Información e Novidades

Axudas para libros de texto e material escolar

Información sobre a participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Hoxe 22 de maio saiu publicada no DOG a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18

O prazo será do 23 de maio ao 23 de xuño de 2017 na secretaría do centro, onde se poderán recoller os impresos de solicitude.

Xornada memoria histórica - Agostiño Entenza

O mércores 19 de abril celebrouse no IES de Rodeira unha xornada da memoria histórica ca proxección do documental de A. Nores "A liberdade truncada". A continuación houbo unha mesa redonda sobre o tema "A represión no 36" a cargo de Telmo Comesaña, Montse Fajardo e A. Nores.

Tamén houbo un libro forum a cargo da autora Montse Fajardo e sobre o seu libro "Un cesto de mazás".

Certame de poesía improvisada

O Concello de Cangas está organizando un certame de poesía improvisada que se celebrará o próximo 3 de maio no Auditorio Municipal de Cangas.

O pasado 20 de abril, no IES de Rodeira, celebrouse unha sesión teórica, na que os regueifeiro Luís o Caruncho e Pinto de Herbón explicaron o que son as regueifas e a estrutura e melodías das mesmas.

Luís O Caruncho e Pinto de Herbón

Charla de física aplicada

O 22 de marzo o alumnado de bacharelato asistíu a unha charla do profesor de física aplicada da escola de enxeñería minas: José Benito Vázquez Dorrío. "Ondas – frecuencia, lonxitude de onda, cores"

Benito Vázquez durante a charla

Saída do alumnado de administrativo a Santiago

O alumnado do departamento de administrativo do IES de Rodeira tivo unha xornada cargada de actividades en Santiago.

Visita a Santiago