Información e Novidades

Curso de Atención a urxencias sanitarias para familias

A Consellería ofrece ás familias a posibilidade de asistir a unha formación de 9 horas sobre atención a urxencias sanitarias, que será impartida por persoal do 061.
Esta formación  desenvolverase no CFR de Vigo (Camiño do Chouzo nº 2, edific

En negro contra a violencia. Atrévete a romper coas relacións tóxicas.

O sábado 25 de novembro celebrouse, como cada ano, o Día contra a violencia de xénero. Como educadores/as temos todos e todas un importante labor na tarefa de concienciación do alumnado que o axude a saber detectar unha relación tóxica e saber como saír -ou axudar a saír- dela.

Concentración contra a violencia de xénero

Magosto 2017

O 13 de novembro celebrouse o San Martiño no noso centro cun gran Magosto.

Podes acceder ao álbum completo de fotos.

Folga de alumnado o 16 de novembro

A Dirección do IES de Rodeira INFORMA que en reunión extraordinaria da Xunta de Delegadas/os de grupo do día 14 de novembro de 2017, esta decidiu SECUNDAR A CONVOCATORIA DE FOLGA convocada polos sindicatos de estudantes e que terá lugar o día 16 de novembro de 2017, mantendo as convocatorias dos exames programados para ese día.

As arañas invaden o Instituto de Rodeira

Imaxina por un momento que eses pequenos seres que viven no xardín aumentasen por 100 o seu tamaño e entrasen polas nosas fiestras… Este é o punto de partida do concurso creativo do Samaín que o Equipo de dinamización do IES de Rodeira organiza dentro do seu proxecto ATRÉVETE.

Araña xigante