Información e Novidades

Teleformación: Comunicado para as familias e alumnado

aviso AVISO SOBRE ENTREGA CUALIFICACIÓNS 2ª AVALIACIÓN E OUTROS:

Comunicado Aula Mentor

A Aula Mentor do IES de Rodeira atende no correo cangas@aulamentor.es, tanto ao alumnado matriculado, coma solicitudes de información, novas matrículas, etc.

Información sobre o Coronavirus

CENTRO ESTÁ PECHADO ATA NOVO AVISO

A vindeira semán informaremos de contidos e actividades a distancia.

AS EXCURSIONS A NEVE E ATAPUERCA QUEDAN SUSPENDIDAS

Instruccións da Xunta de Galicia:

Admisión de alumnado para ESO e BACHARELATO, Curso 2020/2021

O alumnado que desexe iniciar estudos no IES de Rodeira, para os efectos de solicitude de admisión, pode escoller entre dúas posibilidades:

• presentar no centro o formulario normalizado (ED550B): prazo do 1 ó 23 de marzo (os días xoves 19 e venres 20 o centro estará pechado por ser festivos)
  • presentar a través da aplicación "admisionalumnado" o formulario normalizado (ED550B): prazo do 1 ó 20 de marzo (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

Novos cursos na Aula Mentor de Cangas (IES de Roderia)

Na Aula Mentor do IES de Rodeira vanse impartir os seguintes cursos:

• TWINMOTION: Curso para aprender a facer Renders foto- realistas dende maquetas en 3D, con animacións e coma paso previo á realidade virtual e aumentada.
  • NOMINASOL: Aplicación informática de administración de recursos humáns. NOMINASOL é un dos programas de Xestión de RRHH máis importantes e en expansión.