Información e Novidades

Adxudicación definitiva das bolsas Erasmus+ de Ciclos Medios para o ano 2019

Xa está publicado o listado coa adxudicación definitiva das bolsas de axuda Erasmus+ para os Ciclos Medios do ano 2019.

Podes descargar o documento neste enlace

Llstado de alumnado seleccionado para as bolsas Erasmus+ de Ciclos Medios 2019

Publicouse o listado do alumnado admitido e suplente para participar na mobilidade de CICLOS MEDIOS dentro do programa Erasmus+

Podes descargar o documento neste enlace

Caderno de Orientación académica para 4º ESO

Acábase de publicar o caderno de orientación académica para o alumnado de 4º de ESO do IES de Rodeira. Podedes descargalo na seguinte ligazón:

Tanto este caderno como o de outros cursos académicos pode ser consultado no blog Rodeira Orienta:

Curso para desempregados no IES de Rodeira

O vindeiro 14 de marzo iníciase o curso Instalación e mantemento de Telefonía e Redes no IES de Rodeira. Está dirixido a persoas de tódalas idades que estean desempregadas. A duración e de 498 horas con prácticas en empresas. A titulación exixida é a ESO ou equivalente. A inscrición faise no INEM. A proba de selección de candidatos será o 28 de febreiro, xoves.

Mais información: http://emprego.ceei.xunta.gal/afd

Relación Definitiva de Adxudicación Erasmus+

Resolución de 29 de xaneiro de 2019 da Comisión de Valoración do Proxecto Erasmus+ KA101-2018 do IES de Rodeira, pola que se publica a relación definitiva de adxudicación de mobilidades Erasmus+ de persoal docente e lista de agarda para a 2ª convocatoria.

Podes descargar o documento nesta ligazón.