Información e Novidades

Os exames presenciais están CANCELADOS

Calendario exames voluntarios

Probas da ABAU no IES de Rodeira

As probas da ABAU ("selectividade / selectivo") para o alumnado de Cangas e, en principio Moaña, terán lugar do 7 ao 9 de xullo no IES de Rodeira.

Probas de acceso de grao medio e de grao superior. Novas datas de celebración

Publicada a Resolución do 24 de maio de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se adoptan medidas para o desenvolvemento das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior de Formación Profesional do sistema educativo.

A resolución establece as seguintes datas para a celebración das probas de acceso de grao medio e de grao superior:

• Ciclos de grao medio o día 10 de xuño de 2020.
  • Ciclos de grao superior o día 11 de xuño de 2020.
  • O lugar das probas será publicado o 29 de maio.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B)

• Presentación no centro: Presentar a solicitude e o anexo II debidamente cumprimentados e asinados, xunto coa documentación. Estes impresos pódense decargar ou solicitalos no centro.
  • Presentación na sede electrónica da Xunta de Galicia. Procedemento ED330B
  • Prazo: do 20 de maio ata o 19 de xuño

Aviso correción: Na páxina 20568, no punto 2, no segundo parágrafo, onde di: «Cando se presentase declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas no exercicio fiscal 2018, sumaranse a base impoñible xeral (recadro 432)...», debe dicir: «Cando se presentase declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas no exercicio fiscal 2018, sumaranse a base impoñible xeral (recadro 435)...».

Vídeo conmemorativo do día das letras galegas 2020