Información e Novidades

Charla "Adicións en drogas e alcol en menores, consecuencias legais como nais e pais"

A ANPA do IES de Rodeira organiza unha charla para os pais/nais do alumnado o mércores 25 de abril ás 19:00h na Sala de Usos Múltiples do instituro, baixo o título "Adicións en drogas e alcol en menores, consecuencias legais como nais e pais", impartida pola Garda Civil.

Folga de alumnado o 19 de abril

A Dirección do IES de Rodeira INFORMA que en reunión extraordinaria da Xunta de Delegadas/os de grupo do día 17 de abril de 2018, esta decidiu SECUNDAR A CONVOCATORIA DE FOLGA convocada polas asembleas de estudantes e que terá lugar o día 19 de abril de 2018, mantendo as convocatorias dos exames programados para ese día.

Listaxe provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 2018-19

Publícase a listaxe provisional de alumnado de 1º de Bacharelato admitido para o vindeiro curso 2018-19. A listaxe definitiva publicarase antes do 15 de maio.

O alumnado dos restantes niveis educativos foi admitido.

Xornadas de Laicismo. Cangas 11,12 e 13 de abril

Durante os días 11, 12 e 13 de abril desenvolveranse as Xornadas de Lacismo en Cangas.

Díptico coa información das xornadas.

Cartel xornadas laicismo

Procedemento para a admisión de alumnado en centros públicos para o curso 2018-19

O alumnado que pretenda iniciar estudos no IES de Rodeira, para os efectos de solicitude de admisión, deberá presentar no centro ou a través da aplicación "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550B) que se publica como anexo II desta orde. O prazo de presentación estará comprendido entre os días 1 e 20 de marzo.