Información e Novidades

En negro contra a violencia. Atrévete a romper coas relacións tóxicas.

O sábado 25 de novembro celebrouse, como cada ano, o Día contra a violencia de xénero. Como educadores/as temos todos e todas un importante labor na tarefa de concienciación do alumnado que o axude a saber detectar unha relación tóxica e saber como saír -ou axudar a saír- dela.

Concentración contra a violencia de xénero

Magosto 2017

O 13 de novembro celebrouse o San Martiño no noso centro cun gran Magosto.

Podes acceder ao álbum completo de fotos.

Magosto 2017

Folga de alumnado o 16 de novembro

A Dirección do IES de Rodeira INFORMA que en reunión extraordinaria da Xunta de Delegadas/os de grupo do día 14 de novembro de 2017, esta decidiu SECUNDAR A CONVOCATORIA DE FOLGA convocada polos sindicatos de estudantes e que terá lugar o día 16 de novembro de 2017, mantendo as convocatorias dos exames programados para ese día.

As arañas invaden o Instituto de Rodeira

Imaxina por un momento que eses pequenos seres que viven no xardín aumentasen por 100 o seu tamaño e entrasen polas nosas fiestras… Este é o punto de partida do concurso creativo do Samaín que o Equipo de dinamización do IES de Rodeira organiza dentro do seu proxecto ATRÉVETE.

Araña xigante

Horario de comezo do curso 2017-18

O próximo venres 15 de setembro dará comezo o novo curso 2017-18. O horario de presentación dos distintos niveis poderase consultar no seguinte arquivo.