Durante as vacacións, no mes de xullo, o blog da editorial Xerais e a páxina da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega publicaron o último traballo realizado polo noso club de lectura Ghuaidelai: o roteiro literario baseado no libro Costa do Solpor. O regreso da Illa do Tesouro, de Xosé Mª Lema Suárez. Moitísimas grazas!

Axenda cultural AELG
Blog Xerais

Dende dirección informamos a todos os membros da comunidade educativa que o LUNS 16 DE SETEMBRO INICIAMOS O CURSO EN HORARIO HABITUAL: MAÑÁN DENDE AS 08:30  Á 14:00 E TARDE DE 16:20 Á 18:00.

Un ano máis e para dar por rematado o curso, o mesmo día de entrega de notas fíxose o acto de clausura no que o protagonismo principal o ten o alumnado de 4º de ESO que remata a súa andaina polo centro. Este ano ademáis para cumprimentalos houbo varias actuacións: o alumnado de 2º cantou a canción “Chea de vida” de Guadi Galego, o de 3º tocou á frauta “Demons” de Imagine Dragons e cantou “Compañeira” de Fuxan os Ventos, unha mestura de 2º e 3º cantaron a obra “Teach me the blues” mostrándonos o aprendido no taller de Blues que realizaron durante o curso e por último un grupiño de profesorado/alumnado interpretaron “Winds of Change” de Scorpions e “Shallow” da banda sonora orixinal da película de “A star is born”. Isto en canto ao musical, claro. Tamén houbo algún que outro pequeno discurso: a directora do centro, a delegada de 4º Curso e a titora destes. Pero o máis emotivo, sen dúbida, foi o visionado da tradicional montaxe que se realiza do “periplo” do alumnado polo centro coa súa evolución dende infantil ata hoxe e os saúdos dalgún profesorado que lles deu clase. Algunha bágoa escapóusenos. Temos o noso corazonciño.

Algunha foto máis...

E para finalizar o curso, publicamos a montaxe realizada co roteiro literario baseado no libro Costa do Solpor. O regreso da Illa do Tesouro de Xosé Mª Lema Suárez, que o alumnado do grupo de 3º e 4º do noso club de lectura realizou en Fisterra, A Ponte do Porto, Camariñas e Camelle. Moitísimas grazas ao seu autor co que compartimos unha tarde moi agradable do mes de maio!!
Esperamos que vos guste o resultado e, dende a biblioteca,... felices vacacións e boas lecturas!!

Ver vídeo