Información e Novidades

Boletín Oficial Xeral do IES de Rodeira

Logotipo Boinx

O BOINX (Boletín Informativo Xeral) pretende ser voceiro/calendario/taboleiro  trimestral que aspira a interconectar a nosa comunidade educativa de xeito claro, breve e áxil, complementando a web do Instituto. Envíase ao alumnado, profesorado, familias e institucións.

Recollida de máscaras

As familias beneficiarias das axudas de material (cheque de 50 euros) poden pasar por Conserxería a recoller a primeira entrega de máscaras. Tamén poden solicitar as máscaras aquelas familias que non disfruten da axuda pero teñan unha renta inferior ou igual a 6.000 euros.

Información básica para as familias

CURSO 2020/2021
(Reunión de inicio de curso desconvocada pola situación COVID)

EQUIPO DIRECTIVO