Información e Novidades

Probas de acceso de grao medio: mércores 10 de xuño

O alumnado que presentou  as solicitudes no IES de Rodeira, IES María Soliño , IES Johan Carballeira e IES Plurilingüe Paralaia para a realización da proba de acceso a Ciclos Medios, terá que facer o exame o día 10 de xuño de 2020, no IES RODEIRA DE CANGAS.

Horario:

• Ás   9,15 horas: Presentación
  • Das 10,00 ás 13,00 horas: Parte matemática e parte sociolingüística da proba (matemáticas, lingua galega  lingua castelá e ciencias sociais).
  • Das  16,00.  ás  18,00. horas:   Parte cientifico-técnica da proba (ciencias da natureza e tecnoloxía)

Cómpre presentar, para a realización da proba, o documento nacional de identidade (DNI) e a folla da solicitude de inscrición.

Materiais que se poden empregar para a realización das probas:

• Bolígrafos de tinta negra ou azul.

• Na proba de tecnoloxía poderase empregar calculadora que non sexa programable, gráfica ou con capacidade para almacenar nen transmitir datos.

• O ALUMNADO TERA QUE VIR PROVISTO DE MASCARILLA

EXAMES CANCELADOS - Calendario de exames presenciais de 2º de Bacharelato 2020

Os exames presenciais están CANCELADOS por orde da Consellería de Educación

Probas da ABAU no IES de Rodeira

As probas da ABAU ("selectividade / selectivo") para o alumnado de Cangas e, en principio Moaña, terán lugar do 7 ao 9 de xullo no IES de Rodeira.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B)

• Presentación no centro: Presentar a solicitude e o anexo II debidamente cumprimentados e asinados, xunto coa documentación. Estes impresos pódense decargar ou solicitalos no centro.
  • Presentación na sede electrónica da Xunta de Galicia. Procedemento ED330B
  • Prazo: do 20 de maio ata o 19 de xuño

Aviso correción: Na páxina 20568, no punto 2, no segundo parágrafo, onde di: «Cando se presentase declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas no exercicio fiscal 2018, sumaranse a base impoñible xeral (recadro 432)...», debe dicir: «Cando se presentase declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas no exercicio fiscal 2018, sumaranse a base impoñible xeral (recadro 435)...».

Vídeo conmemorativo do día das letras galegas 2020