 rendémoslle homenaxe lendo varios dos seus poemas e o manifesto escrito por Ana Romaní. Ademais, quixemos sumarnos á proposta da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega, adaptándoa, co agasallo a todo o alumnado, profesorado e persoal non docente dun poema de Rosalía e unha flor feita por nós.

Ver vídeo

Ver imaxes