Información e Novidades

Caderno de Orientación académica para 4º ESO

Acábase de publicar o caderno de orientación académica para o alumnado de 4º de ESO do IES de Rodeira. Podedes descargalo na seguinte ligazón:

Tanto este caderno como o de outros cursos académicos pode ser consultado no blog Rodeira Orienta:

Curso para desempregados no IES de Rodeira

O vindeiro 14 de marzo iníciase o curso Instalación e mantemento de Telefonía e Redes no IES de Rodeira. Está dirixido a persoas de tódalas idades que estean desempregadas. A duración e de 498 horas con prácticas en empresas. A titulación exixida é a ESO ou equivalente. A inscrición faise no INEM. A proba de selección de candidatos será o 28 de febreiro, xoves.

Mais información: http://emprego.ceei.xunta.gal/afd

Relación Definitiva de Adxudicación Erasmus+

Resolución de 29 de xaneiro de 2019 da Comisión de Valoración do Proxecto Erasmus+ KA101-2018 do IES de Rodeira, pola que se publica a relación definitiva de adxudicación de mobilidades Erasmus+ de persoal docente e lista de agarda para a 2ª convocatoria.

Podes descargar o documento nesta ligazón.

Novo Boletín Oficial Xeral do IES de Rodeira 0/2

Logotipo Boinx

O BOINX (Boletín Informativo Xeral) pretende ser voceiro/calendario/taboleiro  trimestral que aspira a interconectar a nosa comunidade educativa de xeito claro, breve e áxil, complementando a web do Instituto. Envíase ao alumnado, profesorado, familias e institucións.

Cartes de voeux francophones

O IES de Rodeira pon en marcha e coordina o seu primeiro proxecto eTwinning: "Cartes de voeux francophones", que involucra a 900 estudantes de 20 centros educativos de 9 países europeos diferentes, na confección e no intercambio de tarxetas de nadal escritas en francés.

Cartes de voeux francophones