Visita a ENDESA

O martes 15 de Novembro o alumnado de 1º e 2º Bach de Tecnoloxía Industrial I, II e Electrotecnia visitou as centrais térmica e de ciclo combinado de Endesa. Na visita organizada polo Departamento de Tecnoloxía, os/as alumnos/as puideron apreciar os elementos máis importantes da central: o parque de carbóns, as turbinas, as torres de refrixeración, a sala de control…, así como as vantaxes do modelo de coxeneración. Así mesmo, visitaron o Lago de As Pontes, onde viron unha antiga rotopala excavadora  e puideron comprobar a recuperación ambiental, tanto do lago como da escombreira.Como remate da visita, a teniente alcalde do concello de As Pontes recibiu e agasallou o noso alumnado na sala de plenos do concello, dándolles a benvida, explicándolles o proxeto de turismo industrial e cultural de As Pontes e convidándoos a volver próximamente.

Contador de visitas