Información e Novidades

Horario Para a Preparación do Selectivo

Os alumnos de Bacharelato que van a realizar o selectivo poden descargar os correspondentes horarios nos seguintes enlaces:

Axudas para adquisición de libros de texto

A dirección do IES de Rodeira

INFORMA

Que co obxecto de solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto, axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar, de acordo co previsto na Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regulan estas axudas (Diario Oficial de Galicia do 20 de maio de 2019), o prazo será do 21 de maio ao 21 de xuño de 2019 na secretaría do centro, onde se poderán recoller os impresos de solicitude.

Cangas, a 21 de maio de 2019.

Novo Boletín Oficial Xeral do IES de Rodeira 0/3

Logotipo Boinx

O BOINX (Boletín Informativo Xeral) pretende ser voceiro/calendario/taboleiro  trimestral que aspira a interconectar a nosa comunidade educativa de xeito claro, breve e áxil, complementando a web do Instituto. Envíase ao alumnado, profesorado, familias e institucións.

Adxudicación definitiva das bolsas Erasmus+ de Ciclos Medios para o ano 2019

Xa está publicado o listado coa adxudicación definitiva das bolsas de axuda Erasmus+ para os Ciclos Medios do ano 2019.

Podes descargar o documento neste enlace

Llstado de alumnado seleccionado para as bolsas Erasmus+ de Ciclos Medios 2019

Publicouse o listado do alumnado admitido e suplente para participar na mobilidade de CICLOS MEDIOS dentro do programa Erasmus+

Podes descargar o documento neste enlace