Información e Novidades

Convocatoria de bolsas Erasmus+ para CM Xestión Administrativa

És alumno do CM Xestión Administrativa? Vaite de Eramus+ co IES de Rodeira.
Convocatoria de bolsas Erasmus+ para alumnado de 1º e recén titulado do Ciclo Medio en Xestión Administrativa. Prácticas na Escola Profissional de Ribeira Grande, Açores e na Escola Sá de Miranda, Braga.

Até o 14 de xuño para entregar a candidatura! Máis info no cartaz.

Devolución dos libros de texto 2018/2019

Se recorda a todo o alumnado que o prazo máximo para a devolución dos libros de texto do curso actual 2018/2019 remata o 21 de xuño de 2019, agás para o alumnado da ESO que teña algunha materia pendente e que poderá quedar co libro ata a realización do exame na convocatoria de setembro.

A data máxima de entrega neste caso será o 06 de setembro de 2019.

Horario Para a Preparación do Selectivo

Os alumnos de Bacharelato que van a realizar o selectivo poden descargar os correspondentes horarios nos seguintes enlaces:

Axudas para adquisición de libros de texto

A dirección do IES de Rodeira

INFORMA

Que co obxecto de solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto, axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar, de acordo co previsto na Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regulan estas axudas (Diario Oficial de Galicia do 20 de maio de 2019), o prazo será do 21 de maio ao 21 de xuño de 2019 na secretaría do centro, onde se poderán recoller os impresos de solicitude.

Cangas, a 21 de maio de 2019.