Entrar

IES de Rodeira. Avda. de Ourense, s/n - 36940 CANGAS. +34 986 303 933; ies.rodeira@edu.xunta.gal Matrícula, certificados: secretaria@edu.xunta.gal

Secretaría do IES de Rodeira

Se precisa información sobre matrícula, admisión ou solicitar certificados académicos ou calquera outra cuestión semellante, poden enviar un correo electrónico a secretaria@iesrodeira.gal

2º Bacharelato: notas e ABAU

O alumnado de 2º Bacharelato deberá acudir á entrega de notas o xoves 16 ás 9h e, a continuación, pasar pola secretaría para:

ESA: calendario probas extraordinarias e finais

Achegamos as datas, horas e ubicación das probas extraordinarias e finais da ESA para o 2023-2024.

Resultados do orzamento participativo

Co obxectivo de profundizar na participación da comunidade educativa nas decisións do centro, a comisión económica propuxo ao Consello Escolar, quen o ratificou e aprobou para este 2024, consultar os diferentes sectores as propostas para mantemento e renovación máis interesantes e relevantes para acometer.

Solicitude de bolsas para alumnado NEAE 2024-2025

Desde este luns 30 de abril e até o 13 de setembro estará aberto o

Convocatoria dos premios extraordinarios de bacharelato 2023/24

Xúntase a Orde do 19 de abril de 2024 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2023/24 (código de procede

Resultado do sorteo da saída "Camiño de Santiago"

Celebrouse a día de hoxe, 24 de abril de 2024, o sorteo para outorgar o premio entre o alumnado participante na saída do "Camiño de Santiago", resultando o boleto número 0414.

Parabéns á persoa agraciada! Xa pode pasar por dirección para recoller o premio.

Reclamación ás cualificacións de 2º Bacharelato 23-24

O procedemento para formular reclamacións ás cualificacións finais de 2º de bacharelato vén establecido pola

Visitas a Gadisa e o CTA de Correos en Santiago

O alumnado dos ciclos de Xestión Administrativa e Servizos Administrativos visitou o mércores, 10 de abril, a central de Gadisa en Betanzos e o Centro de Tratamento Automatizado de Correos en Santiago de Compostela.

Probas diagnóstico 2º ESO

O alumnado de 2º ESO realizará os vindeiros 10 e 11 de abril as probas diagnóstico en lingua galega, castelá, inglés e matemáticas. Pode ampliar a información no documento que se achega.