O venres 13 de novembro publicouse no DOG a Orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial en centros públicos e concertados no curso 2020/21.

Nesta Orde estáblecese que o alumnado destinatario será:

1- O que fose beneficiario de axuda para adquirir material escolar no curso 2020/21.

2- O que non fose beneficiario de axuda para adquirir material escolar no curso 2020/21, pero que pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou menor de 6.000 €.

Presentación de solicitudes:

alumnado que fose beneficiario da axuda para a compra de material escolar no curso 2020/21 NON terá que presentar a solicitude.

alumnado que non tivo ou non presentou a solicitude de axuda para a compra de material escolar no curso 2020/21, poderá presentar a solicitude.

A solicitude deberán presentala presencialmente na oficina do instituto, cubrindo os Anexo I e II, que estarán dispoñibles na oficina do instituto e tamén na sede electrónica da Xunta.

Prazo de presentación de solicitudes:

Do 14 ao 27 de novembro de 2020.

Máis información neste enlace.

Anexos neste enlace

Debido á situación sanitaria ocasionada pola COVID-19, este curso temos novas normas na nosa biblioteca. Pero isto non significa que non continuemos a dar o servizo de préstamo, ou que non poidamos usar o espazo da biblioteca e os seus ordenadores... Seguiremos con ilusión, gozando da lectura, coma sempre, pero intentando minimizar os riscos de contaxio, por iso coa fin de manter na medida do posible a continuidade do grupo de pertenza contemplada en todas as actividades do centro, asignouse un día da semana a cada clase para poder utilizar a biblioteca.
No seguinte vídeo o alumnado de 1ºESO pon voz ás normas que, en principio, rexerán o seu uso durante este curso.

Ver vídeo

O Día da Biblioteca celébrase cada 24 de outubro dende 1997 por iniciativa da Asociación de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil co obxectivo de concienciar da importancia da lectura e como homenaxe ao labor dos bibliotecarios e bibliotecarias.

A edición deste ano, baixo o lema "Bibliotecas, sempre ao teu lado" céntrase en destacar o importante papel que xogan as bibliotecas ofrecendo acceso á cultura, ao coñecemento e ao entretemento en calquera lugar e circunstancia, resaltando, tamén, o gran labor que desempeñan as bibliotecas situadas no mundo rural.

Por iso, nós neste día queremos render unha homenaxe á Casa do Arco, a Biblioteca Municipal de Fisterra, onde fomos tan ben recibidos por Teresa e Darío na visita realizada co alumnado de 1ºESO o ano pasado. Grazas!

Ver vídeo

Xa está dispoñible a primeira versión do Plan de adaptación á situación COVID-19 no curso 2020-2021 do IES Fin do Camiño.

Con vontade de servizo público iniciamos o espazo Novidades COVID-19 da nosa web, no que se publicarán as novidades sobre a pandemia que atinxan ao noso centro. Para mellorar a súa difusión serán publicadas simultáneamente na páxina principal pero será nese espazo, Novidades COVID-19, onde permanecerán debidamente agrupadas e ordeadas.

Pódese acceder a Novidades COVID-19 tanto desde o botón localizado na cabeceira de tódalas páxinas da nosa web como mediante o elemento gráfico presente só na páxina principal arriba á dereita.

Dende dirección infórmase  que  esta semana dará comenzo o curso escolar nos días e horas seguintes:

• 1º ESO e 2º ESO: mércores 23 de setembro de 2020 en horario de 8.30 a 14.00 horas
  • 3º ESO: xoves 24 de setembro de 2020 en horario de 8.30 a 14.00 horas
  • 4º ESO: venres 25 de setembro de 2020 en horario de 8.30 a 14.00 horas

Durante todo  o curso  escolar o centro  educativo abrirá  as súas portas coa chegada dos autobuses ás 8.20 horas en horario de mañá e as 16.10 horas en horario  de tarde os luns.  Primeiro accederá ao centro os ususarios/as do transporte e a continuación, as 8.30 horas o resto  do alumnado.

É importante co  alumnado  non acuda con moita antelación ao centro para evitar aglomeracións á entrada, xa que o portal principal  permaneza pechado ata a hora indicada.

Non haberá servizo de cafetería ata novo aviso.

No documento adxunto pódese consultar a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso escolar.

Aviso:

• 1º e 2º da ESO está en Edixgal polo que só teñen que mercar o libro de exercicios de francés.
  • 3º e 4º: Non mercar ningún libro ata que se faga  o reparto de fondo de libros e se fale co profesorado de cada materia.