Información e Novidades

Saída do alumnado de administrativo a Santiago

O alumnado do departamento de administrativo do IES de Rodeira tivo unha xornada cargada de actividades en Santiago.

Visita a Santiago

Parlamento Xove 2017

Un ano máis (e xa van cinco) o IES de Rodeira volveu participar na actividade do Parlamento Xove cun grupo de alumnos de ESO e dous de Bacharelato. A 2ª e a 5ª posición acadadas  na fase preliminar cos equipos de Bacharelato, permítenos loitar pola final, que será o vindeiro 20 e 21 de abril en Santiago: no hotel Peregrino (cuartos de final) e Parlamento de Galicia. Os temas da fase clasificatoria foron sobre se se debería cambiar a idade legal para poder mercar  alcol, na categoría da ESO e sobre se as novatadas constitúen un suposto de acoso, no bacharelato. O tema da final é para todos o mesmo: Deberíamos restrinxir o acceso a internet para aumentar eficazmente a seguridade dos/as adolescentes?

Parlamento Xove 2017

Entroido 2017

Este ano, como non podía ser doutra maneira volvemos celebra o entroido no IES de Rodeira cunha gran participación entre o alumnado e o profesorado. Bótalle unha ollada ao vídeo coas fotos dos disfraces.

"Atlantis. A ciencia do mito" por Emilio Varela

O xornalista e divulgador Emilio Varela deu a coñecer aos estudantes de 2º de Bacharelato do IES de Rodeira o  proxecto titulado "Atlantis. A ciencia do mito", que ben podería chamarse "Unha vida a través dos volcáns", porque a partir destes accidentes naturais diserta sobre o ser humano e a orixe da vida.

Atlantis. Emilio Varela

Charlas sobre ciberviolencia e acoso a muller

A ponente, Arrate Emaldi como ponente do Centro de Información da Muller de Cangas (CIM), deu a coñecer aos estudantes de 1º da ESO do Ies de Rodeira aspectos relacionados coa ciberviolencia, o acoso e a violencia sobre a muller.

Charla ciberviolencia