Información e Novidades

Cartes de voeux francophones

O IES de Rodeira pon en marcha e coordina o seu primeiro proxecto eTwinning: "Cartes de voeux francophones", que involucra a 900 estudantes de 20 centros educativos de 9 países europeos diferentes, na confección e no intercambio de tarxetas de nadal escritas en francés.

Cartes de voeux francophones

Resolución provisional mobilidades docentes Erasmus+

Na seguinte ligazón pódese descargar a resolución provisional de mobilidades docentes Erasmus+. O persoal admitido poderá interpor recurso á puntuación provisoria ou aos cursos seleccionados na orde indicada até o 17 de xaneiro do 2019.

Alumnado do IES de Rodeira galardoado co 3º Premio Eduemprende Idea 2018.

O noso alumnado Alberto Alonso, Jacob Bamio e Daniel Riobó do CM en Instalacións de Telecomunicacións foron galardoados co 3º premio no concurso Eduemprende Idea 2018 da Consellaría de Educación polo seu proxecto Quantum Cines, Soc. Coop. Galega. Parabéns!

Alumnado seleccionado para Mobilidades Erasmus+ de Ciclo Superior

Publicación do listado de alumnado de Ciclo Superior seleccionado para as Mobilidades de Erasmus+. Estes alumnos realizarán as súas prácticas de Formación no Centro de Traballo do Ciclo Superior de Administración de Sistemas Informáticos en Rede en Irlanda.

Resolución do alumnado seleccionado Erasmus+

Charla: Navega con rumbo

alumnado de 1º da ESO do IES de Rodeira recibiu unha charla sobre seguridade en internet titulada "Navega con rumbo".

Charla Navega con rumbo