Información e Novidades

Listaxe definitivo de alumnado admitido para o vindeiro curso 2018-19

Publícase a listaxe definitiva de alumnado de 1º de Bacharelato admitido para o vindeiro curso 2018-19.

O alumnado dos restantes niveis educativos foi admitido.

Folga de alumnado o 10 de maio

A Dirección do IES de Rodeira INFORMA que en reunión extraordinaria da Xunta de Delegadas/os de grupo do día 8 de maio de 2018, esta decidiu SECUNDAR A CONVOCATORIA DE FOLGA convocada polo Sindicato de Estudantes e que terá lugar o día 10 de maio de 2018, mantendo as convocatorias dos exames programados para ese día.

VI Encontros para unha convivencia positiva

Alumnas de 2º da ESO acompañadas de profesores, participan este curso nos VI Encontros para unha convivencia positiva.

Este ano o Centro organizador foi o IES Fontexería. Abordáronse temáticas diferentes.

Para alumnos

• Novas masculinidades

Para alumnas

• As relacións de poder nas aulas dende a perspectiva de xénero

XIV Xornadas interculturais no IES de Rodeira

O IES de Rodeira acolle durante estes días as XIV Xornadas interculturais. Obradoiros de secundaria.

Os obradoiros desenvolvidos foron os seguintes:

• AS COUSA MÓVENSE, A XENTE TAMÉN.........(ECO SUR) Para 1º ESO
  • NON TE CONSUMAS.....................(Solidariedade internacional de Galicia) Para 2º ESO
  • INMIGRANTES...................(Oxfam Intermon) Para 3º ESO Para 3º ESO
  • DESMONTAXE DE FAKE NEWS................(Eco do Sur) Para 4º ESO

oxfam.intermon

Charla "Adicións en drogas e alcol en menores, consecuencias legais como nais e pais"

A ANPA do IES de Rodeira organiza unha charla para os pais/nais do alumnado o mércores 25 de abril ás 19:00h na Sala de Usos Múltiples do instituro, baixo o título "Adicións en drogas e alcol en menores, consecuencias legais como nais e pais", impartida pola Garda Civil.