O tempo en Fisterra

El tiempo en Finisterre

Lendo de medo

Frederico

O martes 30 de outubro, véspera do Samaín, gozamos de arrepiantes lecturas acompañados por Frederico, o noso alumno máis vello que estivo de visita procedente do máis aló (concretamente do Laboratorio, que está seis salas máis aló da Biblioteca).

Ver imaxes

Ver vídeo

Di K Non

O martes pasado recibimos na biblioteca unha visita moi especial, organizada polo Departamento de Orientación: un grupo de internos da UTE (Unidade Terapéutica Educativa) do Centro Penitenciario de Teixeiro. Despois de agasallarnos cunha representación teatral, compartiron con nós as súas experiencias nun encontro moi emotivo. Esta iniciativa foi premiada este ano pola Fundación Galega contra o Narcotráfico, dada a súa valiosa labor na prevención de drogodependencias entre os adolescentes. O próximo mércores será o alumnado de 3º e 4º quen os visite en Teixeiro.

Día da Biblioteca

O mércores 24 de outubro celébrase o Día da Biblioteca. E que mellor xeito de sumarnos a esta conmemoración que dando a coñecer a do noso centro? Por iso, unha representación de todos os grupos do noso club de lectura puxo voz a unha guía na que se explica que podemos facer nela, o material que alí se atopa, como está colocado, o funcionamento do servizo de préstamo...

Velaquí o noso traballo!! Esperamos que vos guste!!

Ver vídeo

Xadrez no Fin do Camiño

Hoxe martes, regaláronnos unha xornada de xadrez os amigos do Club Cabo Touriñán de Muxía. Estiveron connosco Santiago Pérez Haz, presidente do club, e o Gran Mestre David Lariño Nieto, varias veces Campión de España en distintas categorías e modalidades, que xogou simultáneas cos nosos estudantes.

Non paga a pena comentar o marcador final: baste sinalar que os nosos rapaces e rapazas xogaron moi ben pero David fixoo aínda moito mellor.

Ver Imaxes

Inicio Curso 2018-2019

INICIO DAS CLASES NO CURSO 2018-2019

• DÍA 17 DE SETEMBRO

Actividades previstas

Chegada do autobús co alumnado

Presentación de cada titor/a co seu grupo e reparto de horarios.

Saída do alumnado no autobús

• DÍA 18 DE SETEMBRO

O alumnado acudirá á clase que lle corresponda segundo o seu horario con bolígrafo e papel.

Entrega de notas e prazo de matrícula setembro 18

A entrega de notas da convocatoria extrraordinaria de setembro farase o XOVES 6  ÁS 11:00.

O período de reclamacións será os días: XOVES 6 DE 11:30 A 13:00 E LUNS 10 DE 10:00 A 13:00 H

Lembrade que o prazo de matrícula está aberto dende o XOVES 6 ATA O DÍA 11  DE SETEMBRO (HORARIO DE 10:00 A 13:00 H)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019

No arquivo adxunto aparece o listado de libros para o vindeiro curso escolar. Recoméndase non mercar ningún ata que empece o curso.

CALENDARIO DOS EXAMENES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO

No arquivo adxunto tedes o calendario dos examenes extraordinarios de setembro.

Fíxadevos  ben pois o alumnado de ciencias sociais veñen en dous días diferentes.

Boas vacacións!

O galego, a miña lingua propia

O luns gozamos na biblioteca da derradeira actividade relacionada coa celebración das Letras Galegas: o espectáculo de música e audiovisual da cantautora de Arzúa M.J. Pérez. Esta actividade, facilitada polo Concello de Fisterra, forma parte da nova campaña de dinamización lingüística lanzada pola Deputación da Coruña, O galego, a miña lingua propia, que tenta promocionar o uso do galego entre a mocidade.

Seguro que despois desta fermosa actuación conta cun feixe máis de seguidores e seguidoras!!