Información e Novidades

Listaxe de libros para o Curso 2018/2019

Xa se pode consultar a listaxe de libros de texto e material didáctico impreso para o vindeiro curso escolar 2018/19.

Axudas para libros de texto e material escolar

Información sobre a participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

O prazo de presentación de solicitudes será do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018 por vía electrónica ou na secretaría do centro, onde se poderá recoller o impreso de solicitude.

Listaxe definitivo de alumnado admitido para o vindeiro curso 2018-19

Publícase a listaxe definitiva de alumnado de 1º de Bacharelato admitido para o vindeiro curso 2018-19.

O alumnado dos restantes niveis educativos foi admitido.

Folga de alumnado o 10 de maio

A Dirección do IES de Rodeira INFORMA que en reunión extraordinaria da Xunta de Delegadas/os de grupo do día 8 de maio de 2018, esta decidiu SECUNDAR A CONVOCATORIA DE FOLGA convocada polo Sindicato de Estudantes e que terá lugar o día 10 de maio de 2018, mantendo as convocatorias dos exames programados para ese día.

VI Encontros para unha convivencia positiva

Alumnas de 2º da ESO acompañadas de profesores, participan este curso nos VI Encontros para unha convivencia positiva.

Este ano o Centro organizador foi o IES Fontexería. Abordáronse temáticas diferentes.

Para alumnos

• Novas masculinidades

Para alumnas

• As relacións de poder nas aulas dende a perspectiva de xénero