Información e Novidades

Importante: Folga transporte 20/6/2017

Está convocada unha folga xeral de carácter indefinido para os martes e mércores de cada semana no sector do transporte de viaxeiros por estrada.

Esta folga ten incidencia no sector educativo os días 20 e 21 da semana en curso.

Día das Letras Galegas

O 17 de maio, Día das Letras galegas, vén lembrarnos cada ano que os galegos e galegas temos unha lingua propia que nos identifica e nos fai especiais pero tamén que é a nosa responsabilidade mantela viva e transmitila de xeración en xeración para manter este legado que enriquece a diversidade  da cultura universal. De nós depende que o galego poida seguir sendo A CHAVE coa que abrirmos o mundo. O día das Letras dedícase a homes e mulleres que destacaron neste labor. Este ano é CARLOS CASARES e nós celebrámolo con esta pequena homenaxe. Antía e Mateo, de 2º Bach, foron os presentadores.

Grupo 1ESO C

Gala Fin de Curso 2016/17

O 25 de maio celebramos no Auditorio Municipal de Cangas a Gala fin de curso para facer un recoñecemento ao alumnado que remata etapa: 2º BACH e 2º de CICLOS FORMATIVOS. O alumnado presentou a gala e ofreceu actuacións musicais de alto nivel.

Fíxose tamén, un percorrido do paso do alumnado polo IES de Rodeira mediante unha presentación de vídeo e unha recopilación de fotos cos seus mellores momentos. Ao final cada un dos/as alumnos/as subíu ao escenario para recoller un pequeno agasallo.

Presentadores da gala

Encontros de convivencia

Os vindeiros 2 e 3 de xuño terán lugar os V Encontros de centros para unha convivencia positiva.

Este ano teñen lugar en Viana do Bolo. Deste centro foron elexidas tres alumnas de 2º da ESO, que poderán participar nestes encontros, onde poderán asistir a charlas, visitarán entornos naturais da zona e asistirán ás xornadas por unha convivencia positiva.

Alumnas seleccionadas

Finais do Campionato de fútbol sala

O 25 de maio celebráronse as finas de fútbol sala do campionato que tivo lugar ao longo do curso neste instituto. Os partidos disputáronse no Rodeira Arena de Cangas. Os equipos campións foron os seguintes:

• Na categoría da ESO .................................4º ESO A
  • Na categoría de BACHARELATO ...........1º BACH C+D