Información e Novidades

Boletín Oficial Xeral do IES de Rodeira

Logotipo Boinx

O BOINX (Boletín Informativo Xeral) pretende ser voceiro/calendario/taboleiro  trimestral que aspira a interconectar a nosa comunidade educativa de xeito claro, breve e áxil, complementando a web do Instituto. Envíase ao alumnado, profesorado, familias e institucións.

Charla-coloquio sobre o traballo que se desenvolve no Parlamento de Galicia

logo parlamento de galicia

Este Luns 19 de novembro de 2018, ás 17.30

Charla-coloquio sobre o traballo que se desenvolve no Parlamento de Galicia.
Sesión divulgativa organizada pola Presidencia do Parlamento

Aberta a inscrición a bolsas ERASMUS+ 2019

Até o vindeiro 30 de novembro está aberta a inscrición para as solicitudes de bolsas Erasmus no ano 2019.
Cartaz Erasmus+ 2018

O Club dos Deberes

O mércores 24 de outubro, arrancou o Cub dos Deberes para alumnado de 1o, 2o e 3o de ESO. Este alumnado estará apoiado polos/as compañeiras/as de 4o de ESO e 1o BACH.

A actividade realízase na biblioteca do centro, os mércores de 17:00h a 18:30h e está supervisada por docentes.

Avaliacións Iniciais e Calendario do curso 2018/2019

Xa están dispoñibles  o calendario de avaliacións iniciais e o calendario do curso 2018/2019

Preme nos enlaces para a súa descarga