Información e Novidades

Procedemento para a admisión de alumnado en centros públicos para o curso 2017-18

O alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe ou a través da aplicación «admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550A) que se publica como anexo I desta orde. O prazo de presentación estará comprendido entre os días 1 e 15 de febreiro de cada ano.

Actividades complementarias en Xaneiro de 2017

Durante o mes de xaneiro os alumnos do IES de Rodeira recibirán a visita de varios expertos que lles falarán dos seguintes temas:

Correspondentes xuvenís

Os correspondentes xuvenís do IES de Rodeira comezaron a xestionar o taboleiro informativo que temos na entrada no instituto. Durante o curso podedes consultar tódalas novidades sobre actividades, becas, concursos, etc. que vaian aparecendo.

Correspondentes 1 Correspondentes 2

Magosto 2016

O 10 de novembro celebrouse o San Martiño no noso centro cun gran Magosto

Magosto1 Magosto2