Información e Novidades

Novo Boletín Oficial Xeral do IES de Rodeira 1/1

Logotipo Boinx

O BOINX (Boletín Informativo Xeral) pretende ser voceiro/calendario/taboleiro  trimestral que aspira a interconectar a nosa comunidade educativa de xeito claro, breve e áxil, complementando a web do Instituto. Envíase ao alumnado, profesorado, familias e institucións.

Reunións coas familias

O próximo martes día 15 e o xoves día 17 de outubro terán lugar as reunións das titoras/titores coas familias do alumnado nas horas que se poden consultar a continuación

Acceso e admisión á FP Básica: Servizos Administrativos

No documento adxunto pódese consultar a listaxe de admitidos no ciclo formativo de FP Básica: Servizos Administrativos.

Listaxe de admitidos

Horario das presentacións do inicio de curso

O próximo luns 16 de setembro serán as presentacións do novo curso escolar co horario que se amosa na seguinte imaxe e que se pode descargar nesta ligazón.